Anne özlemi

16 4 3
                                    

Mert annesinin yüzünü biliyordu fakat değiştimi yoksa hala yaşıyor mu onu bile  bilmiyordu.

-Mert'in babası Mert'in odasından ağlama sesleri duyuyor;

-Mert'in babası:Mert ! Mert ! Ağlama oğlum Mert!

- Mert ağlayarak uyandı.

MERT:Baba rüyamda anneme benzeyen bi kadın seni sevmiyorum diye bana bağırıyordu baba ben annemi çok özledim.

MERT'İN BABASI:Geçti oğlum bu sadece bi rüya.

- Mert uykuya geri daldiktan sonra;

MERT'İN BABASI:Bende anneni çok özledim...

-Mert'in babası Mert sabaha kadar kabus görüp ağladığı için onunla yattı.

-Sabah olunca Mert'in gözleri şişmişti.
 
MERT:Baba bugün okula gitmesem olur mu? Kendimi hiç iyi hissetmiyorum.

MERT'İN BABASI:Tabiki oğlum bende işe gitmem Baba oğul günü yaparız hem.

MERT:Bugün önemli bi toplantın vardı Baba sen işe git ben yatarım zaten. Beni merak etme.

MERT'İN BABASI:Emin misin ?

MERT:Evet Baba merak etmeee.

MERT'İN BABASI:Peki o zaman bisey olursa beni ara hemen gelirim istersen cemle buraĝa söyle onlarda gelsin.

MERT:Tamam Baba görüşürüz.

MERT'İN BABASI:Görüşürüz oğlum.

-Mert'in babası şirkete giderken burakla cemi arar ve ona Mert'in durumunu anlatır. Burakla cem hiç düşünmeden mert'in evine giderler.

-Kapıyı deli gibi çalarlar,Mert Kapıyı ağlarken açar. Cemle Burak ona sarılırlar.

MERT:Hıçkıra hıçkıra ağlar annem beni neden terk etti ben ona ne yaptım diye yakınır.

CEM:Sen hiçbir şey yapmadın bu annenin suçu onun hatası Allah onun gibi annenin belasını versin.

BURAK:Cem yavaş. Annesi sonuçta. Bak Mert belkide annenin haklıca sebepleri vardır. Lütfen kendini yıpratma.

MERT:İkiniz de haklı sayılırsınız. Sizi üzdüğüm için özür dilerim.

BURAK:Saçmalama lafımı olur.

CEM:Rica ederiz dostum.

-Burak ceme göz devirir.

MERT:Cem çok komiksin ya böyle bi durumda beni güldürüyorsun.

CEM:Tabi olum.

- Hepsi birlikte film izlemişler akşama doğru da Mert'in babası gelince hep birlikte yemek yemişler burakla cem yatıya kalmışlar. Bilgisayar oyunu oynayıp bol bol gülmüşler.

Yaşıyoruz İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin