Bölüm 5 ~ Geçmiş

105 41 137
                                    

Yeniden selam herkese👋

Keyifli Okumalar Dilerim✨

Multi:Fanya💫

****

Biliyorum. Kesinlikle kendimi kötü hissetmemem gerekirdi. Fakat ta ki yüreğime kor gibi düşen o cümleye kadar. Sonrası... Sonrası yok gibiydi.
Neden böyleydi? Bunu istemiyordum. Böyle hissetmek istemiyordum! Çoğu kez kontrolü kaybediyordum. Ne yapıyordum ben?! İki kez hayatını kurtardığım adamın ölme ihtimalini düşünmek bu kadar kolay olmamalıydı. Peki ya ağzımdan çıkanlar... Tanrım!

Aiden...

Sanırım ilk defa haklıydı! Saçma ve yersiz bir tepki vermiştim. Bu ekibe lider seçilmişti ve gereğini yapması gerekiyordu. Ve ben... Yaptığı hatalara o kadar takılmıştım ki buraya geliş amacımızı ve nedenimizi tamamen unutmuştum.

"Aiden ile aranda ne var?"

Alena'nın sesiyle irkildiğimde, elimde tuttuğumu unuttuğum okumun ucu, diğer elimin işaret parmağına battı.

"Ah lanet!"

"Dikkat et. İyi misin?"

Alena hemen elimi kontrol etti ama o kadar abartılacak bir durum yoktu. Gülümseyip elimi yavaşça kendime çektim.

"Endişe etme, yaşayacağım." dedim elimdeki oku yerine bırakırken.

Alena ile iki günde çok yakınlaşmıştık. Ortak noktamız çok fazla yoktu ama ona rağmen harika bir ikili olmuştuk.

"İyi olduğuna göre, sorumu cevaplayabilirsin?"

Her şey yeterince karışık ve sinir bozucuydu zaten. Neden böyle bir soru? Neden...

"Aramızda bir şey olduğunu da nereden çıkardın?"

"Hissiyat diyelim."

"O halde yanlış bir hisse kapılmışsın.
Aramızda bir şey yok. Olamaz da."

Son cümleme küçük bir kahkaha atarken, bana baktı.

"Diyarın gözdesi olan bir genç adam Aiden. Etrafta onunla tek bir harf konuşmak için bile can atan güzel kızlar var. Ama sen..."

"Ben ne?"

"Onu görmüyorsun bile."

"İlgilemiyorum sadece o kadar."

"Şimdilik."

"Alena lütfen..."

"Tamam tamam.Sustum."

Alena tamamen haksız sayılmazdı.
Aiden'in farklı ve güçlü bir cazibesi vardı, inkâr edemezdim. Ama ona ilgi duymak filan...

Hayır!

Doğru hissettirmiyordu. Ondan uzak durmalıydım, tek bildiğim bundan ibaretti. Hızlıca konuyu değişip, bu kez soruları ben sormaya karar verdim.

"Peki ya sen?"

"Anlamadım?"

"Sen ne zaman görmeyi düşünüyorsun?" diye sorduğumda, yüzü önüne düştü. Kaçmaya çalışacaktı fakat ben buna izin vermeyecektim.

"Ken abim sayılır ama sırf bu yüzden onu sana övmek gibi bir niyetim, kesinlikle yok. Yine de..."

"Dur biraz, Ken mi?"

"Evet. Bence senden hoşlanıyor fakat tam aksi davranıyor. Sinir bozucu farkındayım."

Alena ikinci bir kahkaha atıp, tek elini omzuma yerleştirdi.

KADERİN İKİ YÜZÜ:Freya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin