KARAKTERLER VE BİLGİLER VE MİNNAK BİR NOT:)

2.1K 93 3
                                    

Gece : Nastya  Shmakova

Doruk: Sean O'donnell

Aras: Cameron Dallas

Ediz: Matthew Espinosa

Atlas: Nash Grier

Duman: Vini Uehara

Ilgın: Barbara Palvin

Dünya: Luanna Perez

Deniz:  Acacia Clarck


evet aşklarım umutun ismini ediz olarak değiştirdim. yukaruda karakterler var. ve karakterler hakkında bilgi.


GECE SOYDAN: 18 yaşında . yeşil gözlü ve kahve rengi saçlara sahip güzel bir kız.  babası çıkan tartışmada öz annesini boğarak öldürmüştür. sonra tekrar evlenir. ediz üvey fakat aras öz kardeşidir. annesine olanlardan sonra tedavi başlamıştır ve klinikte yatmıştır. çıktığı zaman ise bambaşka bir kız olmuştur. Sadistleşmiştir ve bu yüzden babası ve annesi yurtdışına kaçar.


ARAS SOYDAN: 19 yaşındadır. kardeşine ve annesine olanlardan sonra oda değişmistır. taş gibi kaslara sahip ve kardeşini hep kıskanır.


EDİZ SOYDAN : gecenin üvey kardeşidir. annesine karşın geceyi daha çok sever. annesi ve babası kaçtığında gecenin yanında kalmıştır. yakışıklı ve sarışındır. açık kahve gözleri vardır. fakat diğerlerine karşın kavgalara karışmaz ayrıca 17 16 yaşındadır.


DÜNYA DEMİR: 18 yaşındadır ve gecenin kardeşi gibidir. kızıl turuncu saçlara sahip ve oldukça güzeldir. ne kadar ben sadist değilim desede diğer yüzü sadittir. aşka inanamaz ve anne ve babası bir kaza sonucu ölmüştür bu yüzden genin yanında kalıyor.


ILGIN ÇETİN: 17 yaşındadır. gecenin uzaktan akradasıdır fakat çok yakınlardır.

feminis ve sadisttir dövüşçüdür.

SADİST KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin