RiAN DiYARI
RIFAT
Artık uçabiliyorum. Ama dengeyi sağlamak bayağı zor. Öyle filmlerde gözüktüğü gibi yerini ayarla ve uç mantığı yok. Vücudumun duruşu, ağırlık gövdemin üstünde mi altında mı gibi etkenler de var. Hem daha acemi olduğum için çok enerji yiyor. Yarım saat bile uçamadım, hemen yoruldum.
Anka-"Hala enerji var aslında, frekansı tamamlayabilsek bu kadar yorulmazsın." Nefes nefese kaldım. Konuşacak kadar bile enerjim yok. Neyse ki erken uyandım da halk gelmeden antreman yapabilmiş oldum. Halkın önünde uçsam bu sefer Miras'ın dilinden kurtulamazdım. Biraz kendime geldim. Kanatlar geri çıktı.
Rya-"Bu şeklini sakın bozma. Sayende bayağı az iş yapıyoruz." Rya da kapının önüne gelmiş. Fark etmemiştim bile.
Rıfat-"Erkencisin."
Rya-"Dün kendini odaya kilitleyince seni merak ettim. Ama merak etme, sormayacağım. Tanrıça Miras seni çağırıyordu. Onu söylemeye geldim."
Rıfat-"Miras beni ne yapacakmış ki?"
Rya-"Ona sor." dedi ve atariyi aldı.
Rıfat-"Saatini başlatıyorum."
Rya-"Hala mı saate dayalı oynuyoruz?" Salak galiba. Ben ne zaman istediğiniz kadar oynayabilirsiniz dedim?
Rıfat-"Elbette ki. Yoksa başından kalkmazsın. Sonra Miras bana kızıyor. Neyse, Miras odasında mı?"
Rya-"Evet odasında." dedi ve odadan çıktı. Ben de odamdan çıktım ve Miras'ın odasına yöneldim.
Kapıyı çalmadan içeri girdim, dalgınlık işte. Miras gözleri kapalı sağa sola çarpa çarpa yürüyor. Hemen telefonumu çıkardım ve dün şarj ettiğim (Fla-en ile uzun bir gece sonucunda voltajı ayarlayıp şarj edebildiğim) telefonumla videosunu çekmeye başladım. Hahaha. Bunu kesinlikle izleyip izleyip güleceğim. Telefonu kapattım ve cebime koydum. Kapıyı yavaşça çektim ve tekrar kapıyı tıklattım.
Miras-"Gir." dedi. Kapıyı tekrar açtığımda Miras masasında oturuyordu. Sanki daha yeni olan olaylar hiç yaşanmamış gibi. Ama kanıtı telefonumda.
Rıfat-"Beni çağırmışsın."
Miras-"Evet Rıfat. Şöyle otur." dedi ve genelde halka yardım ettiği koltuğu gösterdi. Ben de oraya oturdum.
Miras-"Ne yapmayı planlıyorsun?"
Rıfat-"Ne konuda?"
Miras-"Hayatın konusunda. Burada kalmana bir şey diyemem, hem halk da seni seviyor zaten. Ama hayatını burada mı geçireceksin?"
Rıfat-"Zaten sana planımı söylemiştim. Fla-en ile frekans alıştırması yapacağız, belki bu şekilde hangi diyara nasıl gideceğimi de çözerim."
Miras-"Peki neden geri döndün? Ejderha diyarında da kalabilirdin. Hem orada bu güçlerini öğrenmen çok daha kolay olurdu. Ejderhalar akıllı varlıklardır." Fla-en göğsümden kafasını çıkardı.
Anka-"Saçmalık! Ejderhalar benim gücümden ne anlarlar? Daha o çok övündükleri içgüdüleri ile beni hissedemiyorlar. Oraya giderse Rıfat'ın anca psikolojisi bozulur." Gözünü benden Fla-en'e çevirdi.
Miras-"Senin ismin Fla-en'di değil mi?"
Anka-"Evet."
Miras-"Peki söyle bana Fla-en. Burada nasıl eğitimine devam edecek? Küçücük bir odada kendini senin istediğin gibi geliştirebilecek mi?"
Rıfat-"Yani gitmem gerektiğini söylüyorsun. Anlıyorum. Zaten aklımda gitmek vardı ama tam tarih belirlememiştim."
Miras-"Evet, kardeşini anlattım. Kendini geliştirmek için elinden geleni yapıyor. Senin de ondan geri kalmaman lazım. Sen de elinden geleni yapmalısın." Dediği şeyler mantıklı. Halis kendini zorluyor. Ben de kendimi zorlamalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA VS ANKA
FantasiOKUMA SIRALAMASI ŞU ŞEKİLDEDİR: 1-EJDERHA DİYARI 2-ORK DİYARI 3-RİAN DİYARI 4-DİYARLAR ARASINDA 5-RİAN VE İMDAN 6-EJDERHA VS ANKA