birinci bölüm

99 7 17
                                    

"Sahte gülümseme"

'Her insanın bir yara ile dünyaya gelir . Bu yaralar hayata olduğumuz sürece darbeler alır . Bezen hiç bir acı hissetmez insan ... bazen ise bu acılar geçmez ve katlanılmaz bir hale gelir.  Benim yaram ise yaşmaktı hata en büyük bağımlılıktan bir yaşamak kurtulamak istersin ama yapamsın aynı sigara gibi bir kere o dumanı çektin mi.. ölümcül acılı ama bir o kadarda güzel dir '

10 TEMUZ 2019

Her nefes aldığımda yeni bir acı hissediyorum.  Onu her gördüğümde kalpim delik deşik ediyor. Her sesini duyduğumda ölüme bir adım daha atıyorum. Her gözlerine baktımda yaşma sebebi buluyorum. Bana her yalan 'seni seviyorum ' söylediğinde bir acı doluyorum.  Yaram kabuk tutmuyor bana dediğin her şey yüzünden .. Sahte bir sevgi bana hiçbir zaman iyi gelmemişti.  Sahte bir gülüşün için ömrümden ömür gitti sadece o gülüşün için yaşadım . Sen naptın her seferinde aldatın, kırdın  ve zarar verdin . Sen hiç bir zaman binim yaralarıma merhem olmadın ki ... Bazen eski ye dönmek ister insan ama olmuyor senle geçirdim mutlu anılar geçmişin tozlu defterlerin de kalan.... senin için saçma benim için ise aşk beslediğim anılardı . Ne kolay deme bir insanın kalbini bin parçaya ayrıp kaçmak ? Sen aşkı nerden bilirsin ki! Senin tek derdin benimle oynamak dı ....  ERDEM SÖNMEZ ! senden nefret ediyorum.  Sen sevmek benim hatamdı. Sen beni sadece bir oyuncak gibi gördün . Ben ... bu hayatı haketdecek ne yaptım ?

O sırada erdemle olan mesajlara baktım bana acı verse de bazen okumak iyi geliyordu hatalarımla yüzleşmek

/02:03 / 12/12/2016 /

Erdem
Seni seviyorum
;)

Bende seni seviyorum

Erdem
Yarın okula ben bıraktcam
Sen yaşayan olursa döverim
Gülüm..

Beni uyandırıyor sun ! Ve bana
Senden başka kimse bakmıyor
Bu kadar çirkin bir için
Fazla yakışıklı ve sosyal sın ?

Erdem
Seni sevmeme
dış görünüşünü
Diğil Ada ...

İşte ilk yalanındı bana ,beni sevdiğini
Söyledikten sonra  çok değiştin . Beni değresiz gördün . Sanki ben senin kölendim. Senin gibi insanlar bidemi buladırıyor . Biliyorsumusun ben hiç pilav sevmez dim vede çileğe alerjim var. Bilmesin ama sen ,ama ben senin hakında herşeyi biliyorum.  Mesela sen hep mizükle ilgilenirdin sonra bir anda benim için çaldığın gitarı bıraktın ne için Ha sadece popüler olmak içi tutkunlarını bırakan bir adamı sevdim...

Artık bu düşüncelerimden kurtulmam gerek. İntihar etmem bir aptal için
Aklımda üç soru dönüp duruyor
- Sınavda ne yapıcam
- hangi bölüm seçicem
-  beki beni neden sevmedi...

Üç  soruda cevapsız dı hangi bölüm isteğimi bilmiyorum. Bu yüzden çalışma hevesim yok . Belkide ... çocukluğum da hep avukat olmak isterdim ...

☆☆☆

Ada düşüncelerini kenarıya bırakıp şu içmeye kalktı . Koridorda yerken kapı açılma sesi duydu . "BEN GELİDİMM" diye bağırdı Yeter . Yeter ve Ada ev arkadaşılar. "Hoş geldin bu kadar neşeli olduğuna göre Mert 'in yanıdan geliyorsun" dedi Ada yüzünde pişkin bir gülümseme ile "Hm çok kötüsün bir kere... evet doğru bana.. nasıl desem evlenme teklifi etti! " dedi Yeter . Ada şok içinde ona bakıyordu . "Merak etme anne okulumuz bitince¡" dedi Yeter . Yeter şuan Burcu 'ya tirp atıyordu, Burcu ise hâlâ şaşkınlıkla arkadaşına bakıyordu . Burcu hiç bir zaman Mert 'e ısınamadı .. sonuçta o adam Erdem 'in en yakın arkadaşıydı.  "Yeter" dedi Ada sesi çok ciddi çıktı. Bir iki saniye durakladı ama konuşmaya devam etti " Bak sen benim için çok değerlisin ve sen sonun benim gibi olmasın " derken Yeter böldü "Merak etme bak sen varsın ? Ben senden Özürdilerim o zamanlar yanıda yoktum " dedi Yeter sesindeki mahcubiyet vardı.  Ada ona güldü " Sorun yok ama biraz düşün " dedi Ada. Bu sefer de Yeter gülüdü "Beni iyice aptal sandın " dedi kahkaha atarak.  "Bu gün dışarıda mı yesek " dedi Yeter kahkaha atmayı bırakarak.
"Nereden çıktı ?" Dedi Ada . Meraklı gözlerle Yeter 'e baktı " Babam ... Bir mekan açtı bizi çardı da ?" Dedi tatlı bir sesle Yeter. Ada kafasını saldı olur anlamında , iki kızda hazırlanıp kapını önüde buluştu.  Ada n'olur n'olmaz diye
Cüzdanını aldı . Evden çıkıp arabaya doğru yürüdüler.  Yeter 'in ailesi madi açıdan çok zengindiler.  Bu yüzden Yeter 'e araba aldılar...  ikisi de arabaya bindi . Yolun başında Yeter bir 'of 'çekti
"Müzik aç " dedi emir veren bir sesle Yeter.  Ada bir tane Müzik seçti arkadaşında beyceğini düşünerek.

*Ben giderim İstanbul senin olsun...*
*Alırım başım başım bir deli nehir *
*kestir saçımı kendimi avturum *

İki kızda sözlere eşlik ediyordu ..

*bir gülü kurtur , kuruysa unuturum *
*bir mektup yazarım yokluğundan da ağır*
*bir  kedi alırım, sende Anne ni çağır*

Şarkı bitmeden önce varmışlardı . Kahkahaları hiç eksik olmuyordu.  Taki Ada tam orada Erdemi gördü an ...
Kalpine yeni bir ok saplandı . On 'acaba Yeter demi bu oyunu içinde ' diye düşündü ama ... sonuçta burası bir lokanta.. Yeteri hemen suçlamak istemedi... Güvendiği tek insandan şüpelenmek istemedi o da içri girdiği an her yer bolanlarla kapalıydı.  Erdem diz çöktü ve Yeter 'e doğru bir kutu uzatı " Benimle evlenirsiniz güzle bayan"
Dedi . Yeter şakıcan bakıyordu "bana mı dedin ?" Diye sordu Yeter.  "Sizden başka güzel yok şu aptal olamıyacana göre-"  derken Erdem . Yeter , Erdem 'e tokat attı " SENİ AŞĞALIK İNSAN BEN SENİN EN YAKIN ARKADIŞINI SEVGİLİSİYİM ... VE BU KIZ SENI ESKI SEVGILIN DI VE SENDEN DAHA İYİ ... " O an Yeter ,Ada ya baktı " Çokta güzel bir kız VE bursı benim babımın mekanı bu yüzden siktir git köpek"  dedi. Yeter
Erdem 'i onca insan arsında rezil etmişti.  Ada ise hâlâ olayın şokunu atlatamadı ....

"BİR İNTAHAR MEKTUBU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin