Eve gelen gizemli mektuplar

16 4 2
                                    

-Eve iki gündür mert'in annesinden mektuplar geliyordu. Mektuplarda "oğlum seni çok özledim,seni çok seviyorum,yakında gelicem" gibi şeyler yaziyordu.

MERT:Baba ya birisi benle dalga geçiyorsa ya gerçek değilse onca yıldan sonra annem aramak yerine neden mektup yazsin ki ayrıca kaçıncı yüz yıldayız ?

MERT'İN BABASI:Olabilir oğlum sende haklısın bu olayların arkasını öğrenmek lazım.

MERT:Evet Baba bakalım daha gelecek mi.

MERT'İN BABASI:Bakalım göreceğiz.

-Bi kaç gün boyunca mert'in evine böyle mektuplar geldi. Mert buna inanmak istemiyordu. Eğer gerçekten annesi olsaydı arayabilirdi ya da gelebilirdi.Cemle burakta bu konuyu biliyorlardı.

MERT:Ne kadar saçma annem olsa gelmezmi?

BURAK:E yani ya da telefon numaranı bulup arayabilir. Onu geçtim baban ünlü bi is adami onu her türlü bulabilir.

CEM:Annen olsaydı şimdiye kadar gelmezmiydi?

BURAK:Cem !

MERT:Ama ya şimdi gelmek istediyse ?

CEM:Bilemiyorum çok şaçma.

BURAK:Evet tabiki ama merte böyle şeyler söyleme patavatsızsın cem.

CEM:Öyleyim varmı bi derdin ?

MERT:Yeter artık 5 yaşındaki çocuklar gibi kavga etmeyin.

CEM:Tamammm.

BURAK:Neyse boşverin bi şekilde gerçeği öğrenicez.

MERT:Evet.

CEM:Mert sizin evde kamera yokmu ?

MERT:Var neden ?

BURAK:Çünkü mektupları kimin koyduğunu bulabiliriz.

CEM:Evet !

MERT:Gelin bakalım kayıtlara!

-Kayıtlara bakarken mektupları kerem,berat ve umutun koyduklarını görürler.

MERT:O*lara bak şimdi ben bunları napıyım siz söyleyin.

CEM:Vay p*çler belliydi zaten.

BURAK:Elimizde kanıt olduğuna göre hiç bir şekilde itiraz edemezler.

-Mert hiç durmadan direk unutun evine gitti evde değillerdi ne kerem ne berat ne umut. Muhtemelen bi şekilde ailelerine yalan söyleyip evde değillermiş gibi davrandılar.

MERT:Allah belalarını versin.

CEM:Amin gün yüzü görmesinler,attan düşsünler,şansları yaver gitmesin AMİN

BURAK:Aminnn Amin

-Evlerine gidip ailelerine olayları anlattılar Burağın babası avukat olduğu için dava açmak istedi ama Mert,Burak ve cem istemedi çünkü daha o kadar büyük bişey yoktu.

-Mert eve gidip babasıyla konuştuktan sonra odasına gidip baya düşündü nasıl bu mektupları kanabilmisti kalbi bi kere daha kırıldı hala bi umut annesini bekliyordu...

Yaşıyoruz İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin