FREEN
Bugün klüp etkinliği bahanesiyle dedemlerde kalacaktım. Küçük yalanlarla kısa sürede olsa dedemin evine gidiyordum ama bu sefer 3 günlük bir zaman oluşturabilmiştim
Dedemlere gittiğimde genellikle planımız hakkında durum değerlendirmesi yapıyorduk. Geri kalan zamanda ise babaannem ve halamla vakit geçiriyordum.
1 ay bile olsa sanki onları senelerdir görüyormus gibi hissediyordum. Beni o kadar çabuk benimsemişlerdi ki bana aile hissiyatını çok güzel veriyorlardı.
Tek sıkıntı ise amcamın ben geldiğim zaman çok fazla odasından çıkmamasıydı. Onu çok görmüyordum bu da ona olan merakımı arttırıyordu. Beni görünce genelde sadece selam veriyordu bazen onu bile yapmıyordu.
Eve vardığımda dedem sıkıca sarıldı bana
"Canım torunum seni çok özledim"
"Bende dedecim"
"Sana bir süprizim var"
"Gerçekten mi? Ne süprizi"
"Gel benimle"
Çiftliğin atlara ayrılan bölümüne geldiğimizde Seyis bizi selamladı. Dedem kahverengi bir atın yanına geldiğinde dizginlerini eline alıp bana doğru yürümeye başladı.
"Bu at senin"
"Dede Gerçekten mi?"
"Evet sana bunu almayı planlıyordum uzun süredir"
"Bu cok güzel bir at"
"Evet özel bir at, Onunla iyi anlaşacağını düşünüyorum"
Atın yanına geldiğimde kafasını bana doğru çevirip başını eğdi. Muhtemelen onu sevmemi istiyordu. Onu okşamaya basladığımda bana doğru yakınlaştı.
"İyi anlaşacağınızdan emindim"
Dedemlere geldiğim zamanlarda dedem bir kaç kez at binmeyi öğretmişti bu yüzden yavaş yavaş bunda gelişiyordum. Seyis ekipmanları hazırladığında yeni atıma binmek için hareketlendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YORGUN(FREENBECKY)
FanfictionKüçük yasta babasınin terk ettiği Freen üniversitede annesini kaybetmişti. Ingiltereye babasının yanına gitmek zorunda kalan freen üvey annesinin kızı Becky ile anlaşabilecek miydi?