-Mert sudeme sinemaya gitmek için Instagramda "gidelimmi" diye yazdı.
Sudem hiç düşünmeden "evet"dedi. Akşama doğru buluştular. İlk önce bişeyler yediler. Yemeği sudem ödedi. Mert her ne kadar ödemek istemeden sudem izin vermeyip kendisi ödedi. Sinema biletlerini,içecek ve mısırıda Mert ödedi. Film olarak "Venüs te görüşürüz" ü seçtiler. Dram ve romantik bi filmdi. Mert filmi çok beğenmemişti sudem de aynı şekilde. Biraz film hakkında konuştuktan sonra soğuk bişeyler içmeye gittiler. Mert cool lime sudem ise white choclate mocha içti.
Hem film hakkında Hem de birbirlerinin zevkleri hakkında konuştular. Mert komedi hariç kalan film türlerinin hepsini seviyodu. Sudem ise sadece aksiyon ve bilim kurgu filmlerini sevmiyordu. Mert sudemin hafif çekik olan gözlerine bakarken ara sıra dalıyodu bazen de sudemin gamzelerine çok dikkat ediyodu. Ona göre sudem dünyanın en güzel kızıydı tabii güzel olup olmaması çok umrunda değildi. Sudem mertin onu hiç yargılamadan dinlemesi çok hoşuna gitmişti konuşurken mert onu usulca dinliyodu. Sudem çok fazla teması seven bi insan değildi 10 yaşındayken otobüste yanında oturan bi adam sürekli sudemin vücuduna dokunuyodu sudem yalnız olduğu için ve ne olduğunun farkında değildi bu yüzden bişey diyememişti. Annesine ağlayarak anlattı annesi doktor olduğundan dolayı hemen psikiyatriste gitmişlerdi sudem iki yıl boyunca psikiyatriste gitmişti. Şuan bi sorun yoktu. Sudem artık gitmesi gerektiklerini babasının 11 da evde olması gerektiğini söylemişti. Mert sudemi evine bırakmadan önce sudemin evinin önündeyken mert sudeme iki gün sonra Londra ya gideceklerini ve yaklaşık bi hafta orda kalıcaklarını söyledi. Sudem birden merte sarılarak;SUDEM:Zamanı ve yeri değil biliyorum ama seni çok seviyorum ve seni çok özleyeceğim balım.
-Mert te sudeme şaşırmış bi şekilde sarılarak;
MERT:Bende seni çok seviyorum güzelim ve bende seni çok özleyeceğim.
SUDEM:Her şey için teşekkürler ederim ve umarım biran önce görüşürüz.
MERT:Ne demek bende teşekkür ederim ve görüşürüz.
-Sudem evine girdikten sonra Mert zıplayarak kendi kendine;
MERT:Yaşasın be ! Şimdi şöyle bi sorun var ki biz sevgilimiyiz değil miyiz ? Hassiktir arkadaş ya. Hemen cem ve burağı arayıp onları ortak parkımıza çağırmalıyım.
-Mert ilk önce burağı aradı açınca hemen ona parka gelmesini söyledi. Sonrada cemi arayıp aynı şeyi söyledi.
Mert salıncağa oturup "sürekli şimdi sevgiliysek nasıl belli olucak" dedi.
Cemde gelip kafasına bi tane vurarak "ne boklar yedin ?" diye sordu. Burak saçları hafif dağınık,üstün de de kolsuz siyah tişörtle ve altında kısa siyah şortla gelince;BURAK:Selam.Noldu Mert neden birden aradın ? Önemli bişey oldu zannedip evden direk çıktım gecenin köründe.
MERT:İkinizde bi alemsiniz ya insan önce bi nasılsın diye sorar ayrıca Burak gecenin körü dediğin saat daha 11.30.
CEM:Salak salak konuşmada neler olduğunu anlat.
-Burak cemin omzuna kolunu atarak;
BURAK:Evet Mert hadi.
-Mert olayı anlattıktan sonra;
MERT:Şimdi biz neyiz ? Ve ona bunu sormalımıyım ? Ya aşk anlamında söylemediyse ?
BURAK:Mert! Birincisi ortada çıkma teklifi falan olmadığı için bence sevgili değilsiniz.
CEM:Ama birbirlerine güzelim ve balım demişler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşıyoruz İşte
DiversosCem ve burağın gay olduğu ve yakın arkadaşları mertle birlikte geçirdiği zamanlar. Umarım beğenirsinizzz💗🤍🩷