BiR BiNE
Ahhh!! Huriye'nin şirketindeki işler ağzıma sıçıyor resmen. Kadir Bey ve Süleyman'dan kalan kumarhane zinciri de ağzıma sıçılmasına yardım ediyor. Normal bir insan kesin ölürdü bu kadar iş ile. Sonunda kendime ait hissettiğim ve eskiden çalıştığım kumarhanedeyim. Resmen dinlenme yerim oldu burası. Fiziksel olarak yorulmasam da zihinsel olarak tecavüze uğruyorum. Rıfat bana soğuk davranıyor, Halis desen ortada yok. Kara zırhlı ve Rıfat(B) nerede bilmiyorum ve oğlum bana karımı öldüren ve onlara acı çektiren adamı öldürmememi söylüyor. Ne yapmalıyım? Ejderha diyarına da sık gitmek istemiyorum. Zaten bir kere gitsem günlerce orada kalıyorum. Bir şey olduğunda haber verecekler. Yeni diyarlar bulmalıyım belkide. Aç veya yorgun hissedince (zihinsel de olsa) ejderha diyarına, öfkeli olunca ork diyarına, yalnız hissedince rian diyarına gidebiliyorum. Daha milyarlarca diyar var. Belki kara zırhlı ve Rıfat(B)'ı yenebileceğim bir şey öğretirler. Hatta belki Halis'i bulurum.
-"BiR BiNE! BiR BiNE!" Yerimden sıçradım. Karşımda birden belirdi. Bu Koan. Ork diyarının gezgini olan çocuk ork. Ama bayağı büyümüş. Orklar hızlı büyüyorlar.
b-"Niye bağırıyorsun? Sakin ol. Bir şey mi oldu?"
Koan-"Kim Styla... Halis... Ork diyarına geldiler."
b-"NE? ORK DiYARINA GELiYORUM." dedim ve hızlıca öfkemi kullanıp ork diyarına gittim. Kim Styla ve Halis mi? Olamaz. Kim Styla öldü. imkansız. ismini taklit eden birisi mi? Hem neden Halis Kim Styla ile dolaşsın? Çok saçma. Ork diyarına geldim. Korkuyorum. Ya Halis'in aklı çelindiyse? Böyle şeyler düşünme Bir Bine. Koan yanıma geldi.
Koan-"Gittiler."
b-"Detayları anlat. Gerçekten Kim Styla ve Halis olduklarına emin misin?"
Koan-"Emin değilim. Ama geldiler ve Kim Styla eğer dövüşü kazanırlarsa Halis'i bize vereceğini ama kaybederlerse topuzlarını alacaklarını söyledi. Holas ve Rolas da kabul ettiler. Ne olduğunu bile anlamadık. ikisinin de kellesi önlerine düştü. Yenildiler. Çok hızlıydı." Kesinlikle bu Kim Styla. Kara zırhlı bile o kadar hızlı değildi. Tanıdığım en hızlı dövüşçü Kim Styla. Ve iki topuzunun peşine düşmesi de aklıma ondan başkasını getirmiyor. Ama imkansız. Grymin Shoum onu bırakmış olamaz. Düşün düşün düşün... Çok saçma. Cesetlerin taşındığını gördüm. Yeni Holas ve Rolas gerçekten de öldürülmüş.
b-"Halis Kim Styla'nın esiri mi o zaman?"
Koan-"Pek öyle durmuyor. Halis daha çok kendi isteğiyle onun peşinden gidiyor gibiydi. Sürekli ona izle öğren falan diyordu. Onu eğitiyor olmalı." Kim Styla onu mu eğitiyor? Yumruğumu sıkmaya başladım. Sinirden dişlerimi öyle sıkıyorum ki kırılacak gibi hissediyorum.
b-"Nereye gittiklerini biliyor musun?"
Koan-"Devler diyarına gideceklerini söylediler. Orada ne yapacaklarını bilmiyorum."
b-"Tamam, devler diyarına nasıl gidebilirim biliyor musun?"
Koan-"Ben sadece 4 diyar biliyorum. Onlar dışında bir diyara daha önce gitmedim." Doğru. Deneyimsiz bir gezgin daha. Ona sormak saçma oldu. Ama kime soracağımı biliyorum.
b-"Ben gidiyorum." dedim ve kayboldum. Dünyaya geldim. Oradan da hemen Rian Diyarı'na gittim. Bilse bilse Miras bilir. Kilisenin bodrumundayım. Geldiğimi hissetmiştir. Sadece beklemem lazım. içgüdüm ile hissediyorum. Rıfat geliyor. Miras'ı yakınlarda hissetmiyorum. Rıfat da geldiğimi hissetmiş olmalı. Ankası sayesinde. Kapıyı açtı ve:
Rıfat-"Çok sık uğruyorsun buraya. Yine içgüdü dersi vermek için gelmedin umarım?" Kanatları var? Sorgulamayacağım.
b-"Halis'in yerini buldum." Sakin Rıfat birden:
Rıfat-"NEREDE? NASILMIŞ? iYi MiYMiŞ?" Kanatları birden kayboldu.
Anka-"SAKiN OL! FREKANSI BOZDUN!"
b-"Devler diyarında. Kim Styla ile berabermiş." Derin bir nefes aldı. Kanatları tekrar ortaya çıktı. Kendini hızlı sakinleştirmiş olmalı.
Rıfat-"Kim Styla ölü olması lazım. Onunla ölümün kıyısındayken konuşmuştum. Durumu iyi değildi."
b-"Ork diyarına gitmişler. Kim Styla, Holas ve Rolas'ı çok hızlı bir şekilde öldürmüş. Aklıma ondan başkası gelmiyor."
Rıfat-"Peki buraya neden geldin? Devler diyarına gitsene... Girişi bilmiyorsun değil mi?" Miras geliyor. Buraya habersiz geldiğim için muhtemelen geliyor. Kapı açıldı ve:
Miras-"Buluşmanız için erken değil mi?" içeri girdi ve ayakta beklemeye başladı.
b-"Miras, devler diyarına nasıl gidebilirim?" Miras şaşırmıştı. Birden sorduğum için olsa gerek.
Miras-"Devler diyarı mı? Ne yapacaksın o barbar yerde?"
b-"Halis oradaymış. Ork diyarına gelmiş."
Rıfat-"Ve Kim Styla da oradaymış." Miras'ın gözleri faltaşı gibi açıldı.
Miras-"Kim mi?"
b-"Şimdi boşver düşünmeyi. Nasıl giderim oraya?"
Miras-"Imdan diyarında bir gözcü var, o sana yerini söyler derdim ama... "
b-"Ama ne? Hem Imdan diyarına gitmesini de bilmiyorum. Bildiğim bir diyarda gözcü yok mu?"
Miras-"Gözcü sadece Imdan diyarında vardır. Ama oradaki gözcü öldürüldü. Bir sonraki gözcü ne zaman gelir bilmiyorum."
b-"Ne demek öldürüldü? Saçmalama... "
Miras-"Yalan söylemiyorum. Üstelik gezgin Outanis de öldürüldü. Ben devler diyarına gideceğim. Ve oğlunu kurtarmaya çalışacağım." Hem Outanis de mi öldürüldü?
b-"Kargadan mı bahsediyorsun? Nasıl öldürüldü? Kim öldürdü?"
Miras-"Bilmiyorum. Ama biri sahte bir gaga takmış ve Outanis'e saplamış. Gözcü de kulübesinin önünde ölü bulunmuş. Ben gidiyorum, sana haber vereceğim." Ona güvenmekten başka şansım yok. Lanet olsun.
b-"Tamam git, oğlumu kurtar."
Miras-"Kurtaracağım." dedi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA VS ANKA
FantasyOKUMA SIRALAMASI ŞU ŞEKİLDEDİR: 1-EJDERHA DİYARI 2-ORK DİYARI 3-RİAN DİYARI 4-DİYARLAR ARASINDA 5-RİAN VE İMDAN 6-EJDERHA VS ANKA