Gràcies Per Venir

1 0 0
                                    

Caminant per la vida

T'he trobat

Amb tan sols un somriure

M'has guanyat

De sobte vaig despertar

I éreu aquí al meu costat

Seguirem mentre no costi feina

– Gracias Por Venir de Melendi


El dilluns mateix a la tarda, en Zephyr li envià un missatge a l'Arden preguntant si tenia pensat faltar a la classe de les sis del dimarts catorze per si volia anar ella al cinema. Sincerament no s'ho esperava, l'Arden creia que algú del grup seria l'escollit d'anar no ella que havia sigut qui havia creat la sortida de manera anònima. Al grup eren literal dotze en total, no s'esperava absolutament que aniria ella. Li va comentar això d'haver-li dit a una altra persona però al final acceptà anar amb ell.

El dissabte es llevà d'hora per poder anar a comprar. Es vestí amb uns texans còmodes i la seva dessuadora rosa preferida amb unes sabates esportives blanques. Es dirigí cap a la botiga en bus i allà agafà llana blanca, blava i color aigua. Com tenia exàmens sabia que trigaria una mica i per això ja l'havia comprat, per anar fent. De tornada, comprà dos sacs de mandarines, un que li havien demanat a casa i l'altre pel regal de la setmana.

Una vegada a casa pujà a la seva habitació i es posà a pintar amb retolador permanent negre les fruites escollides. Després escriví els versos de la cançó al full que tocava i la carta que volia donar-li. També va fer la targeta amb el codi de la cançó que el faria en cartolina taronja pastel. Ho posà tot en una bossa petita d'estampat de colors marrons i taronges, molt tardorenc.

Al acabar, ja es va posar tot el cap de setmana a teixir mentre mirava la pantalla de l'ordinador on es trobaven els apunts per anar estudiant pels exàmens i presentacions que havia de fer. Necessitava pujar la seva mitjana, no per pressió, sinó perquè era un repte que s'havia posat i també que ajudava el tenir més bona nota en un futur.

~Àuria Solé

Bon dia Zephyr!Where stories live. Discover now