BiR BiNE
DÜNYA
Evimdeydim. Rıfat(B) da yanımdaydı.
b-"ONLARI ORADAN ÇIKARMALIYIZ! HiÇ Mi ONLARA DEĞER VERMiYORSUN!?" Odaklandım ama... Gidemiyorum.
Rıfat(B)-"Kendine gel Bir Bine. Onlar orada kalmayı kendileri seçti. ikisi de ölecekti, ikisinin de yaşam enerjisi bitti. Hem yaşasalardı ne olacaktı biliyor musun? Özellikle de Rıfat'a. Güneşe bile çıkamayacaktı. Rüzgar onun canını yakacaktı, o kullandığın televizyondaki radyasyon bile ona dayanılmaz acı verecekti. Halis ise bir süre sonra seni yine öldürmeye kalkacaktı. Ona ters davranan kişileri öldürmeye başlayacaktı, çünkü onun için birini öldürmek normaldi. Onlar orada olmayı kendileri seçtiler. Bırak öyle kalsın."
b-"Peki sen neden kaçtın? Hiç mi bir pişmanlığın yok? AiLEMi MAHVETTiN! ÇOCUKLARIM BU DURUMA SENiN YÜZÜNDEN GiRDi!"
Rıfat(B)-"Bir Bine, bu zamana kadar yaşamamın nedenini sana söyleyeyim. Ben Ponarmin ile kaç tane diyarı mahvettim. Bunların hiçbiri affedilecek şeyler değil. Senin beni öldürmeni istiyor... " dedi ve ben de ona sertçe bir tokat attım.
b-"EMiN OL BEN DE SENi ÖLDÜRMEK iSTiYORUM. DELi GiBi, TÜM BENLiĞiM BUNU ARZULUYOR. AMA YAŞAYACAKSIN! YAŞAYACAKSIN VE GÜNAHLARINI AFFETTiRECEKSiN! HERKESE! TÜM DiYARALARA." Rıfat(B) şaşırmıştı. Beklemediği bir tepkiydi. Daha sonra gözlerini yere eğdi ve:
Rıfat(B)-"Haklısın. Kendimi affettirmeliyim. Affetmeyecekler ama en azından onlara yardım etmeliyim. Bunları al, sende kalsınlar. Ben gidiyorum. Bir daha ne zaman gelirim bilmiyorum." dedi ve portal açıp gitti. Onları görünce ağlamaya başladım. Rıfat(B)'ın bana verdiği şeylerden biri Halis'in bıçağı, diğeri de Rıfat'ın cep telefonuydu.
Rıfat(B) artık diyarlar arasında ismini duyurmaya başlamıştı. Her diyara yardıma koşuyor ama bazı diyarlar onu affetmemişti. Affedilmediği bir diyarda bir köşede öldürüldü. Dediklerine göre öldüren kişiye karşı çıkmamış. Ölümü kabullenmiş.
Miras hala aynıydı. Ama Rıfat, Kim ve Noz onu çok değiştirmişti. Canla başla çalışıyordu. Eskisi gibi rianları zavallı halk olarak değil her birini önemli bir birey olarak görüyordu. Hatta içinden gelecek vaat edecek kişileri bile yüksek yere getirmişti.
Rya kaçak oldu. Daha sonra teslim oldu ve beraberinde birçok yeraltı baronunu da yakalattı. Tabii bunun da bedeli oldu, zindanda baronların adamları tarafından öldürüldü.
Tennis tapınak için çok çalıştı ve insanlar onu tanrıçanın vergisi olarak çağırmaya başladılar. Çünkü vergileri artırma fikri ondan çıkmıştı. Her ne kadar artık eskisi kadar fazla vergi alınmıyor olsa da ismi o şekilde kaldı. Halk artık ona da güveniyor.
Laz... Bir Bine'den yediği dayaktan sonra tarlada çalışmaya başladı. ilk önce ışığı tekrar kurmayı denedi ama herkes hayallerini gerçekleştirmeye gidince o da kendi hayalini gerçekleştirip kendine arsa aldı ve kendi tarlasını kendi sürmeye başladı. Tarlayı sürerken farkına varmadan limit aş kullanıyor. Ama hala nasıl kullanabileceğini çözebilmiş değil. Çözemeyecek de.
Yeni ejderha diyarında artık herkes üreyebiliyor. Yeni ejderha diyarının girişinin karmaşık olmasına karar verildi ve gerçekten hak eden kişi oraya girebilecek. Bir Bine bile oraya girişi bilmiyor. Luka artık Bir Bine'yi beklemiyor. Ejderhalar öldüklerinde toprak oluyorlar, ama artık gezegene katman olmuyorlar. Herkes aynı katmanda yaşıyor.
Bir Bine mi? O ise çoktan 3. diyarını fethetti... Şaka şaka. O belli bir süre çocukları için yasa girdikten sonra hayatına devam etti. Artık devlet onun ölümsüz olduğunu biliyor ve her 25 yılda bir kimliğini değiştiriyorlar. Yaklaşık 240 sene sonra evlendi, ve çocukları bile oldu. Artık ejderhalarla bağı kalmadığı için çocukları normal olarak dünyaya geldi. Hiçbir özellikleri yok, hatta birinin dersi bayağı kötü. Çocuklarına ve karısına gezginliğinden ve ölümsüzlüğünden bahsetmeyi ihmal etmedi. Diyarlarda dolaşmayı azalttı ve yeni ejderha diyarının yerini bile aramadı. Artık o... olmaya çalıştığı kadar normaldi. Bütün kumarhanaleri ve şirketleri sattı, bir tek Süleyman'ın bıraktığı kumarhane kaldı. O da zaten bayağı ünlendi. Köklü kumarhane fazla kalmamıştı çünkü. Artık o da hayatına devam ediyor...
Bu arada küçük bir şey ama söyleyemeden edemedim, Bir Bine Rıfat'ın telefonundaki Miras'ın gözü kapalı bir şekilde sağa sola çarptığı videoyu buldu. Videonun sonundaki notta "Bunu internete koy" yazıyordu ve dediğini yapıp internete koydu, ve video trend oldu.
---
600 SENE SONRA
Huriye, Rıfat ve Halis'in mezarına geldim. Halis ve Rıfat'ın mezarı boştu. Sadece hatırlanması amaçlı onlara da mezar yaptırmıştım. Derin bir nefes aldım ve verdim. Üzerinden 600 sene geçmiş olsa da ne zaman buraya gelsem aynı duyguyu hissediyorum. Özlem.
b-"Gittiğinizden beri dünyada çok fazla şey değişti. Televizyon, telefon gibi kelimeler bile unutuldu. Üstelik savaşlar da arttı. Ülkeler canı sıkılınca birbirlerine nükleer füzeler fırlatır hale gelecek utanmasalar... Buraya niye geldiğimi soruyorsunuzdur kesin. Buraya sizi özlediğim için geldim... Yine. Senden sonra sadece bir kere evlendim. Onlar da zaten virüs gibi her yere yayılıyorlar. 360 sene içinde soyumun nerelere genişlediğini bir bilseniz... Saçmalıyorum farkındayım. Yemin ederim sizi çok özledim. Diğer ailem ile yeterince vakit geçirebildim ama sizi hep kenara atıp ejderha diyarını aramaya çalıştığım için öyle pişmanım ki... Her geldiğimde aynı şeyi söylediğimi biliyorum ama söylemezsem de içimde tutamıyorum. Bütün dostlarının, aile üyelerinin ölümünü izlemek bir süre sonra kalbim buna alışır sanmıştım ama hiçbir şekilde kolay olmuyor. Tam birine bağlanıyorsun ölüyor, tam bir şeyler düzeldi derken karşımdaki ölüyor ve başa dönüyorum. Ölümsüzlüğü Kim Styla'nın neden sevmediğini artık çok net anlıyorum. Ama ölümsüzlüğüm için artık pişman değilim. Bir çok diyarı kurtardım, bir çok ırkın soykırımına engel oldum. Ölümsüzlüğü artık kendime bir ceza değil amaç olarak görüyorum..."
-"BÜYÜK DEDE! ARTIK GİDELİM. GEÇ KALACAĞIZ." Bu çocuk ve aceleciliği...
b-"TAMAM LAN TAMAM AZ SABRET GELİYORUM!" dedim ve geri mezara döndüm:
b-"Soyumdan biri. Aile yemeğimiz vardı da ona gideceğiz... Lafı daha fazla uzatmayacağım. Size şunu söylemeye geldim. Sizi seviyorum." ve arkamı dönüp gitmeye başladım. İçgüdüm arkamdan beni izleyen kişiler varmış gibi uyarı verdi. Arkamı döndüğünde uyarı sustu ve arkamda kimse yoktu. Küçük bir tebessüm ve içimdeki büyük bir özlemle tekrar arabaya doğru yürümeye başladım.
SON
600 SENE SONRA KISMINI HİKAYEYİ YAZDIKTAN 3 SENE SONRA YANİ BUGÜN 20.09.2023'TE EKLİYORUM. SANKİ. BU SERİYİ DÜN YAZMIŞIM GİBİYDİ... VE İTİRAF EDİYORUM İNCİ SÖZLÜKTE BİRDEN FAZLA SERİ YAZDIM AMA BİTMESİNE EN ÜZÜLDÜĞÜM SERİ BUYDU. ZAMAN ÇOK HIZLI GEÇİYOR. OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. BEĞENMEYİ VE HATALARIM OLDUYSA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA VS ANKA
FantasyOKUMA SIRALAMASI ŞU ŞEKİLDEDİR: 1-EJDERHA DİYARI 2-ORK DİYARI 3-RİAN DİYARI 4-DİYARLAR ARASINDA 5-RİAN VE İMDAN 6-EJDERHA VS ANKA