Bu oydu bu herifin adı yok mu sürekli ona adam diyordum bu herifin adını gerçekten çok merak ediyorum ilk fırsatta ona adını soracaktım "iyimisin" "iyiyim" "bu ıssız ve karanlık sokakta tek başına ne yapıyorsun." "Yemek yemeğe çıkmıştım." "Evinde yemek ye." "Anlamadım siz niye kahvenizi evde içmediniz." "Sen benim ne yiyip içtiğimimi takip ediyorsun." "Ne münasebet sadece size bakarken görmüştüm." "Yani bide beni izliyorsun hadsiz kadın." "Ya ne alaka beyefendi asıl siz beni izliyordunuz." "Ben ve seni izlemek güleyimde boşa gitmesin." "Gülün gülün iyi gülün" "seni varya... neyse gel seni eve bırakayım yoksa sen bu kafayla daha çok bu tür adamlarla karşılaşırsın." Gerçekten bu herifi sinir oluyorum kibirli adam " ne varmış benim kafamda ha söylesinize hadi söyleyin" "tamam sakin ol AÇELYA adın bu değil mi." Neden bilmiyorum ama sanki yumuşamıştım adımı öyle güzel söylemişti ki kendimi masalda gibi hissetmiştim "peki" dedim. "Sizin adınız nedir." "Ne yapacaksın" "merak ediyorum" "boşver" Ne gerçekten bu adam şaka mı ne yani adını söyleyince büyü felan mı bozuluyor merak ediyordum gıcık bundan sonra bu herifin ismi bay kibirli evet bay kibirli ne kadarda güzel bir isim. "Neyse seni eve götürmemi istermisin." " Yani aslında isterimde bu adama nolucak burada mı kalacak." " Hm bilmem bence sen onu eve götür böyle karşılıklı çay, kahve içersiniz böyle ev dostu olursunuz nasıl fikir he." "Haha çok komik, siz kendinizi komedyen felan mı sanıyorsunuz isterseniz bir dizide de oynayın." "İyi bir fikir niye bunu daha önce düşünemedim" "bir susun ya hadi beni eve bırakın." "Sen bana nasıl sus dersin manyak karı" bana manyak karı mı demişti bu herif cidden beni delirtiyo ikimizde arabaya doğru yürüyorduk "şey" ona nasıl soracağımı bilemiyordum ama sormuştum "kişisel asistan seçtinizmi?" "Anlamadım" "neyi anlayamadız asistan seçtinizmi?" "Sen hala ordamısın." "Evet hala ordayım bakın beyefendi..." "Araz" dedi. "Adım araz." Adını söylemişti içimden "araz"dedim. "Bakın bana o iş lazım benim yakın zamanda iş bulmam lazım beni o yüzden o işe alın." Arabanın yanına varmıştık "arabaya bin." Bu herif şaka mı bu işe ihtiyacım olduğunu söylüyorum o işe araba bin dedi madem söyledin bari kibarca söyle " siz şaka olmalısınız." Dedim ve arabaya bindim yol boyunca hiç konuşmadık araba durmuştu evime gelmiştim arabadan inip "iyi akşamlar araz bey." İlk defa ona adıyla hitap etmiştim arkama döndüm gidiyordum ki "bunu almıcak mısın?" Arkama döndüğümde kart uzatmıştı kartın üzerinde;
KARAHAN HOLDİNG
ARAZ KARAHAN
053********Karta defalarca baktım "daha sekreter seçmedim yarın şirketime gel sana sorular sorucam eğer verdiğin çevaplarla beni inandırır seni sekreterim yaparım eğer cevaplayamazsan şansını kaybedersin anlaştık mı." "Anlaştık efendim." "Saat 7'de orda ol eğer geçikirs..." "Gecikmem efendim saat 7'de orda olucam şimdi hazırlanmam lazım." Diyerek eve doğru kostüm çünkü heyecanlıydım anahtarımı çantadan çıkarıp kapıyı açtım hemen üstümü çıkarıp duşa girmiştim mutluydum eğer soruları geçersem abimi iyi bir avukat tutarım hemde evin kirasını öderim tabi ilk maaşımı öğrenmem lazım banyodan çıkıp üstümü giydim kendimi yatağa saldım mutluydum telefonuma saat 6.30'a alarm kurdum gözlerim yavaş yavaş kapandı.
ERTESİ GÜN
(DIRR,DIR)
Gözlerimi zar zor açıyordum saat 6.30du hemen kalktım üstüme kıyafet arıyordum dizimin üstüne gelen beyaz bir elbise, kırmızı bir çanta takmıştım. Saçımı da dağınık topuz ve son bir sade makyaj yapmıştım hazırdım ayağıma ince bir topuklu giyip çıkmıştım. Otobüse bindim 10-15 dakika sonra şirkete varmıştım içeri girdiğimde herkez bana bakıyordu kendimi uzaylı gibi hissediyordum onları boşverip bir kadına araz beyin odasını sordum bana 3. Katta olduğunu şöyledi asansörle gidicektim asansörün önünde durup düğmeye bastım. Biraz bekledikten sonra kapı açıldı karşımda onu bay kibirliyi bundan sonra ona böyle hitap edicektim ama onu çağırırken ona "araz bey" diyecektim "Burdasınız işte geldim hemde tam saatinde." " Saat 6.59 erken geldin oysaki ben sana saat 7' de gelmiştim." "Ama bir dakikadan bir şey olmaz ki." "Olur" dedi yok ya bu herif gerçekten anormaldi. Araz bey kapıyı kapatım 5. Katta bastı acaba nereye gidiyorduk kapı açılmıştı. "Peşimden gel." Zaten geliyordum 2 dakika sonra karşımıza büyük mavi cam görmüştüm dizilerdeki toplantı odası gibiydi içeri girdik, galiba haklıydın burası bir toplantı odasıydı içeri göz gezdirdikten sonra saffeti görmüştüm "merhaba safet ama galiba size artık safet bey demem lazım." "Hayır lütfen safet diyebilirsin sizli bizli konuşmayalım." Gülümsemiştim safet gerçekten tatlı ve kibar bir insandı ama patronu öylemi kibirli ve küstahdı biz hariç toplantı odasında 3 kişi daha vardı. Bay kibirli "oturda sorulara başlayalım." "Tabi efendim." " Aslı soruları sormaya başla." Aslı buymuydu saçları sarıyla kumral arası gibiydi çok güzel bir bayandı. Aslı kaşlarını çatarak "adınız Açelya mı?" Dedi başımı yukarı aşağı sallamıştım. Aslı "soru bir kendinde en sevdiğin üç özellik" " pes etmeyişim, hırslı olmam ve inatçı olmam" demiştim. "Peki kendinde sevmediğin özelliklerin." "Yine bunlar dedim." Bay kibirli "nasıl yani." "Şöyle ki bu özelliklerini kullandığım zaman bazen sonuçların olumsuz oluyor işte buda beni üzüyor ama olumlu sonuç aldığımda mutlu oluyorum." Dedim. Aslı "peki sıradaki soru yalan söylermisin." " Eğer açıklayamıçağım konular varsa küçük bir yalan söylerim ama onun dışında yalan söylemem." Bay kibirli pek inanmamış gibiydi ama doğruydu asla yalan söylemem. "peki son bir soru kendinizi bir hayvana benzetseydiniz hangi hayvan olurdu?." " Bal porsuğu" herkez şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Bay kibirli "bal porsuğumu?" " Evet bal porsukları çok güçlü hayvanlardır eğer bir savaşa girerlerse kesin kazanırlar aynı benim gibi." bay kibirli "bayan Açelya bakıyorum da kendinize güveniniz tam." "Kesinlikle" dedim. Aslı araya girerek "efendim sorular bitti ne yapalım." Bay kibirli 2 dakika bekledikten sonra "Benimde cevablarını merak ettiğim sorular var bende sorucam." Dedi. Daha ne sorucaktı. "Soru bir o cezaevine kimi görmeye gittin soru iki ailen hakkında bilgi ver nede olsa yanımda çalışacaksın sana güvenebilmeliyim. Evet sorularımın cevaplarını bekliyorum." Ortam sessizleşmişti 1 dakika sonra sessizliği ben bozmuştum "ama bunlar soru dışı." Nede olsa hayatımı herkezin içinde anlatamazdım "bayan Açelya dediğim gibi ya çevapla işi kazan ya da işi kaybet." Bu haksızlıktı hayatımı herkeze anlatamam nasıl derdim babam beni taciz etti ve annemi öldürdü abimde bizi kurtarmak için babamı bıçakladı ablam evden kaçtı sonra ayağa kalkıp "peki siz en iyisi kendinize bir sekreter bulun." Dedim ve kapıya ilerliyordum "Hani bal porsukları hemen vazgeçmezdi girdiği savaşı kazanırdı ne oldu bal porsuğuna." " Eğer bal porsukları savaşmayı bırakıyorsa bir bildikleri vardır." Deyip çıktım hemen asansörün düğmesine bastım kapı açılmıştı zemin katın düğmesine bastım asansör aşağıya inmişti kapı açıldı hemen kendimi dışarı attım. Şimdi ne yapacaktım hemen kısa sürede iş bulmalıydım ve tabi abimin yanınada uğramalıydım ama ilk önce cafe'ye gidip kahve içmeliydim 5 dakika yürüdükten sonra hemen sağda cafe dükkanı vardı oraya girdim içerisi sıcacıktı hemen bir kahve isteyip yerime oturdum canım sıkılıyordu of ben ne yapacaktım nasıl iş bulacağım kafamı masaya koyup kollarımla kapatmıştım ki bir sandalye sesi duydum biri benim masamama oturmuştu hemen kafamı kaldırmıştım. Gerçekten yok artık bu herif beni takip mi ediyordu yoksa beni sinir mi etmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞIMIN BELASISIN
Randomaile sevgisi görmemiş olan kız sadece abi sevgisiyle büyümüş abisi onu bir olaydan kurtarmak için hapishanede yatar. Ve seri katil olan erkek şirketin patronu dur. kimse onun bir seri katil olduğunu bilmiyordur. Instagram hesabı: basiminbelasisinof...