×بچرخ۔۔۔میتونی یکم معصومیت بھم نشون بدی؟۔۔۔ارہ افرین ۔۔۔حالا کم کم یہ پسر بدش کن۔۔۔یکم سینتو بیشتر نشون بدہ تھیونگ ۔۔ میتونی پاھات رو باز کنی؟یہ امگای خیس میخوام تھیونگ۔۔۔سکسی شو۔۔۔این عالیہ
نور فلش ھا تنھا چیزایی ھستن کہ میتونم ببینم اما مغز من اون ھا رو نمیخونہ۔
من داشتم بہ زندگی فلاکت بارم فکر میکردم۔
بہ اینکہ امروز بدون خدا حافظی با جیمین از خونہ زدم بیرون۔۔بھتر بگم۔۔۔اصلا ندیدمش۔حدس میزنم کہ رفتہ بود حمام۔
من تقریبا از خونہ فرار کردم۔تحمل اون خونہ کم کم غیر ممکنہ۔
حس میکنم دیگہ احساسی برام نموندہ۔حتی دیگہ گریہ ھم نمیکنم۔بہ یہ بی حسی رسیدم۔
این دردناکہ۔۔۔ کہ حتی درد ھم درد ندارہ۔۔۔
*کافیہ۔۔۔عکسای خوبی درآمد۔۔ھمگی خستہ نباشید۔
بعد از اینکہ تایم استراحت رو عکاس اعلام کرد،نورھای سالن کمتر شدن۔
ھوپی ھیونگ دوید سمتم و من بدون اینکہ پیراھنم رو مرتب کنم پریدم پایین۔این دیگہ عادی شدہ۔ھمہ بدن منو دیدن و چہ بخوام چہ نخوام این یہ تیکہ لباس خواب مانع از دید زدہ شدنم نمیشہ۔
*تھیونگ پسر تو عالی بودی
چشمی چرخوندم و دستشو کشیدم سمت اتاق شخصی کہ برام امادہ شدہ بود۔
_این عادیہ ھیونگ من ھرکاری کنم حتی اگہ بد باشہ تو از من تعریف میکنی
جی ھوپ طبق عادت مسخرہ ای کہ جدیدا بہ من دادہ بود سرش رو تکون داد۔
*نوچ نوچ اصلا ھم اینطور نیست من فقط نظر خودمو میگم و الانم نظرم اینہ کہ تو بھترینی
سری تکون دادم و مشغول عوض کردن لباس ھام با لباس ھای عادیم شدم۔
یہ پیراھن قرمز سادہ با شلوار سفید۔
_گفتی کی قرارہ از این خراب شدہ بریم؟مگہ استعفا ندادی؟
جی ھوپ سری تکون داد و رفت تا لیوان ھای قھوہ رو از دستگاہ گوشہ اتاق پر کنہ۔
*چرا اما بھم گفت چون از طرف ما این قرار داد میخواد لغو بشہ باید خسارت بدیم و پروژہ ھای نیمہ تمام رو بہ اخر برسونیم۔
چہ کوفتی شد؟
_چی؟؟خسارت چی؟؟چہ کوفتی گفتہ؟؟؟من الان در شرایطی نیستم کہ بخوام خسارت بدم لعنتی
بدون اینکہ تغییری تو حالت بی خیالش بدہ با لیوان ھای پر شدہ برگشت۔
*ھی استاپ ایت۔۔۔چارہ ای نداریم پسر۔۔قانونا این بہ نعف ماس خسارت ھم باھم جور میکنیم الانم قھوتو بخور و از اوضاع خونہ برام بگو
اروم نشستم و دستی داخل موھام کشیدم۔
اھہ چرا فقط نمیتونی دو دیقہ منو یاد اون گذشتہ ی کوفتیم نندازی ؟چرا ھر وقت میخوام فراموشش کنم یہ دنیا میریزن رو سرم کہ بخوام شخمش بزنم ۔۔۔
_اھہ ھیونگ۔۔۔لطفا بیخیال
لبخندی زد۔
*باشہ باشہ۔۔امیدوارم درک کنی فقط نمیخوام اینجوری ببینمت
_من خوبم
نیستم ھیونگ
کلافہ قھومو نوشیدم۔سکوت بود بینمون۔راستش جی ھوپ از وقتی وارد کار شدم باھام بود و از تمام زیر و بم زندگی منو جیمین خبر داشت۔
من قبلا کسی بودم کہ برای زندگیم میجنگیدم۔بہ این در و اون در میزدم تا کسی کمکم کنہ۔۔۔حرف میزدم۔
خیلی وقت ھا توی دعواھامون بہ جی ھوپ میگفتم بینمون رو سرو سامون بدہ اما این دفعہ ما دعوایی نداشتیم کہ بخواد میانجی بشہ۔
من خستہ شدم از حرف زدن۔۔تلاش کردن۔۔۔قدم برداشتن۔۔
ما فروکش کردیم۔تمام شدیم بہ اخر رسیدیم ۔۔
YOU ARE READING
Dilemma
Randomبحث هامون به هیچ جایی نمیرسه تو هیچوقت نمیخوای منو به اونجا ببری من چیزی که باید بدونم رو میدونم میدونم این به معنای در کنار هم نبودن نیست این دوراھیہ منہ یه بخشی از من تو رو میخواد و بخش دیگم میخواد فراموشت کنه این معمای غیر قابل حل منه (لطفا یکم...