(Masum )
12 Haziran 2010
"Babaaa " dedi Mert yüzü gülüyordu
"Efendim " dedi Arslan bey . "Bir,iki , üçü , dört yıldır Yeter 'i görmedim " dedi Mert tatlı bir ses ile . Arslan bey gülüyordu. Sırf çocuğu için bıraktı bu işleri ve şimdi de çocuğu için geri geldi
"Senin adına sevdim yakışıklı " dedi Ayhan. "Ne kadar kaldı" dedi Mert
"Az , Biliyorumusun Yeter bir erkek kardeşi oldu .... Hakan " dedi Arslan bey Hakan 'nı burkça söyledi en yakın arkadaşı Kahraman nın kandan bir varisti o..."Yenin arkadaşş, Ada gelcek mi? " dedi Mert. "Bilmiyorum " dedi Arslan. Mert somurtkanca baktı .
"Geldik " dedi Arsalan. Mert 'in yüzünde güler açtı .☆☆☆
"Bu kim " dedi Hakan . "Mert ..." Dedi Yeter . "Merhaba Hakan " dedi Mert. Hakan sadece boş bakışlar attı.
"Mert ben gidiyorum sen bu kece Ayhan amca ile kalacaksın " dedi Ayhan
ve eveden çıktı☆☆☆
"Gir" dedi Kahraman. Ayhan bey kapıyı yavaşça açtı. "Kahraman " dedi Ayhan bey . "Kanarya " dedi Kahraman bey. "Döndüm de çok dedikodu duydum senin hakında " dedi Ayhan. "Ne gibi Kanarya ~" dedi Kahraman. "Hakan ... ve Yeter kardeşmiş mesela, o çocuğa yaptın işgeceler " dedi Arslan bey . "O sadece aptal bir varis babam beni nasıl büyütüyse bende öyle davranırım " dedi Kahraman bey. Ayhan bey ilk tefa Kahraman bey 'e vurdu. "O kanarya " dedi Kahraman bay . "Bana bir daha sakın Kanarya deme , o çocuğun suçu ne" dedi Arsalan. Kahraman 'nın ikici defa ağladını gördü. "Peki benim suçum ne ?" dedi Kahraman bey, o güçlü adam ağlıyordu, nefes aldı ve "Bu ikici ağlayışım ve yine yanımda sen varsın? N'olur Kanarya'm" dedi . Arsalan bir of çekti .
☆☆☆
19 Nisan 2000
"Ben" dedi Kahraman , boş gözlerle baktı ağlıyordu. "Ben sana kıydım" dedi Kahraman. "Kahraman bana kıyamdın,baban benden nefret ediyor diye kanaryana mı kıyacaksın? " dedi Arslan yaralı bir beden le . "Ben ... Ben Babamın oğluyum " dedi Kahraman buz gibi bir sesle , silahı Arslan doğuru tutu . Tetiği çekti , "Elvada baba veya Yavuz Arsalan " dedi . Babasını vurdu
"Kahraman " dedi Arsalan elli kandı annesi Arslan 'nı vurdu . Arsalan daha da ağladı kanılı bedeni sırtladı ve annesi ne sıkıp kapıdan dışarı attı kendini. "Özürdilerim Emre bey" dedi Kahraman . Emer bey kanlar içindeki oğulunu aldı ve arabaya bırkatı. "Sen ne yaptın seni bislik seni adam sanamam hata " dedi ve Kahraman 'in boğazına yapıştı. "be-en" derken Kahraman, Arsalan 'a baktı ve "Ben yaptım" dedi . Erdem bey sinirlendi ve o an kafasına silah daydı."Baba benjm-bu-hâle gelme-min tek-tek nedeni bu silah... kendi hataların yüzünden Kahraman 'nı suçlama bunu bana sen" derken Arslan tokat yedi .
☆☆☆
"Çünkü seni benden başka sevecek bir pezevenk yok" dedi Arslan. "Haklısın ben iğrenç bir adamım sie Muzefer den intikam almak için Asena yı kulanıcaktım," dedi Kahraman. Kahraman ne kadar kötü de olsa bir çocuğa o gözler ile bakmadı. O nun yerine sahte cümleler kullanırdı.
"Bosver onları içelim bu gece " dedi Arslan .☆☆☆
"Ben prensim sende yarverim sin " dedi Mert. "Ben" dedi Ada. "Cadııı" dedi Mert ve kahkaha attı . "Şey yaver ne ?" Dedi Hakan . "Bu kim?" Dedi Ada . Hakan ve Yeter birbirine baktı . "Sus " dediler ayananda. . Ada ses etmedi .
"Neden bunu oynuyoruz saklambaç daha ayi" dedi Hakan . "Neden saklambaç?" Dedi Yeter. Hakan 'nın göz bebekleri küçüldü , gözlerinde korku belirdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BİR İNTAHAR MEKTUBU"
Teen Fictionbazen insanın nefreti ve öfkesi yüzünde yüzlerce insan ölür ... ( her şey o nefretle başlamıştır )ve ya intikam alırlar karmaşık Dır "Neyine bağlandım bu kadar, bana bakmayan gözlerine mi yoksa benim olmayan kalbine mi?" ~Özdemir Asaf ~