Compta amb mi en els dies de lluita
I si l'esperança et descuida
Als mals passos hi haurà uns braços
Compta amb mi
– Compta amb mi de Txarango
Quedava una setmana pel seu aniversari i realment no tenia res pensat. Últimament no feia res especial encara que ho volgués, era massa difícil pensar en organitzar-ho i que després tothom pogués anar. Com era dijous i divendres de festa, és a dir, un bon pont, no va haver d'aixecar-se aviat per les dues hores de classe a les vuit. Ja després de dinar, amb molta son encara, sortí i se'n va anar a comprar. No volia que li passes com feia uns dies que no tenia res preparat, aquesta vegada ho estava fent amb antelació ja que potser no li sortia bé.
Va agafar el bus fins a la seva botiga de materials de confiança i allà va comprar argila polimèrica en tonalitats fosques com marrons i bàsiques com el blanc i negre, materials per poder modelar bé i cordó fi negre. Estava per sortir però va veure uns ulls que simulaven cristall així que els agafà, era la mida perfecta pel que tenia en ment i així no els havia de fer amb l'argila. Al arribar a casa es va posar a fer-ho perquè una vegada acabat s'havia de posar al forn i ella mai ho havia fet. Va estar una bona estona per no dir gairebé tota la tarda donant-li forma per a que quedés perfecte i, una vegada fet i enfornat, el va posar dins una capsa que havia fet amb cartolines i cartró. Ara d'aquesta manera tenia tot el cap de setmana per si quedava amb algú i a preparar-se les pràctiques de la setmana següent.
El dissabte anà a Barna on hi havia un esdeveniment d'un cantant que a l'Arden li agrada i volia anar. Havia quedat amb la seva millor amiga i va ser un bon matí, van esmorzar i van comprar cosetes d'aquest cantant que havia fet anys. Sorpresa la seva va ser quan al tornar, aquesta amiga havia reservat una casa per passar una nit juntament amb altres amics que ella tenia.
S'emocionà molt al veure a tothom, hi havia una taula amb menjar i estava tot ben decorat. Penjat a la paret, hi havia unes lletres on posava "Feliç aniversari" amb molts globus de diferents tonalitats de rosa i lila per complementar. Van estar junts gairebé vint-i-quatre hores en les quals van jugar a diferents jocs de taula i sobretot van fer un karaoke amb ball inclòs. Van estar fins tard i ja van recollir tot al dia següent al migdia, just després de dormir. El més important es que s'ho passaren molt bé i per l'Arden va ser un dels millors aniversaris que ella pogués recordar.
~Àuria Solé
YOU ARE READING
Bon dia Zephyr!
RomanceL'Arden decideix que vol convertir-se en la nova admiradora secreta del seu company de classe, en Zephyr. 🎁Història 100% meva 🎁No copies i/o adaptacions 🎁Inici: 25-setembre-2023 🎁Uns 2 capítols per setmana