geçmiş anılar

68 7 5
                                    

Merhaba arkadaşlar umarım hepiniz iyisinizdir.

Annem evde olmadığı için pek vakit olmuyor yazmaya.

Elimden geldiğince iyi bir hikaye yazmak için çabalıyorum.

Umarım beğenirsiniz sizleri çok seviyorum


..........

Bağlanmayacaksın bir şeye körü

körüne o olmazsa yaşayamam demeyeceksin

demeyeceksin işte

yaşarsın çünkü

öyle Beylik laflar etmeye gerek yok ki

çok sevmeyeceksin

mesela o daha az severse kırılırsın

Zaten genellikle o daha az sever seni

senin onu sevdiğinden çok sevmezsen çok acımasızın

çok sahiplenmeyince de çok ait de olamazsın hem

Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin

senin değillermiş gibi davranacaksın

hem hiçbir şeyin olmazsa

kaybetmekten de korkmazsın

Onlarsız da yaşayabilirmiş gibi davranacaksın

çok eşyan olmayacak mesela evinde

paldır küldür yürüyebileceksin

İlle de bir şeyleri sahipleneceksen

çatıların gökyüzü ile birleştiği yerleri sahipleneceksin

gökyüzünü sahipleneceksin

güneşi ayı yıldızları.....

Der can yücel Bağlanmayacaksın şiirinde . Ben ona o kadar bağlanmışım ki o olmadan nefes alamıyordum resmen. Varlığı yaşam, yokluğu ölümdü. Gülümsemesi huzur, gözyaşı acıydı. Kokusu dünyadaki en güzel parfümlere bedeldi. Ona o kadar tutulmuşum ki varlığı benim her şeyim olmuş.

Diyor ya şiirde o olmadan da yaşayabilecekmişsin gibi yaşa ama sanırım Ben olmadan yaşayamam.

Bir şey körü körüne bağlanmamak gerekir Ama ben kerem'e o kadar bağlanmışım ki nefesim o olmuş. Aldığım her soluk o olmuş. Kalp atışlarım ve dilimden dökülen her sözcük o olmuştu.

....

Çalışma odamdan çıkıp yavaşça aşağı inmeye başladım. Aşağıda Halil Kerem ve Barış hararetli hararetli bir şeyler konuşuyorlardı. Pek huyum olmasa da kulak kabarttım ve dinlemeye başladım.

Barış: Kerem bak yemin ediyorum gördüm geri sayımı açmış son 15 gün diye istanbul'a dönüyor galiba.

Kim İstanbul'a dönüyordu ki Barış yine ne saçmalıyor.

Halil: Bir de yorumlarda arkadaşları şey yazmışlar kaos zamanı aksiyon zamanı diye yorumlar yapmışlar Kerem bu kız senin için dönüyor farkındasın değil mi. Oğlum senin peşini bırakmaya bunun niyeti yok.

Onun eski sevgilisi mi geri dönüyor tabii geri dönecek ihanet etti tekrar geri dönecek benim hayatım mahvedecek aklınca.

Kerem: gelse ne olur gelmese ne olur. O artık umrumda bile değil beni 5 yıl önce terk edip giderken ne geçiyordu ki aklından ben onu artık sevmiyorum. Aldığı her nefes bile sinirlerimi daha çok bozuyor. varlığı mide bulandırıcı derecede iğrenç zaten. Ayrıca benim güzeller güzeli bir sevgilim var zaten.

Sadece Biz Varız  : Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin