HALiS
Babam geldi, o geldi... Sabret Halis sabret. Ona şimdi saldırırsam üçlü dövüşe gireriz. Benim avantajlı olabilmem için babamın benim yanımda savaşması lazım. Zaten Ponarmin'i görünce:
b-"Geçen seferden dersini alır bir daha gelmezsin sanıyordum. Halis'e bu çektirdiğini sana ödeteceğim. Halis, senin daha fazla savaşmana gerek yok. Bana bırak, seni geri eve götüreceğim." Çok geç baba... Çok geç. Bu güce ulaşmak için çok şeyi feda ettim. Daha fazlasını feda edemem.
Halis-"Beraber savaşalım. Bu şekilde onu yenebiliriz. Zırhını parçalarsak enerjisini saklayacağı bir yer kalmayacak. Bu şekilde onu öldürebiliriz."
Yun-"Bu sefer sen de yardım edemeyeceksin Rıfat(B). ikisi onu öldürecek ve sonunda kazanan Denge olacak." Bu savaş bittiğinde onu da öldüreceğim.
Rıfat(B)-"Yakın silahım olsa savaş çoktan bitmişti... "
Kim-"Yakala." dedi ve topuzunu Rıfat(B)'a fırlattı. Kim geldi, yanında da Miras var.
Rıfat(B)-"Sen de yakala." dedi ve silahının birini Kim'e fırlattı. Yun bunu fırsat bilerek arayı kapattı ama Kim limit aş ile silahı yakaladı ve bir el ateş etti. Yun geri çekildi. Kolundan yaralanmıştı.
Yun-"KiM! BU NE DEMEK OLUYOR?"
Kim-"Ne demek olduğunu sana söyleyeyim. Denge'ye ihanet ediyorum. Ve diyarların dengesiz daha iyi olacağına inanıyorum."
Yun-"SENi DENGE GERi DiRiLTTi!"
Kim-"Ve ben de ona ihanet ediyorum... Hmm. Tam benlik."
Yun-"Lanet olası." Bir el kurşun sesi daha geldi. Son anda sıyrıldı.
Rıfat(B)-"Artık bir de topuzum var. Bayağı ağır ama işime yarar. Kim, bu savaşa karışma."
Kim-"Saçmalıyorsun, o çerezle ne yapayım ben? Karşımda koskoca Bir Bine var. Onu ben tutarım. Ponarmin, seni hiç sevmiyorum, ama Denge'den daha çok nefret ediyorum. Onun için boşluğa geri dön ve diyarlara düzensizliği geri getir. Diyarlar arası nüfus sınırı çok can sıkıcı olmaya başladı." ihanet... 2. kez. Liderlik yeteneğimin olmadığını biliyordum ama bu kadar erken ihanet edilmesi... Artık sinirlerime hakim olamıyorum.
Halis-"Baba, Kim'i öldür. Bundan sonra tekrar dirilmeyecektir. Onu Denge diriltiyordu ve ona ihanet etti. Kim'i ben yenemem, ama sen yenebilirsin. Ben Ponarmin'i hallederim." Babam bana ne olduğunu anlamıştı. Birini öldürdüğümü biliyordu, içgüdüm ile hissediyorum. Ama yine de bana normal davranıyordu. Yumruğunu sıktı.
b-"Tamam, sana en kısa zamanda yardım edeceğim." dedi ve Kim'in üzerine koşmaya başladı. Babama karşı kalbim yumuşadı. Ama onu yine de öldüreceğim.
Kim-"Bir an geçmişe döndük gibi, savaşalım. Umarım bu savaş sana gerçekleri gösterir. Limit aş." dedi ve babam da gözünü kapattı. Savaşmaya başladılar. Babam yine ruhlardan yardım alıyor olmalı. içgüdünün en üst seviyesi. Onu yenmek için daha fazlasını yapmam gerekecek. Hem ölümsüz. Kim onu nasıl durdurmayı düşünüyor ki? Alduin birden kafasını havaya kaldırdı:
Alduin-"Büyük bir enerji buraya yaklaşıyor, hissediyorum. Ponarmin ile bağlantılı bir enerji."
Halis-"Yoksa... Yıldızın gücü mü?"
Alduin-"Evet. Erkek kardeşin onu Ponarmin'e getiriyor olmalı. Onu durduracağım." dedi ve benden onay beklemeye başladı.
Halis-"Git, onu öldürmek gerekse bile durdur. Onun da aklına girmiş olmalılar. Senden başka kimsem kalmadı. Şimdi yap, ve bana canlı dön." dedi ve Alduin hızlı bir şekilde uçmaya başladı. Ben de Ponarmin'e döndüm ve zırhını çoktan tamir etmiş. Bu savaş düşündüğümden uzun sürecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA VS ANKA
FantasíaOKUMA SIRALAMASI ŞU ŞEKİLDEDİR: 1-EJDERHA DİYARI 2-ORK DİYARI 3-RİAN DİYARI 4-DİYARLAR ARASINDA 5-RİAN VE İMDAN 6-EJDERHA VS ANKA