Arkadaşlar merhaba gerçekten hepinizden özür diliyorum çünkü çok uzun zamandır yeni bir bölüm atamadım.
Yeni bölüm atamamın sebebi üniversite ve yaşadığım bazı sağlık sorunları
son haftalarda ciddi anlamda psikolojik olarak çok sorun yaşadım bir bölüm yazabilecek gücüm bile kalmamıştı artık. Belki düzenli olarak okuyanınız vardır belki uzun zamandır kurguya yeni bölüm bekleyeniniz vardı. Hepinizi çok fazla beklettim ve zaman kaybı yaşattım sizlere.
Bundan dolayı gerçekten hepinizden özür dilerim sizleri çok sevdiğimi biliyorsunuz.
Ayrıca bölümün başlığından da anlayabileceğiniz gibi final çünkü bazı yazarlar gibi gereksiz yere uzatmayı tercih etmedim güzel bir final yaparak bu kurgumuza son vermeyi karar verdim.
Ayrıca hazırlamakta olduğum bir kurgun mevcut şu anda.
Halil İbrahim Dervişoğlu konulu bir kurgu güzel bir kurgu olacak diye düşünüyorum onun için çaba gösteriyorum şu anda finallerden önce bitirmem gerekiyor çünküBeraber Kerem kurgusunda çok yol aldık çok güzel zamanlar geçirdik bölüm yazarken bana ilham oldunuz. sizin okuma oranlarınız ve yorumlarınızı ,desteklerinizi ,özelden gelen mesajlarınız beni gerçekten çok mutlu etti. Beraber güzel bir kurgu yazdığımızı düşünüyorum ben Ama her güzel hikayenin tabii bir sonu vardır her romanın da bir finali vardır.
Gereksiz yere uzatmamak en iyisi olayları saptırmamak konuları ve yazdığım senaryoyu bozmamak için final yapma zamanı geldi .sizleri çok seviyorum Bu kurguda birlikte olduğumuz için çok mutluyum hiç pişman değilim bu kurguyu yazdığım için. Sizleri seviyorum ve umarım Halil için yazdığım kurguda Bu kurgu ile aynı değeri görür diğer kitaplarımı da okursunuz inşallah sizleri seviyorum iyi okumalar.
..........
Kerem 'in gözünden
1 hafta sonra
Bu gece çok güzel bir gece ve bizim için çok anlamlı bir geceydi. Bu gece jennie ile tanışma yıl dönümümüz ilk kez o gece burada şu anda durduğum yerde oturduğum kumların üzerinde tanışmıştık ilişkimizin temelleri ilk burada atılmıştı.
İkimizin beraber çok güzel ve özel zamanları en güzel anları Bu sahilde yaşanmıştı. Uzun zaman süren dostluğumuzun ardından filizlenen aşkımızın en büyük şahidi hep bu kumlar oldu. Mutlu ve en güzel zamanlarımızı yaşadığımız yerdeyim şimdi.
Bu gece hayatımı güzelleştiren kadına sonsuza dek hayatında kalması için en büyük adamın mı atacağım. Bu güzel ilişkimizi evlilikle taçlandırmak için adım atıyorum.
Bazı insanlar vardır sadece nefes aldığını bilmek bile sizi mutlu etmeye yeter. Jennie'nin aldığı her nefes beni mutlu ederken ömrümün geri kalanını da onunla geçirmem en büyük mutluluğum olacaktı.
Barış ve halil'den jennie'yi buraya getirmelerini istediğimde olayın mantığını anlayamamışlardı. "O kadar güzel mekan varken neden burayı seçtin demişti barış." Burada tanıştığımızı anlatınca hak vermişlerdi.
Jennie'den
Kerem sabahın köründe işim var diyip evden çıkmıştı. Ne işi olduğunu sorduğumda öğrenirsin diyip çıkmıştı. Tüm gün de mesajlarıma cevap vermemişti.
Birkaç saat önce eve bir kargo geldi. Kerem 'den banaydı kargo açtığım zaman içinden kırmızı bir elbise ve ayakkabı çıktı ve ayrıca bir de not .
Sevgilim;
Biliyorum bugün biraz fazla merak ettin beni. Mesajlara dönemedim ama bunların hepsinin bir sebebi vardı. Bunu öğrenmek için o elbise ve ayakkabıyı giymeni istiyorum. Saat 6 da barış ve Halil seni evden alacaklar.seni seviyorum.Kerem...
Yazıyordu notta. Hemen hazırlanıp aşağı indiğimde kapı da eşzamanlı olarak çalmıştı. Kapıda beni gören Halil beni arabaya kadar övmüş arabada ise barış beni övmeye devam etmişti. Onlara nereye gittiğimizi sorduğumda öğrenirsin diyorlardı.
Sonunda sahilde durduğumuzda Halil kapıyı açmış inmeme yardım ettikten sonra "bizden bu kadar. İyi geceler" diyip benim birşey dememe izin vermeden arabaya binip uzaklaşmışlardı.
Yavaşça sahile doğru ilerledim. Topuklu ayakkabılarla zorlansam da ilerlemeye devam ettim. Biraz sonra takım elbise ile kerem'i gördüğümde şaşırmıştım. Özel bir günmüydü ben mi hatırlamıyorum acaba.
Kerem yanıma gelip elimi tuttu
"Bebeğim çok güzel olmuşsun" diyip dudağıma minik bir öpücük bırakıp geri çekildi. Teşekkür edip ona sarıldım. Elini belime koyup beni arkasında ki masaya oturttu. Karşıma oturduğu zaman meraklı bakışlarıma karşılık"Bu gün bizim tanışma yıldönümümüz. Bu yüzden kutlama yapalım istedim ilk tanıştığımız yerde" dedi
Beni çok mutlu etti. Gecenin devamında bir anda ayağa kalktı ve bana doğru ilerledi. Bir anda önümde diz çökmesiyle şaşırmıştım. Cebinden bir kutu çıkardığında daha çok şaşırdım.
"Güzelim bu gün tanışma yıldönümümüz biliyorsun. Bunun için en güzel zaman olduğuna karar verdim. Seni herşeyden herkesten çok seviyorum. Ömrümün geri kalanını sen de istersen eğer beraber geçirelim. Benimle evlenir misin?" Dedi
Şaşkınlık ve sevinçle ayağa kalktım ve "Evet. Bütün ömrümü seninle geçirmek istiyorum seni seviyorum" diyip boynuna sarıldım. Boynuma ve saçlarıma kondurduğu öpücükleden sonra yüzdüğü parmağıma taktı.
Aniden gelen tanıdık melodiyle ellerini belime sarıp beni dans ettirmeye başladı. Başımı göğsüne koyarak ona uyum sağladım. "Hayatımın en özel ve mutlu günü iyiki varsın" dedim saçlarıma tekrardan öpücük bıraktı.
Bir gün dönüp bakınca düşler
İçmiş olursa yudum yudum yudum yılları
Ağla, ağla Firuze ağla
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunuKıskanır rengini baharda yeşiller
Sevda büyüsü gibisin sen Firuze
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu
Üzüm buğusu gibisin sen FiruzeKıskanır rengini baharda yeşiller
Sevda büyüsü gibisin sen Firuze
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu
Üzüm buğusu gibisin sen FiruzeDuru bir su gibi, bazen volkan gibi
Bazen bir deli rüzgar gibi
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş
Acelen ne bekle FiruzeBir gün dönüp bakınca düşler
İçmiş olursa yudum yudum yudum yılları
Ağla, ağla Firuze ağla
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunuAcılı bir bakış yerleşirse eğer
Kirpiğinin ucundan gözbebeğine
Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de
Bir gün gelir ödenir, öde FiruzeAcılı bir bakış yerleşirse eğer
Kirpiğinin ucundan gözbebeğine
Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de
Bir gün gelir ödenir, öde FiruzeDuru bir su gibi, bazen volkan gibi
Bazen bir deli rüzgar gibi
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş
Acelen ne bekle Firuze..........
Evet hikâyenin sonuna geldik. 2024 umarım hepimize mutluluk huzur ve başarı getirir. Sizleri çok seviyorum. Sizler gibi bir ailem olduğu için teşekkür ederim. İyiki varsınız sizleri çok seviyorum.
Yeni kurguda görüşmek dileğiyle.
💓💓💓💓💓💓❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️♥️🥰🥰🥰🥰😊🥰😊😊🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Biz Varız : Kerem Aktürkoğlu
FanficSeni düşünmek güzel şey . Seni hissetmek daha güzel şey. Cinsellik içeriyor