tutku

269 9 9
                                    

Öncelikle bu bölüm +18 olacak okumak istemeyenleri şimdiden uyarıyorum.

Çok heyecanlıyım neden heyecanlı olduğumu sormayın bu bölümü yazabilmek için 365 gün bile izledim
Tek amaç sadece daha güzel olabilmesi ayrıca bazı kısımlarda zaman akışı olacak yani aslında tamamen benim kurgum olduğu için gerçekle birebir olaylar olmayacak

Sizleri seviyorum umarım beğenirsiniz

______________________________________
Sevgilim sabahın erkenini seviyor
Ben geceyi ve onun esmerliğini
O dorukları seviyor,
korkuyor bundan
Ben rüzgarla buluşan tepeyi, tuhaflığı
Ona bir yeşil gülümsüyor
Ben hayatı dedilce sevdiysem nasıl
Seni de seviyorum.

Başını bedenime daha çok bastırdım onu çok arzuluyordum.
Yumuşak ve naif öpücükler bırakıyordu göğsüme salondakinin aksine. Elbisemin omuzlarına aşağı doğru indirdi ve göğüslerimi tamamen açığa çıkardı. O kadar tutku ve şehvet dolu bakıyordu ki onu daha çok arzulamama sebep oluyordu.

Bir elini belime koymuş Bir dizini bacaklarımın arasına tam kadında mı olduğu kısma yaslamıştı . Boşta kalan elini göğüslerimden birinin üstüne koyup sıkmaya başladı birini öpüyor biriyle de oynuyordu. Göğüs uçlarımı emiyor. Sert öpücükler bırakıyordu. Dudaklarını değdirdiği her yer alev alev yanıyordu. Göğüs ucunu sertçe ısırdığında ağzından acı dolu bir inleme çıktı. O da bunu bekliyormuşçasına daha çok ısırmaya başladı. Dudaklarını göğüslerinden çekip boynuma yönlendirdi. Oraya da sert ısırıklar bırakmaya başladı. Kadınlığımı dizine bastırdım.

Boynumdan ayrılıp dudaklarıma doğru yol aldı. Dudaklarıma kapanıp dilini dilimle buluşturdu. O kadar tutku ve şehvet dolu öpüyordu ki ona yetişmem imkansızdı adeta. Dudağıma ısırık bıraktığında tırnaklarımı sırtına geçirdim.
"Mmmm güzelim bu gece seni çok istiyorum."
Dedi dudaklarımdan çekip dudaklarını. Hemen ardından tekrardan sertçe öpmeye başladı.
Dillerimizi buluşturdu. Ellerini bedenimde gezdiriyor kalçalarımı sıkıyordu.

Dudaklarını dudaklarımdan çekti.
" Güzelim elbiseni çıkaralım mı?"
Diye sordu. Bunu sorması çok hoşuma gitti.elimi yanağına koydum." Çıkaralım sevgilim." Dedim kısık ses tonumla . Gülümseyerek elbisemi üstümden kaydırak çıkardı. Altında sadece tangamlaydım. Bedenimi büyük bir açlıkla süzdükten sonra ellerini tekrar yanağıma koydu ve okşadı.
" Canın yanarsa söyle bana güzelim. Duracağım."
Dedi yumuşak sesiyle. Gülümsedim. Resmen kalbim eridi. " "Durabilecekmisin?" Dedim. Gülümsedi bana " duracağım." Dedi

Hiç beklemeden ellerimi boynuna çıkarıp onu kendime doğru çektim. Ve bu sefer dudaklarımızı birleştiren bendim. Ellerini çıplak bedenimde arsızca dolaşırdı. Tangamın üzerinden kadınlığımı okşadı."yumuşacık ve benim için ıslanmış." Dedi boğuk sesiyle. Ellerini belime koyup beni kendisine bastırdı. "Hissettin mi güzelim. Seni ne kadar istediğimi." Dedi tekrardan. Sırtındaki elimi kemerine koyup açmaya çalıştım bana yardımcı oldu ve pantolonundan kurtuldu.

Boxerın üzerinden erkekliğine koydum parmaklarımı. Kısık bir inleme sundu bana. Elini tangamın yanlarına koyup  bacaklarımdan çekip çıkardı. Karşısında çıplaktım tamamıyla. Kadınlığıma doğru eğilip dudaklarını bastırdı.  Elimle başını tutup daha çok bastırdım. Dili daha da hızlandı. Dilini çekip bedenini tekrar üzerime çıkardı boxerını çıkarıp sertliğini kadınlığıma bastırdı. Adeta altında arzudan kıvranyordum.

"Kereeeemmm" diye inledim. Daha çok sürttü. Kadınlığımın girişinde durdu. "  Beni içinde istiyor musun güzelim." Diye sordu boğuk sesiyle. İnleyerek" sana içimi vereceğim." Dedim . Gülümseyerek dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. İçimde hissettiğim dolulukla ağzına acı dolu bir inleme bıraktım. Tırnaklarımı sırtına geçirdim. Hareket etmiyor öylece duruyordu. Biraz sonra yavaşça hareket etmeye başladı. Hala canımı yakmaya çalışıyordu. Ellerimi sırtından pazularına indirdim. Sıkıca sıktım.

Sadece Biz Varız  : Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin