Bölüm 11

4 1 0
                                    

DEVLER DiYARI

HALiS

Gözüm kapalı dövüşmeye alıştım, artık hareketleri tek tük görebiliyorum. içgüdüyü tam olarak kullanamıyorum. Şöyle bir sıkıntı var. içgüdü kullanırken limit aşamıyorum, limit aşarken içgüdü kullanamıyorum. Onun için limit aş kullanmak yerine içgüdüme odaklı bir dövüş sergiliyorum. Ataklarının çoğundan sıyrılabiliyorum. Bayağı işe yarar bir şey. Üstelik limit aş ile kullanılırsa bayağı güçlü bir kombo olacağını düşünüyorum. Babamı yenebilme şansım var. Tek sorunum ölümsüzlüğü. Onu nasıl aşacağım? Kim de ölümsüzdü ve babam onu yendi. Ben de babamı yenebilirim. Yenmeliyim.

Kim-"Normal hızın eski limit aş hızınla eşitlendi. Artık limit aş kullanman seni daha da hızlı yapacak. Ama hala bir eksik var." Savaşırken arada:

Halis-"Limit aş ile içgüdüyü bir arada kullanamıyorum... " son anda patisini durdurdum. Kesin o darbeyi yeseydim bayağı savrulurdum. O atağı durdurabilmem bile bir mucize.

Kim-"Gücün de oturdu ama bir eksik var sanki."

Halis-"Ben ne konuşuyorum burada?" Tam ısıracağı sırada eğildim, ucu ucuna kurtuldum. Aslında tam anlamıyla ısırmıyor, ama ağzına alırsa kaçamam. Beni sertçe fırlatır. Bir kere yaptı. Bir daha yapmasına izin vermem.

Kim-"Hmm. Haaa! Buldum! içgüdün ile limit aşmayı beraber kullanamıyorsun." Valla mı lan? Nerde Khean'ın anlattığı Kim Styla, nerede bu Kim Styla.

Kim-"Evet bu eğitim bitti. Mir, durabilirsin." dedi ve Mir durdu.

Halis-"Neden? Daha hazır değilim. Mir'e çizik bile atamadım."

Kim-"O elindeki bıçakla atamazsın da. Hem Mir zaten yoruldu. Biraz daha zorlasam bayılırdı." Mir'e baktığımda yatıyordu ve hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.

Halis-"Savaşırken hiç öyle gelmiyordu."

Kim-"Onu da ben eğittim. Ama hayvan olduğu için en çok bu kadar eğitiliyor. Farkettin mi peki? Sana hiç arkasını dönmedi veya seni arkasına fırlatmadı. Hep karşındaydı. Bu da hayvanların doğal içgüdüsü. Eğer arkasını sana dönerse en zayıf noktası kuyruğunu sana gösterir. Sen de kuyruğuna saldırırsın ve onu kolayca yenersin. Bu gördüğün bir sokak köpeği. Temiz olduğuna bakma senin yanına gelmeden önce buraya gelip onu ben temizledim. Gelir gelmez beni yalamaya başladı. ilk baş beni unuttu da yiyecek sandım. Akıllı bir köpek." dedi ve yanağını sevmeye başladı. Mir gerçekten yorulmuş. ilk geldiğindeki enerjisi yok.

Kim-"Bu işimiz de bittiğine göre geriye kalıyor aklını temizlemek."

Halis-"Aklımı mı? Zaten aklım başında. Limit aş ve içgüdüyü beraber kullanma çalışması yapmam daha mantıklı olur."

Kim-"Ne zamandır beri eğitmen sensin? içgüdün ile limit aşı şu an beraber kullanmanın imkanı yok. Çünkü onların ikisini zihnin ayrı ayrı düşünüyor. Kendini birini kullanırsan diğerini kullanamazın diye şartlamışsın. Onun için zihnini bir temizlememiz gerekiyor." Portal açtı. Yine başka bir diyara gidiyoruz.

Kim-"Dikkatli ol. Çok garip bir diyara gidiyoruz." dedi ve girdi. Çok garip bir diyar derken? Zaten aydınlık diyarlara gözüm yeni yeni alıştı, parlak bir diyara gitmediğimiz sürece bir sıkıntı yok. Ben de arkasından girdim.

EJDERHA VS ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin