Bölüm 20

5 1 1
                                    

RIFAT

Onu yenebilecek miyim? Halis delirdi. Nedenini anlayabiliyorum. O kadar acı çekti, kime güvendiyse arkasından vurdu gibi hissediyor. Oysaki ona bunu hissettiren şey Denge. Karşısına dikilmiş olmam onu yenebileceğim anlamına gelmiyor. Bu durumdan nasıl çıkabilirim? Babam ve Rıfat(B) artık yardım edemezler. Tek ben onu yenebilirim...

Anka-"Onu yenemeyiz. Limit aş denen şeyin hızına nasıl yetişeceğiz?"

Rıfat-"Bizde de enerji var. Ona karşı üstünlük kurmak istiyorsan enerjiyi avantajımıza kullanmalıyız." Aslında onunla savaşmak bile istemiyorum. Hem artık bu enerji güçlü hissettirmekten çok canımı yakmaya başladı.

Anka-"Onu öldürecek miyiz? istemediğini biliyorum ama canın tehlikeye girerse onu öldürmekten çekinme. Sen söylemiştin, duygularını kenara bırakman lazım." Halis yanımda belirdi:

Halis-"Bu savaşa karışmamalıydın. Sadece tekrar seninle olmak istedim, çünkü kalbimde bana ihanet etmeyecek tek kişi sen vardın. Hatta bir gün shishiler... yani dev kurtlar beni kovalarken seni düşünerek kalbimi sakinleştirebilmiştim ve hayatta kalmıştım. Rıfat, lütfen. Sana güvenmek istiyorum. Bu son şansın." Her ne kadar bunu bana söylese de:

Rıfat-"Beni tanıyorsun, ben kolay kolay düşünmeden karar vermem. Halis, ben de hep seni düşündüm, senin kadar zor günler yaşamadım ama ben de zorluklar çektim. Verdiğim ve aldığım her kararda aklımda sen vardın. Bu kararda da aklımdasın. Denge seni kullanıyor. Onu durdurmak... " derken bıçağı kalbime sapladı. Görmedim bile.

Halis-"Yeterince dinledim. Sen de bana ihanet ediyorsun demek ki. Elveda." Diz çöktüm, kanatlarımı çıkardım ve havaya uçtum:

Rıfat-"Neyse ki hızlı iyileşme var." Fla-en sinirli bir şekilde:

Anka-"Eğer o bıçak kalbine gelmeden engellemeseydim hızlı iyileşme bir işe yaramazdı! Biraz daha dikkatli ol."

Rıfat-"Dikkatli olacak zamanı çoktan geçtik. Ya o ölecek ya da ben. Bu yükseklikten bana yetişemez. Şu alansal patlamaları kullanalım."

Anka-"Ama frekans... "

Rıfat-"Boşluk enerjisini kullanacağız. Aramızdaki frekans farkını o kapatacak." Gizlice Halis'in altına enerji gönderdim ama aniden kaçındı. Yer patladı. Kaçındı mı?

Rıfat-"Hadi ama! Sen de mi içgüdü kullanabiliyorsun?"

Halis-"Sen de uçabiliyorsun, ama seni düşüreceğim merak etme." Fla-en'in gözlerini de kullanıyorum. Ama ona rağmen gözlerimle zar zor takip ediyorum. Enerji patlamalarını hesaplayıp yolluyorum yine de kaçınıyor. Karşımda hız canavarı var.

Rıfat-"Biraz daha hızlanırsa ışık hızına yetişecek. Bu kadar hızlı birini nasıl yeneceğiz?" O arada onu boş bırakmamak için enerji patlamalarını gönderiyorum ama işe yaramıyor.

Rıfat-"Taktik değiştiriyoruz, rastgele ve seri ateştopu atacağız. En azından kaçacağı yeri tahmin edemez." dedim ve seri ateştopu atmaya başladım. Düşündüğüm gibi. Tek tük hasar yemeye başladı. Ama bir sorun var. Dengemi kaybedip aşağı düşmeye başladım.

Rıfat-"Ne oluyor?"

Anka-"Omzuna baksana." Oha. Bıçak omzuma saplanmış, dengemi kaybetmem bu yüzden. Aşağı düşüyorum, hızlı iyileşsem bile zamanında tekrar uçamam.

Rıfat-"Tehlikeli bir şey yapacağız." Düştüğüm yere enerji gönderdim, orası patladı ve ikimiz de bir kenara savrulduk. Onu hazırlıksız yakalamam iyi oldu. Bıçağı çıkardım ve kenara fırlattım. Uçmaya geri hazırlanırken yanımda belirdi ve beni yakamdan tutup havaya kaldırdı:

EJDERHA VS ANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin