Маттео
Від коли я почав створювати свій бізнес я став егоїстичним жорстоким покидьком. Можливо я завжди ним і був, але я не хотів заподіяти їй шкоди.
Здається було б легше вирвати мої грьобані легені заживо, а ніж бачити як їй боляче. Від коли я побачив її після трьох років поодалі я - скаженію, стаю божевільм та одержимим цією дівчиною.
Коли я залишив їх з подругою чекати біля клубу я мав намір просто взяти машину, але так сталось що за пів години я встиг кожному з них відірвати член, та вирвати їхні нутрощі. Кров настільки брискала фонтаном що я розумів - мені потрібно переодягнутись перш ніж повернутися назад до неї.
Слова які сказав це довбаний шмат м'яса затуманили мені - розум. Кожен хто посміє сказати хоч щось в її особистість я просто всіх і кожного щоб вони більше ніколи не могли щось пікнути.
Думаючи про те щоб ніхто більше нічого не заподіяв їй я мало сам не вбив її.
Я відніс її до палати її подруги, а сам вийшов - даючи змогу побути їм наодинці. Прямо по коридору я побачив лікаря Луки.
-Містере Бейкер. - покликав лікар. -Ось ваш список припаратів для пацієнтки, і ще дещо постійно тримайте ось ці таблетки, - він показав на одну назву зі списків. - При собі вони допоможуть, і інгалятор він також дуже важливий. - я кивнув йому і забрав список з рук. Доки вона сиділа у палаті я просто не гаяв часу, а поїхав одразу за ліками.
Зайшовши до аптеки в ніс одразу вдарив запах ліків. Я не любив узагалі лікарні, аптеки усе що зв'язане з цим, адже з такими місцями постійно зв'язане щось погане.
Швидко купивши усе зі списку, я одразу помчав назад, але по дорозі зайшов у магазин купивши багато фруктів та її улюблених солодощів, а саме її зифір за який вона готова вбити кожного хто кине оком на нього щоб з'їсти. .
Я зайшов у палату де вона сьогодні ночуватиме. Розклав усе, тоді пішов до неї. Як сказав лікар їй втомлюватись не можна, та от тільки я зайшов я побачив що - вона плаче разом з подругою.
Що вбіса знову сталось?
-Маттео. - промовила вона. -Стукати не вчили?! - кричить.
-Тобі ж не можна нервувати, ти не чула що сказав лікар? - злий наче чорт я підходжу до неї.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пульс 101
RandomЛукерія Річчі - через розлучення батьків, їх з братом запрошує давня подруга матері до себе. Вони переїзджають до Лос-Анджелеса, де Лука одразу ж закохується в Маттео. Та вона уявити не могла до чого призведе ця любов. Маттео Бейкер - почав розвив...