✨پرسەمان هەیە✨
(Vote Please)
؛
هانا:سڵاو بەرێز جیۆن؟
بۆی چەمایەوە و بە زەردەخەنەی لاییەوە سەیری دەکرد.
جۆنگکووک:باوکە جارێکیتر ئاوا هەڵسووکەوت لەگەڵ بووکی داهاتووت مەکە.
بەرێز جیۆن:مەگەر بووکەکم بەسەر تەرمی مندا تێپەڕیت من دوای ناوت کەس بەبووکی خۆم نازانم ئیتر.
هانا:ناوت کێیە؟ هاها منداڵە گەمژەکە؟
جۆنگکووک:خۆشەویستم ئەو سێ مانگەی تۆ لێرە نەبوویت شتانێکی زۆر روویان داوە من دواتر ئەمانەت هەمووی بۆ باسدەکەم ئێستا با بڕۆینە ژوورەکەمان..
هەردووکیان پێکەنین و ڕۆشتنە سەرەوە.
کات تێپەڕی بوو بە ئێوارە وە هانا و جۆنگکووک بڕیاریاندا بڕۆنە یانەی شەوانە و کات بەسەربەرن بۆیە هەردووکیان خۆیان بەباشی گۆڕیبوو وە ئامادەبوون بۆ ڕۆشتن.
جۆنگکووک:واو هانایااا زۆر جوان دەرکەوتوویت.
هانا:ههـ سوپاس خۆشەویستم ..
بەیەکەوە چوونە ناو سەیارەکە و لە رێگا هەر قسەیان دەکرد وە هانا بەدوای هەلێکدا دەگەڕا تا لە جۆنگکووک لەکۆڵ خۆی بکاتەوە ئیتر بێگوومان دوای دزینی زۆربەی سامانەکەی و پشکەکانی کۆمپانیاکە بۆخۆی،ئەو کاری لەگەڵ جۆنگکووک تەواو ببوو~
لە یانەکە:
هانا و جۆنگکووک سەمایان دەکرد و دەیانخواردەوە و کاتێکی زۆر خۆشیان هەبوو تا لەپڕ کوڕێک هاتە لای هانا:
کوڕەکە:واو خۆشەویستم چ سوپڕایزێکی جوانە؟
هانا:جـ جەیک؟ تۆ چیدەکەیت لێرە؟
بە پەشۆکاویەوە سەیری جۆنگکووکی دەکرد چۆن بە شۆکەوە لێی دەڕوانێت..
جۆنگکووک:خۆشەویستەکەم؟ پێم بڵێ تۆ چ کارێکت لەگەڵ دەزگیرانەکەمدا هەیە؟
سەیری کوڕەکەی دەکرد بە سەرخۆشیەوە.
جەیک:ههـ باسی چی دەکەیت ئێمە پێرێ لە ئێڵ ئەی کاتێکی ناوازەمان هەبوو وە هانا بەباشی منی لێخوڕی~
چاوەکانی جۆنگکووک سوەربوون لە تووڕەیدا وە بۆکسێکی کێشا بەو کوڕەدا و دەستی هانای گرت و بردیە دەرەوە لەو میوزیک و قەرەباڵغیە~
جۆنگکووک:چ نەفرەتیەک لێرە ڕوودەدات ها؟؟؟؟
هانا:چی ڕوویداوە؟
جۆنگکووک:ئەو خوێڕیەی ژوورەوە باسی چ شتێکی دەکرد؟
هانا:ئۆفف جۆنگکووک تۆ باوەڕ بە کەسێکی سەرخۆشی وەک ئەو دەکەیت؟
جۆنگکووک:بەڵام چۆن تۆی ناسیەوە و ئاوا قسەی کرد وەک ئەوەی دەمێک بێ یەکتر بناسن؟
هانا:ئێ ڕاستیەکە ئەوەیە من دەیناسم و ئەویش دەمناسێت
جۆنگکووک:چی؟
هانا بە خوێنساردیەوە:ئەو خۆشەویستی منە..
جۆنگکووک:ههـ چەند گاڵتەیەکی خۆشبوو خاتوو هانا... چەپڵەت بۆ لێدەدەم بۆ ئەو نواندنەت....
هانا:جۆنگکووک واز لە قسەی بێمانا بێنە ئێمە ئیتر کۆتاییمان پێهات...
جۆنگکووک:قسەی پڕووپووچ!!! چی دەڵێیت؟ ئێستا ئاگاداریت کە چی دەڵێیت؟
هانا:بەڵێ زۆر بەباشی ئاگادارم!! من و تۆ ئیتر کۆتایمان پێهات وە چیتر مەیەرەوە سەر ڕێگام.
جۆنگکوک:ئەوە باسی چیدەکەیت؟ چۆن ئاوا بەسەرتەوە دەچێ؟ من و تۆ ٨ ساڵە خۆشەویستین و بریاری هاوسەرگیریمان داوە.
هانا:هاهاها ئەو خەیاڵە پەمەییانە بۆخۆت هەڵگرە بەرێز جیۆن، ئەوەبزانە من و تۆ تەنها کاتێکی خۆشمان بەسەر بردووە و هیچیتر بۆیە ئیتر بابەتەکە گەورە مەکە..
جۆنگکووک:هاناا؟؟؟وەرەوە هۆش خۆت منم من!! جیۆن جۆنگکووک!! خۆشەویستەکەت ، هاوسەری داهاتووت ..
هانا:ئۆففففف واز لەو شتە بێمانایانە بێنە و تێبگە کە من تۆم بەکارهێناوە و تۆش تەواوی کاتەکە وەک گەمژەیەک بڕوات بەمن کرد وە ئەوە هەموو شتێکە زۆر بەسادەیی.. ئێستا کە من لێت تێربووم ئیتر هیچ کارێکم لەگەڵتدا نەماوە.
جۆنگکووک: ...............
YOU ARE READING
TORTURE|JEON JUNGKOOK
Ngẫu nhiên-هەرگیز نەمدەزانی کە ڕۆژێک چارەنووسم هەڵگەڕانەوەیەکی لەمجۆرەی دەبێ~ ~دڵنیابە باجی هەموو ئەمانە دەدەیت چونکە نازانیت کە بڕیارێکی زۆر هەڵەتدا بە هاتنت بۆ ئێرە. -ئایا بە ڕاستی بە ویستی خۆت هاوسەرگیریم لەگەڵدا دەکەیت؟ -بەڵێ!!