Bölüm 19

5 1 0
                                    

RIFAT

Savaş alanına vardım, herkes savaşıyor. Kardeşim Ponarmin ile, Babam Kim Styla ile, Rıfat(B) de Yun ile dövüşüyor. Miras ise izliyor... Her zamanki Miras. Miras'ın yanına geldim ve:

Miras-"Rıfat... Vücudun... "

Rıfat-"Şimdi sırası değil. Enerjiyi Ponarmin'e vermem lazım. Ama oraya yaklaşmam için buradaki manyakları geçmem lazım. Bir çözümün var mı?"

Miras-"Rıfat... Her zaman gözü kara birisin. Kendini Noz'dan ayrı tutuyorsun ama ondan bir farkın yok. Sen de tüm tehlikeyi üzerine aldın ve ölme ihtimalini bile bile bu enerjiyi kabul ettin. Diğerlerini de kendine benzettin. Rya kuralları çiğnediği için artık tapınağımda kalmıyor, şu an kaçak olarak aranıyor. Tennis ise vergileri yükseltmek için kraliçe ile konuştu ve vergiler yükseltildi, halk artık Tennis'in yanına gelmiyor. Ben binlerce yıl yaşadım ama hala sizi anlayamayacağım."

Rıfat-"Anlamak için binlerce yıl yaşamak değil, duygunu geride bırakman gerekiyor. Şimdi, buradan nasıl geçebilirim? Güç kullanırsam... " Ponarmin beni gördü. Yanıma doğru gelmeye çalışıyor ama Halis izin vermiyor.

Halis-"RIFAT! DUR! SAKIN ONA O GÜCÜ VERME!"

Rıfat-"ASIL SEN DUR ARTIK! PONARMiN'iN BU GÜCÜ ALMASI LAZIM. DENGE BÜTÜN BUNLARI PLANLAMIŞ. PONARMiN'i DiYARDAN KOVAN VE EJDERHALARIN ATASINA EJDERHA DiYARINI KURMASI iÇiN KANDIRAN DENGE'YDi. HALiS, BANA iNANMALISIN."

Halis-"SENDE Mi BANA iHANET EDECEKSiN?" ihanet mi? Asla etmem.

Kim-"Bir Bine, artık anlaman lazım. Eğer Ponarmin geri dönmezse Denge her şeye hükmedecek. Belki gelecekte Grymin Shoum'u bile devirecek. Rıfat'a yardım etmem lazım. Sırf dengeyi durdurmak için bu kadar sene bekledik. Kendimi asimile ettim. Sırf bugün için. Baban sırf bunun için seni karşısına aldı. Oğlunun vücuduna bak. Sırf bunun için ölecek. Bir Bine, bu vereceğin karar bütün diyarların kaderini değiştirecek. Lütfen... " 

BiR BiNE

Kim'den samimiyetsizlik sezmiyorum. Çok ciddi. Kim saldırmayı bıraktı, silahlarını bile bıraktı.

Kim-"istersen beni öldür, istersen yaşamama izin ver, ama Rıfat'ın Ponarmin'e ulaşmasına yardım et. Gözünü aç ve Rıfat'a bak. Ölmek üzere. Sırf bunun için, sırf Ponarmin'e enerjiyi verebilmek için." Gözümü açıp baktım. Ondan büyük bir miktar enerji seziyordum ama vücudunu o halde görünce... bütün tüyleri bembeyaz olmuş. Bana doğru baktı ve ağzını "lütfen" şeklinde oynattı. Bana Rian'da söylediği şey aklıma geldi:

'

Rıfat-"Babam olman önemli değil. Mantıksız bir karar veriyorsan gözümde mantıksız bir insansındır. Benim de annem öldü. Kardeşimin yaralarını gördüm. Ben de en az senin kadar onları öldürmek istiyorum. Ama bana söz ver. Rıfat(B)'ı hemen öldürmeyeceksin. ilk önce planını bilmemiz lazım."

'

Kim-"Halis'in yaraları bile Denge yüzünden. Şu an ona körü körüne bağlı. Çünkü korkutuldu, acı çektirildi... Hepsi denge ile olan bağı kopamasın diye yapıldı. Ondan korkuyor. Dengeden korktuğu için ona yardım ediyor." Rıfat beni yüzlerce kez uyarmasına rağmen yine aynı hataya düşüyordum. Halis'i düzeltebiliriz, Rıfat ve ben bunu başarabiliriz. O da buna inanıyor, hissediyorum. Rıfat'ın önünü açmam için Halis'i durdurmam lazım.

b-"Kim, sen Yun'u durdur, ben de Halis'i durduracağım." dedim ve Halis'in üzerine koştum. Ona zarar vermeden durdurmam lazım. Halis'in yanına yaklaştım ve:

b-"PONARMiN ÇEKiL! OĞLUMA DAHA FAZLA ZARAR VERMENE iZiN VERMEYECEĞiM! O LANET ENERJiNi AL VE BiR DAHA BU DiYARA GELME!" Halis'te sıradışı bir enerji algılıyorum. Neler oluyor?

Halis-"Sen de bana ihanet ettin... Tam kalbim yumuşamıştı ama.. sen de... herkes... HEPiNiZ BANA iHANET ETTiNiZ!" Bu da ne böyle? Etrafında enerji toplanıyor. Denge ona enerji mi sağlıyor? Hayır, Enerjiyi Yun'dan çekiyor.

Yun-"Denge neler oluyor? Artık bana ihtiyacın kalmadığını mı söylüyorsun? Yapma! DUR! HALiS... " dedi ve bedeni toz oldu. Kim Styla'dan da enerji çekiyor:

Kim-"Galiba buraya kadarmış. Abla, Rian sana emanet." dedi ve gülümsedi. Daha sonra vücudu toz oldu ve tüm enerji Halis'te birleşti. Tüm yaraları kapandı, eski yaraları bile. Orantısız bir şekilde enerji fışkırıyordu. Saçları bembeyaz oldu. Rıfat kadar enerjisi yok ama bu da yeter.

Halis-"Hepinize cezanızı vereceğim... Böylece bana ihanet edebilecek kimse kalmayacak."

Belinden bıçağını çıkardı ve Poranmin'in üzerine saldırdı. Son anda Halis'i durdurdum, ama bıçağı ile baltamı ikiye böldü. Bana tekme attım ve onu bayağı uzağa uçtum. Ruhların gücünü kullanamıyorum, çünkü o oğlum. Ona karşı gelecek hiçbir ruh yok. Ponarmin kötüydü, Kim Styla kötüydü. Ama Halis kötü biri değil. Sadece yanlış yolda. O kadar hızlı hareket ediyor ki sanki birden fazla Halis ile savaşıyor gibiyim. Savaşıyor gibi değilim, tek taraflı o bana saldırıyor. Bıçağı sayamadığım kadar yerden vücudumu kesti, yenilenme hızımdan daha hızlı kesiyordu. En Sonunda ağzımda bir şey soktu ve felaket bir acı hissetmeye başladım. Çok... Acıyor.

Halis-"Buna ölüm otu derler. Normal insanları öldürür, ölümsüzlere büyük bir acı yaşatır. Bu seni tutacaktır. Sana geri döneceğim merak etme. ilk önce Ponarmin'in ölmesi gerekiyor." Normalde beni döverken Rıfat enerjiyi verir diye düşünüyordum ama bunları yalnızca saliseler içinde bana yaptı.

Daha sonra tekrar Ponarmin'e yöneldi ve bu sefer de karşısına Rıfat(B) geçti. Elindeki kocaman topuzuna rağmen küçücük bıçağı tutmakta zorlanıyordu. Çok güçlüydü. En sonunda Rıfat yanına kadar geldi. Ama Halis Rıfat'ın Ponarmin'e ulaşmasına izin vermeyecekti.

Rıfat-"Bu seninle benim aramda Halis, artık bu işi bitirelim." Halis'in düşündüğü şey şuydu: Onu yenebilecek miyim?

EJDERHA VS ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin