"Zamala çıkan gerçekler"
30 Aralık 2019
"Ada yeni yıl günü sana herşey analtıcağım " dedi Erdem. O an Ada şok olmuştu,Aslında reddet edecek di ama Erdem 'in gözlerinin deki o hakikat dağa güçlü geldi .. Gözleri yalvarır ve özürdiler gibi bakıyor du ."Sana son kez güvenirim Erdem n'olur bu güveni boşa çıkarma " dedi Ada . Erdem ona bakıp güldü " Seni bir daha asla bırakmam ama küçük bir oyun oynamamız gerek " dedi Erdem . Bu sefer Ada güldü. Ada kendine lanet etti çünkü biliyordu onu unutamaz dı . Onu nekadar severse bir okadar da nefret ediyor du . "ADA?!" " dedi bir ses . Ada kafasını çevirdi 'bu kim ' dermişcesine bakıtı. "Sen kim sin " dedi ErdemAdam ın yüzde garip bir gülümseme vardı "Sevgilsiyim " dedi kahkaha atmaya devam ediyor du . Erdem sinirlen di ama Ada 'ya kızamaz dı. Ada da sinirlenmiş olcaki hemen konuştu " Sen kimsin be ! Seni tanımıyorum " dedi. "Ama o notları ben bıraktım sarı lale ... Adım da Hakan " dedi . Ada atarlandı " O sapık sensin yani !?" dedi Ada sinsi bir gülüş atıyordu. Erdem de böyle birşey beklemiyordu 'boynuna atlar' diye düşündü ama yanılmıştı.. acaba diye düşünüyorum hâlâ beni seviyor mu ? diye geçirdi içinden, Ada ,Erdem 'e baktı ve güldü "Yıl başını merakla bekliyorum " dedi Ada ve kapıya doğru yöneldi. Sınıftan çıktıktan sonra Erdem de çıktı. En son Hakan çıkmıştı .
☆☆☆
Yeter sevgilsinin dudaklarını öpüyor du . İkiside birbirine deli gibi aşktı bir hayalleri vardı . Sonuçta İkiside zengin bir ailenin varisleriydi. Üç yıl okuyup okulu bırakıp mutlu olacaklarını düşündüler. Bir birlerine tutku ile öpüyorlardı. "Öhm " diye bir ses duyunca ayrıldılar. Bu kesinlikle Ada 'dı . "Farkında mısınız bilemem ama burası .. OKUL LAN İNSANLAR OKMAYA GELİYOR YİŞMEYE DİĞİL " diye konuştu Ada . Ada , Yeter 'in kolunu çekti "He birde o benim sevgilim kısıkan " dedi Ada . Yeter güldü. "Ama benle evlencek sonuda ben BaD BoYuM velet " dedi Mert. Yeter ise düşünür gibi yaptı "Ben aşkmı seçtim Mert üzgüm ama senden önce o vardı " dedi Yeter. Mert yüzü düşmüş gibi yaptı.
☆☆☆
"Erdem hani sana evlenen me teklifi etti ya ... benim baba yüzünden olmuş asılda sen ile konuş çağı sıra baba tarafından tetit edilmiş " dedi Ada .. Yeter güldü çünkü Ada 'nın , Erdem 'e deli gibi aşk olduğunu biliyor du . "O zaman seni seviyor Ha? " dedi Yeter. "Bilmiyorum yıl başını beklemeliyiz " dedi Ada . O sırada Hakan geldi . " SENİN NE İŞİN VAR SAPIK MISIN!" diye bağırdı Ada . Yeter şaşıkınca bir Araka- daşına birde kardeşine bakıyordu. "Ne bok yedin be bücür " dedi Yeter. Bu sefer de Ada şaşır dı "Yoksa bu o baş belası bücür mü haha ne güzel be birde sapık " dedi Ada sesi çok ciddiydi. "Hop ağır ol " dedi Yeter. "Haklısın Ada" dedi Hakan. Yeter daha da şaşırdı ve kardeşinine vurdu " Ne yapıyorsun be gerçekten sapık mı oldu ? Bir bu eksikti aptal " dedi Yeter. Ada rahatsız olmuş bir şekilde Yeter 'e baktı ve "Ben gidiyorum " diyip sınıftan çıktı
Hakan da arkasından çıkacak ken .. Yeter kardeşinin kolunu tutu " Bak eğer Ada 'ya yaklaşırsan sen öldürüm bir daka o Ada 'ya not yazan sendin. Söylemiş olıyım Ada seni diğil Özdemir Asaf sevdi sen en başta beri sapık olarak gördü " dedi Yeter. Hakan bir anda kırıldı. " Ama abla ben babamın oğluyum ve istediğim olu-" derken ablasın dan yüzüne doğru yumruk yedi Hakan . " Babama Söylerim " dedi Hakan. Yeter güldü ve kardeşinin saçını çekti " Söyle bakılım bende senin sapık olduğunu söylerim gülüm" dedi Yeter. Güldü ve sınıftan çıkıp sevgilsi nin yanına doğu yol koyuldu. Hakan ise bir burun ve ağız kanaması ile revirin yolunu tuttu ve tüm yol sayıkladı.
"Benim olacaksın Ada "
"Yoksa sonu kötü olur "
"Öz babam her şeyi halleder "
"Seni karım yapıcam ve benim olucaksın sarı lale "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BİR İNTAHAR MEKTUBU"
Teen Fictionbazen insanın nefreti ve öfkesi yüzünde yüzlerce insan ölür ... ( her şey o nefretle başlamıştır )ve ya intikam alırlar karmaşık Dır "Neyine bağlandım bu kadar, bana bakmayan gözlerine mi yoksa benim olmayan kalbine mi?" ~Özdemir Asaf ~