aşk

162 8 13
                                    

Öncelikle herkese merhabalar umarım hepiniz iyisinizdir.

geceki milli maça getirmek istiyorum konuyu kerem'le Barış çok iyi oynadılar fakat savunmamızdaki hatalar bize gol yedirdi. Ayrıca cengiz'in performansını hiç beğenmedim golümüzü attığı için de bertuğ'a teşekkür ediyorum.
Yazım hataları için özür dilerim
......

O güzel yüzünü,
göğsüme yasladığında,
sana atan yüreğimi dinlediğinde, kaburgamın altında ,
bir cennetin varlığını duyuyorum, ötelerde çok ötelerdi ,
mutluluk var,
biliyorum ,
derinlerde en derinlerde,
huzur var,
hissediyorum,
huzuru da mutluluğu da,
cennetime üfleyen yaradan var, sevdanı gönlüme ,
aşkını yüreğime,
nasip eden yaradan var.

Der şair Sezai Atay. Aşk hafife alınmaz iki kalp iki ruh birleşmek istediği zaman bütün Evren onlar için bir araya gelir. Birleşen kalbi, birleşen ruhu hiçbir güç ayıramaz. Çünkü ikisinin ruhu da birbirine ait olmuştur. İkisinin kalbi de sadece birbirini hissetmek istiyordur. 2 Can sadece birbiri için yaşıyorsa onların mutluluğuna engel olmak mümkün değildir.

Kerem'den

Seule gitmeden hemen önceki sabah bana olan davranışları Jenni'ye  karşı daha cesaretli ve atılgan olmama sebep oldu. Bana o kadar yakın davrandı ki ona yaklaşmam için cesaret verdi. Ve ben aşkımı ona sonuçları ne olursa olsun itiraf etme kararı aldım.

Şu anda sırtını koltuk başlığına yaslamış etkileyici yüz ifadesi ile benim söyleyeceklerimi bekliyordu. Bu fazla yakınlaşma hesabımın dışında olmuştu. Sadece başımı boynuna koymak istedim ama onun etkileyici ve  yaptıklarıma karşı koymayan tavrı daha da ileri gitmeme sebep oldu. Boynundan yüzüne doğru çıkarken ellerine boynuma dolayıp beni kendine daha çok çekti. Onu öpmemi istediği belliydi ama öncesinde ona duygularımı itiraf etmem gerekiyordu.

Aşık olduğum gözlerini gözlerime dikmiş benim söyleyeceklerimi bekliyordu. gözleri dudaklarıma kaydı ve dudaklarını yaladı. boynumda olan ellerini daha da sıkılaştırdı. Bunu yaptığım için asla pişmanlık hissetmedim. Hissettiğim duygular için kendimi suçlu hissetmedim .Evet belki ilk zamanlar ona arkadaş gözüyle bakıyor olabilirdim ama sonradan ona hissettiğim duygular günler içinde aşka dönüştü. Ve şimdi ona aşkımı itiraf etme zamanıydı.

"Her geçen gün sana daha da çekiliyorum. Beni o kadar etkiliyorsun ki sensiz yapamıyorum..Güzelim...ben sana çok aşığım. Sonsuza kadar benim ol hep benimle kal istiyorum. Benimle çıkar mısın? Benim sevgilim olurmusun"

Bunları söylerken gözlerimi gözlerinden çekmedim. Bana öyle güzel bakıyordu ki ona tekrar aşık olmama sebep oldu. Gülümseyip boynumdaki kollarını daha da sıkılaştırıp beni kendine doğru çekti. Dengemi sağlamak için  beline koyduğum kollarımdan birini çekip koltuğa koydum. Ellerinin tekini saçlarıma daldırdı. Saçlarımı okşuyor hala gülümseyerek bana bakıyordu.

" Ben de seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Senden hiç gitmiycem. Hep senin olucağım. Yanında."
Dedi bana bakarken. O kadar yakınımdaydı ki nefesi dudaklarımı delip geçiyordu. Yavaşça dudaklarına kapandım. Öpmüyordum sadece dudaklarımı dudaklarının üzerinde beklettim. Dudaklarını hissetmek o kadar güzeldi ki. Hangi ara kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtığımda onun da  gözlerinin kapalı olduğunu gördüm.

Yavaşça dudaklarımı aralayıp onu öpmeye başladım. Hemen karşılık verdi.

Jennie'den

O kadar yumuşak ve naif öpüyordu ki sanki yaralı bir kuşa dokunur gibi dokunuyor du.   Belimde olan ellerini daha da sıkılaştırıp bedenlerimizin tamamen birleşmesini sağladı. Elimden geldiğince ona karşılık vermeye çalıştım . Dudakları dudaklarımda burnu yanağımdaydı. Yavaşça dudaklarımdan ayrılıp boynuma indi boynuma minik öpücükler bırakıyordu . Elimin birini onun sırtına diğerinde saçların arasına daldırdım saçlarıyla oynamak o kadar hoşuma gidiyordu ki...

Sadece Biz Varız  : Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin