ONUNCU BÖLÜM

14 4 0
                                    

(Kadeh)

15 Eyül 2023/ Cuma sabahı

"Hakan niye böyle ki ?" Dedi Yeter.  "Boşver kafasını dağıtsın " dedi Mert  . Yeter ona bakıp güldü.  "Neyse ben çıkıyorum " dedi Ada . Yeter ve Mert 'tamam' anlamında kafasını saladılar. Ada kapıya doğru yürdü ve eveden çıktı .

☆☆☆

Ada düşünüyor du : Nasıl bu kadar sevdi ki Erdem'i uğruna ölücek kadar ama şimdi onu sadece iş olarak görüyordu annesine ulaşmak için olan bir piyondu . Şuan ise bir tek göze bağlası yeşil gözlü biri di . Deniz Kaya .

Artık kalpi Deniz 'e aitdi ve şuan onun gözlerine hapis olmaya gidiyordu . "Asena " dedi bir ses . Ada oraya baktı . O Deniz 'di "Merhaba Deniz" dedi Ada
Yani Asena .

☆☆☆

16 Eylül 2023 / 00:00

"Bu son kadeh " olsun dedi Erdem.  Not olarak söylüyorum bitirdiği yirminci şişedi . Hakan ise neredeyse otuz şişe içti . "Sonum sen ol " dedi Hakan.  Erdem yavaşça Hakan 'nın dudaklarına yaklaştı "Bu kalpin sonu seninle yazılıdı" dedi .  Hakan , Erdem 'in dudaklarına yapıştı. " Bir dakika sen Gay şin " dedi Erdem.  "Ne ben kız diğil miyim " dedi Hakan . "Sen kızmasın? " dedi Erdem  "Ben neyim " dedi Hakan . " Sen benim sin !? ... diğil mi " dedi Erdem.  Hakan sexsi bir sesle "Evet " dedi . Dudakları mühürlendi . İki sarhoş tutkular içinde  öpüşmeye devam etti . Telefon çalana kadar devam ettiler.  Aray Ada 'dı . 
-Erdem nerdesin-
"Güzel bir bayanla " dedi Erdem ve Telefonu kapatıp işte döndü .  Artık bedenleri konuşmaya başladı. 
Telefonlar susmuyordu ama onların umrumda diğildi ki ? Onlar vücudularını bağlayan iki gençti.

☆☆☆

16 Eylül 2023 / 05:21

"Ağk heryerim ağrıyor " dedi Hakan . Hakan yavaş bir şekilde göz kapaklarını açtı . Bir anda şok içinde yanıda ki adama baktı ... bildiğin göğüsünde uyumuştu Hakan . Hakan yavaşça örtünün altına baktı ... ikiside Çıplak ve vücudularınında bir sürü izler vardı . Hakan hemen kalkıp duşa girmeye kaltı .

Hakan suyu en soğuğa aldı .Düşüncelerine boğluyordu. Yavaşça hatırlıyordu. Git gide daha da utanıyordu dedikleri... Düzgünce yıkanıp banyodan çıktı ve üstünü giyip evden çıktı . Saat sabah dı ama Hakan bunu umursamadan içiki almaya gitti .
"Ben ne yaptım... Allah 'ım n'olur Erdem hiç bir şey hatırlamasın" dedi Hakan .  Cebinden telefonu çıkardı ve ablasına yazdı
-Abla beni çok şaşırttın sen bana değer verirmiydin Ha

Hakan hem telefonu denize fırlatı .

☆☆☆

Erdem uykulu bir şekilde gözlerini açtı . Başı çatlıyordu . Tek hatırladığı şey; Turuncu saçlı mavi gözlü bir kadınla öpüştüğü... Erdem aynaya doğuru yürdü.  Kedine baktı dağa çok vücudun daki izlere baktı. "Ben bir fayişeyim uf Haka 'na ne diycem " dedi Erdem ve bir not buldu

~Elveda benim güzel Mokita'm
Ben artık gidiyorum. Bu acıya dayanamıyor. Merak etme Bu kış Ada diğil ama ben o kişi ile bir gece yaşadım ve kendimden tiksindim ~

'Hakan~

Erdem 'in gözü doldu ağlıyordu.  "Deli gibi sevdim ayrılalım artık diyemezsin ki " dedi Erdem . Erdem 'den şaşkın dı çünkü kalbinde bir boşluk hiseti . Düzgün bir vedaları bile olamdı . Onu nerde bulacağını biliyordu Erdem . Parkta ...

☆☆☆

"Plan ne ?" Dedi Asena.  "Sen ne dersen o aşkm" dedi Deniz .

"BİR İNTAHAR MEKTUBU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin