ON BEŞİNCİ BÖLÜM

10 2 0
                                    

BÖLMÜME GİRMEDEN ÖNCE ŞUNU SÖYLİYIM BU BÖLÜM MUZEFER BEY İLE Ayhan BEYİN GEÇMİŞLRRİ OLUCEK

~İYİ OKUMALAR ~♡

(Sokakların Çocuğu)

3 Ekim 2010
"Bu gün on üç yaşına girecek sın heycanlımısın? " dedi Ayhan . "Hayır bir yıl daha yaşamak çok kötü" dedi Muzefer. Muzefer, intahara meraklı , ölmek için can atan bir çocukdu.  Ayhan ise yaşmaya çabalayan bir çocuktu . O an içeri Tarık Karakuş geldi . "Baba" dedi Ayha heycanlı bir ses ile . "Sus be " diyip Ayhan 'nın boğazla  dı Tarık bey . "Efendim bırakanın " dedi Muzefer.  Tarık,oğlunu bırkatı ve Muzefer 'in saçlarını okşadı "Evet seni dinliyorum en iyi çalışalım. " Dedi Tarık bey . "Bu gün ben kazanmadım Ayhan üç bin kazandı" dedi Muzefer ve parayı Tarık bey'e verdi .

"İyi misin " dedi Muzefer. "Diğilim " dedi Ayhan.  "Seni sokak çocuğu" dedi Muzefer. "Sokakların çocuğu " dedi Ayhan "Ana ,baba tanımam ben . Ne sevgi gördüm,ne keder . Ben sokak çocuğuyum,Sokakların çocuğu
Sonsuza kadar da senin sokağın olucam "dedi Muzefer, bu sözleri ikisi yazmıştı kendilerini kötü hisetikleri anlar söyerldi.  "Ben de o Sokakların kayıp çocuğu " dedi Ayhan.  

☆☆☆

18 Eylül 2023

"Seni dinliyorum Deniz " dedi Hakan .
"Babandan intikam almak istezmisin?" Dedi Deniz .  "Haha ondan intikam almak için onun ekibine mi gircem? " dedi Hakan . "Hayır, şafaklar  'a katıl" dedi Deniz . O an Hakan sinirlendi ve Deniz  ' e tokat attı . "Siktir git" diye bağırdı Hakan ."Ayıp oluyor " dedi Deniz.  Hakan git gide daha da sinirleniyordu .

Hakan ayğı kalktı "Üzgünüm ama Şafaklara katılmıyorum " dedi . Hiç bir şey dinlemedin masandan kaltı çünkü daha fazla dinlerse inanırdı,güvenirdi
Kendini bir köpek gibi hissediyordu Hakan. Kim şefkat gösterirse oraya ...

☆☆☆

"Neden sahte bir kimlik istiyorsun oğlum " dedi Arslan bey . "Bir arkadaşımı için lazım baba" dedi Mert
Arslan bey , Mert 'in kafasını okşadı
"Baba ben koca adam oldum " dedi Mert.  "Ünüversite? " dedi Arslan bey . Konuşmalarını kesen Mert 'in eski dadısı şimdi ise evin hizmetçisi olan Ayşegül dü . "Efendim Muzefer bey son dakika içinde buradaymış" dedi Ayşe Hanım . Mert buz kesildi ve kaçmak isedi . "Ben sevgilimin yanına gidiyim"
Dedi . "Kaç bakalım " dedi Arslan bey .
Mert hemen Yeter in yanına gitti.

☆☆☆

15

8 Eylül 2023 / 18:50


"Buyrun? Kahraman" dedi Arslan bey.
"Haha kahraman Arsalan ve Arsalan Tekin" diye kahkaha attı Muzefer bey
"Kapa çeneni " diye bir ses geldi arkadan bu Ayhan Karakuş du . "Sizi bir arada görmek tuhaf " dedi Arslan Bey . "Evet ? Bende merak ediyorum " dedi Ayhan bey . "Şafak ekibi... Hakan ile görüştü" dedi Muzefer bey . Kahraman bey şaşıkınca baktı"benim oğlum hahaha o işe yaramaz" dedi Kahraman bey ."O bir çocuk ! Ona böyle davranamasın " dedi Ayhan bey . "Noldu travmanın tutu" dedi Kahraman bey . "Kahraman bey bak bey diyorum o çeneni kapa yoksa ben kapatırım " dedi Muzefer bey.  "Ya senide bunun babası  okurtardı diye bunu savunma" dedi Kahraman bey.  Arsalan bey , Kahraman 'nın kolunu tutu kısık bir sesle "yeter" dedi . Kahraman da sessiz bir tonda "Tamam kanarya" dedi .
"Onu savunuyorum çünkü o benim sokak arkadaşım, sokak çocuğu " dedi Muzefer bey . "Sokakların çocuğu " dedi Ayhan bey.  "Çok duygusal " dedi dalga geçer bir sesle Kahraman bey . "Bencede o cenin kapa yoksa ... sikilirsin " dedi Arsalan bey.  O an herkes kahkaha attı "bir daha bu kadar komik olma" dedi samimi bir gülüşle Kahraman bey .

☆☆☆

18 Eylül/ 19:00

"Hile var amk" diye bağırdı Ada .
"Evet " dedi Yeter.  "Yok ama ya kaybedersiniz edin de mızıkçılık yapmayın" dedi Mert.  "Hakan nerde ?" Dedi Erdem . "Bilmiyorum " dedi Mert ve kart çekti . "Ben bir bakıyım " dedi Erdem ve kartlarını bıraktı.  "Dönerken ekmek ve cips al" diye bağırdı Yeter

☆☆☆

Hakan çatıda oturuyor du. O an iki el onu aşağı itti . "Sen.." Dedi Hakan. 
Hakan yaşmak için ilk defa çabalıyor çırpınıyordu sebebi ise o gündü .. 
Erdem ile olduğu her gün onu yaşma bağladı ve şimdi iki çift el onu hayatan koparıp atıyordu .

Hakan bir balkon nun derinine tutundu son an . Herkes ona bakıyor ama yardım etmek yerine video çekiyor du . Hakan daha fazla tutunamıyordu,Hayata tutunamıyor ...
O an bırkatı demeri "Elveda Mokita " dedi göz yaşları ile . Öleceğini biliyor du sonuçta otuz katlı bir yeridi .

☆☆☆

Erdem kalbinde bir boşluk hiseti, bir kalabalık gördü.  Oraya doğru koştu ;
Turncu saçları kan olmuş,mavi gözlerin denki Deniz sel olmuş akıyor, kiraz dudakları kan gölü oluyor.
"Hakan!" Diye bağırıyor du , ağlıyordu

Abluns geldi . Hakan ile Erdem 'i aldı
"Adı" dedi görevli.  "Hakan Arslan " dedi Erdem donuk bir sesle.  "Kan gurbu?" Dedi . "B rh pozitif " dedi Erdem. 
Erdem Yeter 'e mesaj attı
-Hakan intahara kalkıştı ***hastanesi
-geliyoruz hemen!

☆☆☆

"Hakan ?" Dedi Yeter.  "Burada" dedi Erdem. Hakan her yeri alçı içindeydi
"Nasıl-" diye sorarken Ada . "Bilmiyorum, sormayın susun " Erdem ilk defa aldığını gördüler. Doktor geldi "uyandı " dedi Erdem koşarak Hakan 'nın odasına daldı "Se-n kimsin " dedi Hakan . Erdem 'in dünyası başına yıkıldı

🎶Söyle kumralım benim adım neydi?🎶

🎶bilem hatırlarmısın gözlerim ne renk di🎶

🎶Sahip olduğum herşeydin,her şeyi alıp gittin 🎶

🎶Bu kaçıncı hasretin yılardan hangi aydı 🎶

🎶Ben adımı unuttum,benim adım neydi?🎶

🎶Söyle kumralım benim adım neydi? 🎶²

_____________________________________
Kumralım adlı şarkıdır ²

"BİR İNTAHAR MEKTUBU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin