-Tanıtım-

200 26 12
                                    

10 Ekim 2003 Cuma günü.O günün sabahı ilk kez kendi irademle uyanmıştım. İçimden ''Heralde babam işe erken gitti'' diye geçirdim.Her sabah beni öperek uyandıran babam bu alışkanlığı bugün bozmuştu.Hemen yatağımın yanıbaşında duran ördekli terliklerimi giydim.Odamın kapısını ikinci seferde zorlanarak açtım.Herkes buradaydı yan komşumuz Neriman Teyze ,yengemler,teyzemler çoğunun ismini hatırlayamadığım akrabalar... O kalabalığın içerisinde gözüm annemi aradı ama o burada yoktu.Hızlı adımlarla evin tüm odalarını gezdim.Hiç birinde yoktu.En sonunda kapısı kapalı olan yatak odasına geldim.Annem,annem ağlıyordu bu onun sesiydi.Ayakuçlarımda yükselerek kapıyı açtım.Annem beni görünce bir an duraksadı.Vakit kaybetmeden yanına gittim ve '' Anne babam nerde, bugün beni uyandırmadı işe geç mi kaldı yoksa?'' dedim. Annem gözünün yaşını silip yanağımı okşadı ve bana ''O artık yok kuzum,o öldü''dedi ve hıçkırarak ağlamaya devam etti.Beni Neriman Teyzenin ordan uzaklaştırdığını ve bir fırsatını bulup ondan kurtulduğumu yatak odasının kapısında durup,babamın gecenin bir yarısında Kayseri'ye dedemlere gittiğini,dedemin vefat ettiğini ve amcam denen pisliğin babamı miras yüzünden bir kurşunla hayatına son verdiğini ve herkesin ortasında babamın intikamını alıcam dediğimi daha dün gibi hatırlıyorum.Tüm bunları yaşadığımda henüz 7 yaşındaydım aradan 11 yıl geçti. Her şey değişti ama ben değişmedim.Annem daha az ağlar oldu bense her gün daha da kinlendim.Bu arada ben Sinem okulda en arka sırada oturan etliye sütlüye karışmayan,elinde kitaplarıyla dolanan, pek arkadaş çevresi olmayan birisiyim. Sizin tabirinizle tam olarak asosyal bir inek. Bahsettiğim gibi benim hikayem 11 yıl öncesinde başladı ve hala devam ediyor. İçimde büyüttüğüm intikam çok yakın bir zamanda meyvesini verecek.Bu intikam meyvesinde sevgili amcaoğlum ve ona yapacaklarımla dolu. Kendisinin adı Bartu babası yaşlandığı için holding ona kaldı ve bu yüzden Kayseri'de Erciyes Üniversitesi'nde işletme okuyor.Ona dair aklımda kalan tek şey kumral saçları ve insanın içini delen yeşil gözleri o gözlerden nefret ediyorum benim gözleriminde yeşil olması bu nefreti körüklüyor.Maaşallah kendisi her gün yaptığı hovardalıklarla gaztelerin ilk sayfalarında zaten.Bu piç kurusu yüzünden Hacettepe tıpta okuyacağım yere sözel bir bölüm olan işletme okuyacağım hemde Kayseri'de! Annem bana bu konuda engel olmaya çalıştıysa bile inadım yüzünden başaramadı.Yani anlayacağınız benim için hayat yeni başlıyor.11 yıllık esaret sonlanıyor ve intikam meyvesini veriyor. Bartucuğumla kedinin fareyle oynadığı gibi oynamak ve o şerefsiz amca bozuntusunun kahrolmasını istiyorum.Aslında çok ta bir şey istemiyorum.


Merhabalarr bu benim ilk deneyimim devamı gelecek umarım beğenirsiniz oylamayı ve yorumlamayı unutmayın kucak dolusu sevgilerle

HAZAN YELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin