BEŞİNCİ BÖLÜM●OKUL
Güne pencereden gelen güneş ışığının gözüme çarpmasıyla uyandım,alarmdan önce uyanmak...Farklı bir duyguydu.
Bugün okulun ilk günü ve heyecandan erken kalktım,bana ne oluyordu böyle?...
Yatağımın içinde kollarımı kaldırarak güzelce bir esnedikten sonra yorganı üzerimden sıyırdım ve ayaklarımı yatağımdan aşağıya indirdim.Terliklerimi giyip banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odamdan çıkıp merdivenlerden aşağıya indim.Babam hala gelmemişti,sanırım işlerini yerine koymaya çalışıyordu.Mutfağa girdiğimde Vanessa masayı donatmış ve çayı fincanıma doldururken buldum.
''Günaydın Daisy Hanım.''''Bana Daisy dersen daha mutlu olurum.''dedim gülümseyerek oda kafasını sallayarak;''Peki Daisy Ha.. şey Daisy.''dedi.Ona gülümseyerek masaya oturdum.
-''Babam gece eve gelmedi mi?''
-''Hayır gelmedi.''
-''Çok çalışıyor bir ara şirkete uğrasam iyi olur..''dedim ve bir şeyler atıştırdıktan sonra odama çıkıp hazırlanmaya başladım..Okul formam siyah mini etek üstüne beyaz gömlekti.Armasında ''Jefferson County IB School'' yazıyordu.Kravatımı bol yaparak gömleğimin üstüne kot bir ceket giydim.Saçlarımı düzleştirerek,sıkı bir at kuyruğu yaptım.Dudağıma çilekli parlatıcımı sürerek,siyah ojelerimle de okul formama uyum sağladım.Sırt çantamı tek omzuma alarak merdivenlerden ikişer üçer indim.Ayakkabılıktan siyah fiyonklu babetimi aldım ve giydikten sonra Rose'un evlerinin bahçesinden geçerek kapılarının önüne geldim.Zile bastığımda kapıyı hizmetli açtı.
''Buyrun?''
-''Rose'u çağırır mısınız?Okula geç kalacağız.''dedim.
Hizmetli beni içeriye aldı ve yukarıya çıktı biraz bekledikten sonra Rose merdivenlerden aşağıya pijamalarıyla indi ve berbat bir haldeydi,ağlamaktan gözleri şişmişti.
Ona yaklaştım ve;''Senin bu halin ne?Hemen toparlan okula geç kalacağız!''dedim ve Rose'un odasına çıktık.Aynaya bakarak;''Bu halde gelemem...''dedi.Ona;''Makyajla halledilmeyecek şey değil,okuldaki ilk günümde beni yalnız bırakamazsın..Haydi yürü üstünü giy.''dedim ve istemsizce yürüyerek üstünü giyinip geldi.Makyajını yapıp,saçlarını dağınık bir topuz yaptıktan sonra;''Evet eski Rose geri döndü..Artık çıkabiliriz.''dedim ve çantasını masanın üstünden aldıktan sonra Rose'u kolundan tutarak aşağıya indirdim.Arabanın anahtarını aldım ve;''Bugün ben süreyim bu halde süremezsin.''dedim ve direksiyona ben geçtim. Rose yolu tarif etti ve okulun kapısının önüne geldiğimizde arabayı park ettim ve işte yeni okulum karşımdaydı...
Rose'un koluna girdim ve okul kapısından içeriye girerken aşırı motor sesiyle irkildim.Arkamı döndüğümde siyah Lamborghini'yi görünce;''Vaay Canına.''dedim.
Lamborghini'nin kapısı açıldığında içinden Robert çıktığında ellerim buz tutmuştu..Ray Ban siyah gözlüklerini gözünden çıkarıp arabayı kilitledikten sonra okulun köşesinde bulunan tayfanın yanına doğru ilerledi.Robert'a karşı fazla ilgili olduğumu düşünerek kendimi bu durumdan sıyırdım ve Rose'a dönerek;
''Yeni sınıfımı ne-nereden öğreneceğiz?Haydi gidelim.''dedim.Rose gülerek;
''Sınıfın çoktan hazır,seni bekliyor..''dedi ve kolumdan tutup merdivenlerden yukarıya çıktık,sağa döndüğümüzde ''12/F''sınıfının kapısının önündeydik.Rose bana;''İşte yeni sınıfın.''dedi kollarını kaldırarak.Biz tam gülüşürken kapıyı orta yaşlı gözlükleri olan,saçları hafif ağarmış biri;''Haydi bayanlar içeriye''dedi,sanırım yeni sınıf öğretmenimdi ve Rose'la beraber içeriye girip arka sıranın bir önüne oturduk.Liam ve Taylor tam arkamızdaydı.Öğretmen kitapları masaya koyup;''Edebiyat dersine başlayabiliriz ancak aramızda yeni gelen biri var.''dedi sınıf listesine bakarak ve devam etti;''Daisy Green.''diye seslenirken ayağı kalktım.Tam o sırada sınıfın kapısı açıldı..ve oda ne?!Robert bu sınıftamıydı?Rose'a;''Nasıl söylemezsin?!''diye fısıldarken bana pis pis gülüp;''Sürpriz olsun istedim.''dedi.Şuan Rose'u boğabilirdim..
Robert ve tayfası sınıfa girdiler ve hiç bir şey demeden sınıfın en arka köşesindeki sıraya oturdular.Bunlar hep beraber mi gezerlerdi?Hiç ayrı olduklarını görmemiştim şuana kadar..
''Evet nerede kalmıştık,Daisy Green.''diyerek bana yöneldi.Robert o anda bana bakıyordu ve heyecanım iki kat artmıştı.
-''Ben Daisy Green,babamın işi dolayısıyla New York'tan geldik,eski okulumda yüzme olimpiyatlarında birinciliğim var..Bu okulda da başarılı olabileceğimi düşünüyorum.Sanırım CV'im şimdilik bu kadar.''diyerek gülümsedim ve yerime oturdum.Öğretmen dersi anlatmaya başladı ve çantamdan defterimi çıkarttım,not almaya başladığımda gözüm Rose'a takıldı ve Rose'un Thomas'tan gözlerini ayırmadığını görünce ona fısıldayarak;''Umursamazsan umursanırsın tatlım,şimdi dersine dön.''dedim.Rose;''İşte bir de o dediğini yapabilsem..''diyerek sıranın altından defterini çıkarttı.Yazı yazarken gözüm Robert'a takıldı ve hemen gözlerimi ondan kaçırdım..Zil çalınca öğretmen;''Serbestsiniz,ikinci derste burada olamayacağım.''dedi ve çıktı.
Rose;''Haydi duydun,ikinci ders boş,çantanı topla da şu iyi olduğun su sporunda seni bir görelim..''dedi gülümseyerek.Bende ona tebessüm ettim ve eşyalarımı çantama koyduktan sonra Rose'la sıradan kalktık ve tam sınıftan çıkarken Taylor arkamızdan seslenip;''Bayanlar sanırım yüzmeye?Bizde tam oraya gidiyorduk beraber gitmeye ne dersiniz?''dedi ve kolunu omzuma attı.Rose;''Tabii kide neden olmasın.''diye cevap verince bir şey dememe gerek kalmadan aşağıya indik.Kocaman bir havuz ve birbiriyle şakalaşan insanlar vardı.Rose;''Haydi bikinilerimizi giyinelim.''dedi ve soyunma odasına girdik.Dolabından iki tane bikiniyi çıkartıp;''Birini yedek getirmiştim,hadi giyin.''diyerek bikiniyi bana uzattı..Giyindikten sonra kabinden çıktım ve Rose koşarak;''Haydi serinleme zamanı!''diyerek havuza balıklama atladı.
-''Banada yer aç.!''diye bağırdım ve zıplayarak havuza atladım.Taylor yüzüme su sıçratarak;
''Nefes tutma yarışına ne dersiniz?''dediğinde Rose;''Neden olmasın.''dedi.Biz gülüşüp kahkahalar atarken gözüm Robert'ın gözlerine deyince telaşa kapıldım.Rose her zaman ki gibi;''Thomas'ta burada!''diye suda sıçramaya başladı.
-''Sakın bir delilik yapayım deme!''dedim ve yine bana aldırmadan gözlerini Thomas'tan ayırmadı.Bana yaklaşıp sesini kısarak;''Sanırım Robert,Taylor'la olan yakınlığına pek hoşnut olmadı..Gözleriyle çocuğu yedi bildiğin,birazdan kavga çıkmasa iyi.''dedi.Rose'a döndüm ve;''Ona ne ki?Hem saçmalama bence sen yanlış anladın.''dedim ve;
''Hadi nefes yarışına başlayalım mı?''diye homurdandım.Taylor;''1,2,3!''diye bağırdı ve hep beraber havuzun dibine daldık,25 saniye kadar bekledikten sonra yakınımda birinin olduğunu hissettiğimde gözlerimi açtım ve Taylor'la burun burunaydık..Havuzun dibinden yukarıya doğru çıkarken beni kolumdan tutup aşağıya çekti ve bir anda Taylor dudaklarıma yapıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU
FantasyAyaklarım ani bir kuvvetin edasıyla duvardan sürüyerek yukarıya kaldırdığım da bedenimi,daha sert basabildim yere..gözlerim karanlığın siyahına bulanırken sırtımdan akan güven hissi,karanlığa meydan okumam için itti beni.. İlerledim..yolunu bilmediğ...