Merhaba arkadaşlar umarım hepiniz iyisinizdir.
Bu aralar biraz hastayım ve üniversiteye alışmaya çalışıyorum. Bu yüzden bölüm biraz geç gelicek......
Hayat hiç beklemediğimiz anda beklemediğimiz insanları karşımıza çıkarır.
Onlarla mutlu bir gelecek verir bize.
Kerem'den
Sabah uyandığımda boynumda hissettiğim sıcak nefes ve üzerimdeki ağırlıkla gülümsemem bir oldu. Onunlayken kendimi hep huzurlu ve mutlu hissediyordum.
Ellerimle saçlarını ve çıplak sırtını okşadım.belinden tutup onu daha çok sarmaladım. Lig arasındaydık ve biz bu gece seul e gidecektik.
Babasıyla tanışacağımız için çok heyecanlı olmama rağmen bu heyecanımı ona yansıtmak istemiyordum. Acaba benim hakkımda neler düşünüyor beni gördüğünde ne tepki verecek gibi şeyler geçiyordu her daim aklımdan.
Ama biz onunla ciddiydik ve ailelerle tanışmamızın zamanı da gelmiş ve geçmişti zaten. Daha fazla beklemenin yarardan çok zararı olacaktı.
Üzerimdeki beden yavaşça kıpırdayarak uyanmaya başladığında kollarımı daha da sıkılaştırdım. Başını doğrultup benimle göz göze geldiğinde dudaklarını minik bir öpücük bıraktım. Gülümseyerek başını tekrardan boynuma gömdü. Sıcak ve kesik nefeslerini boynuma verirken beni ne kadar baştan çıkardığının farkında değildi.
"Benim Güzel bebeğim uyanmış mı? bugün nasıl hissediyorlarmış kendilerini."dememle başını tekrardan kanldırmış ve benim de aynı hizaya getirmişti."bu senin güzel bebeğin bugün çok heyecanlı. Çünkü yakışıklı sevgilisini babasıyla tanıştırmasına çok az kaldı."dediğinde kıkırdamıştım.."Babanla tanışmayı dört gözle bekliyorum işin kötü tarafı onunla anlaşmakta zorluk çekeceğiz çünkü ikimiz de farklı dilleri konuşuyoruz."bakışları dudaklarımdayken"yanılıyorsun sevgilim ben Türkçeyi babamdan öğrendim. O da Türkçe biliyor babam zaten diplomat. Bu yüzden pek çok dil biliyor ve bana da öğretti. "Baba kız beni hala şaşırtmaya devam ediyorlardı. Bunun yanı sıra üstünde sürekli kıpırdayan beden kendime hakim olmama engel oluyordu.
Tek hamlede pozisyonlarımızı değiştirip onu altıma almıştım. Ağzından ufak bir çığlık kaçmıştı. Ne yapacağımı bildiği halde merakla bana bakıyordu."biraz yaramazlık yapmanın zararı olmaz dimi güzelim"demiş dudaklarına abanmıştım. Onun da karşılık vermesiyle tutkulu bir hal alırken çalan lanet telefon sinirle kalkmama neden olmuştu. Benim aksime o gülüyordu. Ekranda gördüm Barış ismi daha çok sinirlerimi bozarken aramayı cevaplandırmıştım.
"Ne var Barış sabahın köründe arıyorsun beni"demiştim sinirli benim aslında karşındaki barışın sesi hiç hoşuma gitmiyordu.
+Sabahın körü dediğin saat 10. Ayrıca Halil ile size kahvaltıya geliyoruz haberiniz olsun+
Bunu demiş telefonu yüzüme kapatmıştı.
Şaşkınca kapanan telefona bakarken"ne olmuş sevgilim Barış ne diyor."demişti meraklı bir halde"beyefendi bize kahvaltıya gelecekmiş halil'le onu söyledi"dememle acele ile yataktan kalkması bir olmuştu üstündeki dekolteli geceliğe bakıp" Allah'ım ya gidip üstümü değiştirmem ve kahvaltıyı hazırlamam gerek"demiş koşarak giyinme odasına girmiş. Birkaç dakika sonra üstünde geçirdiği şort ve cropla aşağı inmişti.Onun bu halini gülerken hızla yataktan kalkıp üstümü giyip aşağı inmiştim. Tabii barış'ı arayıp gelirken ekmek almalarında söylemiştim..
........
9 saat süren bir uçak yolculuğu sonucunda şu anda Seul havalimanındaydık. Minik sevgilimin özel jetiyle geldiğimiz için bütün işlemlerden hızlıca geçip onun beni yönlendirmesiyle havaalanından çıkmış asistanı ve korumaları tarafından karşılanmıştık. Hepsinin bana Türkçe "hoş geldin enişte" demesiyle kısa bir teşekkür etmiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Biz Varız : Kerem Aktürkoğlu
FanfictionSeni düşünmek güzel şey . Seni hissetmek daha güzel şey. Cinsellik içeriyor