Un nou curs començava aviat pels estudiants universitaris, retorn de grups d'amics, noves aventures, el viu aprenentatge,... Es una etapa molt especial on en un petit període de temps passes d'un recent jove adult a un adult que ha après moltíssimes lliçons en diferents àmbits. Així que moltes coses venien i cada any sempre era un mon nou, sobretot per als nostres dos protagonistes.
L'Arden es caracteritza per ser una noia que de primeres sembla tímida però no ho es pas, només prefereix no estar en llocs molt concorreguts i li costa parlar amb molta gent alhora sigui en un grup o en una presentació, és bastant reservada. Ella si ho definiria que es introvertida però social perquè encara que no li agradi, sap parlar amb la gent mantenir una conversació i es estimada per gairebé tothom. En quant al seus gustos, varia molt depenent el seu estat d'ànim però principalment li agrada molt l'art en general. Podries veure-la pintant com fent un àlbum per les seves fotografies o també escrivint. Una bona noia de sempre que ni es creu que aquest es el seu quart i penúltim any a la universitat. Aquests darrers anys li han passat massa ràpid per al seu gust, ha conegut molta gent que val la pena inclòs des de fa uns pocs mesos una persona especial.
En Zephyr d'altra banda, es un noi molt extrovertit però a la vegada sembla molt manipulable per la resta. Això es deu també perquè es molt empàtic. Podria ser que no se n'adona però no es tan innocent i sap quan una persona l'està manipulant. Es caracteritza per ser molt organitzat i se li dificulten els canvis ja que aquest canvis no els preveu. Li agraden molt les series i pel·lícules dels seus superherois preferits i també d'anime. És genial amb l'estudi sent dins del quinze primers de classe, sempre s'esforça al màxim per poder aconseguir-ho. Ell no ho veu però té bastanta pressió familiar per tenir una bona carrera i un bon futur. Per sort, només ha arribat a l'equador de la carrera universitària i ara començarà el seu tercer any, òbviament net sense cap assignatura suspesa i amb un bon grup d'amics.
~Àuria Solé
ČTEŠ
Bon dia Zephyr!
RomanceL'Arden decideix que vol convertir-se en la nova admiradora secreta del seu company de classe, en Zephyr. 🎁Història 100% meva 🎁No copies i/o adaptacions 🎁Inici: 25-setembre-2023 🎁Uns 2 capítols per setmana