2. Bölüm

40 20 13
                                    

Merhabalar yeni bölüme hoşgeldiniz

Kapak tasarımı çok hoşuma gitmiyor yardımcı olabilecek biri varsa çok mutlu olurum.

00.23
 
Oylarınızı esirgemeyenin lütfen


Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar ✨

✨✨✨

✨✨✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Back when we were still changin' for the better
Wanting was enough
For me, it was enough
To live for the hope of it all
Cancel plans just in case you'd call
And say, "Meet me behind the mall"
So much for summer love and saying "us"
'Cause you weren't mine to lose
You weren't mine to lose, no

Taylor swift


Evden çıkmadan önce Alya'ya seslendim " Sen ne yapacaksın tüm gün?" Dedim ayakkabılarımı giyerken
"İncir reçeli yapacağım." Dedi buzdolabından incirleri çıkartırken.
Ne ara almıştı bu kadar inciri.
"Tamam, bir şey olunca ararsın."dedi Ayda, merdivenlerden iniyordu.
"Dikkatli olun!"dedi Ayla.

Birinin beni çağırmasıyla , yeni proje için gerekli olan programı kodlamayı bırakıp sağıma döndüm.
"Efendim Gökhan Bey."Dedim karşımdaki otuzlu yaşlarının ortasında olan patronuma.

"Öğle molasına çıkmadın bugün" dedi gözleri bir şeyi tartıyormuş gibi kısılırken . Bu hareket onu daha da karizmatik yapmıştı.

"Evet , çıkmadım."Dedim durgun ses tonumla.

"Akşam oldu... Acıkmış olmalısın,yandaki restorana yemek yemeye gidelim mi?"

"Evet, acıktım" saate baktığımda 18.13 olduğunu gördüm."Ama eve geçsem daha iyi olur. Teşekkür ederim." Dedim yavaştan toparlanmaya başlarken.

"Tüm gün bir şey yemedin! Sen farkında değilsin ama bu durum seni bayıltabilir bile... Hemen yan tarafta restoran, yemeklerimizi yeriz sonra seni eve bırakırım."Dedi hevesli sesiyle.

"Bilemiyorum..."Dedim gerçekten karasız kalmıştım.

Çantamı masamdan aldı hızlıca, elini belime koyunca dışarı doğru birlikte yürümeye başlamıştık bile...

"Hadi çok açım ben, hızlan biraz." Diyip göz kırptı bana. Şaşırmış bir şekilde sadece "Tamam!" Diyebildim.

Restorana girdik, pencerenin yanındaki on üç numaralı masaya doğru yönlendirdi beni. Elini belimden çekmişti ama çantam hala ondaydı. Sandalyemi çektikten sonra omuzumdan hafifçe bastırıp oturmamı sağladı. Çantamı masanın benim tarafımda kalan sol yanına bırakıp yerine oturdu.

YILDIZ GEÇİTLERİ ~Wilwarin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin