seul'e dönüş kararı ve kessinlik

71 7 6
                                    

Kerem'den

Uyandığımda jennie yanımda yoktu. Hızla aşağı indim. Mutfaktan gelen seslerden kahvaltı hazırladığı belliydi. Sessizce mutfağa gittim. O kadar tatlıydıki ona tekrar aşık olmama sebep oldu.

Yüksek sesle şarkı söylüyordu.
Sezen Aksu zalim dinliyordu.

Ben onu izlerken birden arkasını döndü. Beni görmeyi beklemiyordu ki beni görünce yerinden sıçradı .

" Sen beni mi izliyorsun. Ne zaman kalktın?"

Dedi şakacı bir ses tonuyla.

" Evet seni izliyorum. Ve ayrıca şimdi kalktım."

"Peki o zaman hadi gel kahvaltı yapalım. Ve seninle konuşmak istediğim bir konu var."

Meraklandım.biraz endişeli gibiydi.

..
"Konuya girsen diyorum güzelim."

Dediğim şeyle başını kaldırıp bana baktı. Ve konuşamaya başladı.

"Ben birkaç günlüğüne Seul'e gideceğim. Hem şirket işleri için hem de jungkook konusunu halletmek için." Sessizce onu dinledim. Biraz durdu ve benim tepkimi ölçmek için bana baktı. Sonra devam etti." Uzun zamandır şirketin ana binasını İstanbul a taşımayı düşünüyordum. Zaten burada mevcut bir bina vardı. O binayı genel merkez yapacağız. Böylece bundan sonra İstanbul da yaşayacağım. Ayrıca jungkook meselesini de tamamen kapatmak için gitmem gerekiyor. Ona hesap sormak gibi bir niyetim yok. Sadece sebebini öğrenmek istiyorum. Ona karşı hissettiğim şeyler sadece hayranlıktı. Ve o benim hayranlığımı kullanarak oyun oynadı. Aklınca intikam almak istedi. Onu tamamen unutucam. Ve sonsuza kadar burada yaşayacağım. Arkamda enkaz bırakmak istemiyorum."
Bunları söylerken o kadar kararlı ve ciddi duruyordu ki. Birşey dememi bekliyordu belliki . Çünkü bana bakıyordu.

"Bu kararın beni çok sevindirdi güzelim. Bu kadar cesur ve kararlı olman harika. Ne zaman gidiyorsun peki."

"Bu akşam 7 de"

"Hmm tamam ben seni havalimanına bırakırım. Hem vedalaşmış oluruz değil mi"

Gülümsedi. Bu sabah biraz farklı gibiydi. Daha mutlu ve bana daha yakın davranıyordu. Kahvaltıdan sonra ben antrenmana gittim.

.....
"Kereeeem ohaaa o nasıl şut lan. Kale parçalandı resmen."

"Abartma Barış "

"Nasıl abartmayayım. Muslera dondu kaldı adamın hayatında yediği en iyi goldü."

"Bakayım ..... Harbi bu niye şoka girmiş."

" Bugün fazla enerjiksin ne oldu anlat bakim."

" Jennie seule gidiyor."

"Bu iyi bir şey mi Kerem salak mısın ali cabbar olacan yakında"

"Ne ali cabbarı ? Şirketin ana binasını İstanbul a taşıyacaklar. Ve jungkook konusunu sonsuza kadar kapatmaya gidiyor."

"Bu harika sevindim lan."

"Birde bundan sonra sonsuza kadar burada yaşayacağım dedi."

" Sen bu kıza fena tutulmuşsun haberin olsun. Resmen aşkından geberiyorsun. Ama bence o da sana karşı boş değil. "

Sadece gülümsemekle yetindim.

.
.
.

Güzelim dikkat et kendine Lütfen.
Dedim ona sarılırken.

Tamam canım dikkat edeceğim. Merak etme sen.
Dedi ellerini boynuma dolarken.
Ve gittiğinde beni ara aklım kalmasın.
Olur ararım. Sen daha fazla endişe etme. Ayrıca artık gitmem gerekiyor ve sadece birkaç günlüğüne. Geri döndüğümde bit daha hiç gitmeyeceğim. Dedi ve yanağıma öpücük kondurarak geri çekildi. Ve benim birşey dememe izin vermeden arkasında şaşkın bir hâlde bırakıp gitti.

Sadece Biz Varız  : Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin