İçkimi yudumlar iken ona bakıyordum, bana işi olduğunu söyleyip yine bu dağa gelmişti.
Telefonu çıkartarak bir şeyler yaptığında mesaj geldi, bu gece gelemeyecekmiş.
Gülerek ona arkamı dönüp sessizce ilerledim, tıpkı onu takip ettiğim gibi, sessiz ve gerisinde.
Neden sürekli buraya geldiğini bilmiyordum bile, beni kalbi ile sevmediğini biliyordum, bazen haftalarca bile konuşmuyorduk ama ben ona aşık olduğum için bırakamıyordum o ise bu sevgimi kullanıp yalnız olmadığını bildiği için beni bırakmıyordu.
Yine gözlerim dolduğunda elimdeki şişeyi sokağın ortasında yere attım, şişe parçalara bölünüp etrafa dağılırken dizlerimin üstüne çöktüm.
"Neden beni sevmiyorsun,neden"
Eğilerek sokağın ortasına uzandım, insanlar bana baksa da umursamadım, o beni görmüyorsa diğerlerinin gözleri beni ilgilendirmiyordu, ben onun güzeliydim ya da değildim.
'Güzelim'
Yalancısın Min Yoongi, yalancı.
Birden kolumdan tutulduğumda kafamı kaldırdım, boş gözleri ile bana bakıyordu,kolumu sıktı.
"Ne yapıyorsun hoseok,kalk çabuk"
Kolumu çekerek kalktım, gözlerimi silerek ilerledim ama yine düştüm, üzüntümden üç şişe devirmiş olmalıydım.
Beni kucağına aldı.
"Güzelim,neyin var, neden içtin?"
"Nereden çıktın sen?"
"Eve geliyordum"
"Bu yoldan?"
"İşim vardı hoseok, neden içtin bu kadar, ne yapıyorsun yolun ortasında?"
"Sanane"
"Bebeğim"
"Bana o kelimeleri söylemeyi kes yoongi"
"Yoongi? Aşkıma ne oldu?"
Ses çıkartmadım, eve kadar beni taşıdı, odamıza çıktık, beni yatağa oturtup kıyafet çıkarttı, elinden alarak banyoya girip kapıyı kilitledim, kapıyı açmaya çalıştı,olmayınca bırakarak gitti.
Çabası buraya kadardı, benim için olan çabası buraya kadardı, iki dakikalıktı.
Soyunarak suyu ayarlayıp altına geçtim, gözlerim dolduğunda yeniden ağlamaya başladım.
Kapı açıldığında takmadım, kilit açmayı bildiğini unutmuştum.
Gözlerim kapalı öylece durdum, kolumu tutarak beni kendine çekti ve saçlarımı öptü, geri çekildi ve yanda duran şampuanı aldı.
Beni yıkamasını bitirdi, etrafıma bornozu sardı, kucağına alarak yatak odasına götürdü, kendi t-shirtü nü giydirdi ve boxer da giydirdi.
Saçlarımı kurulamayı bitirdiğinde uzanarak yastığa sarıldım, arkama gelerek sarıldı, uykuya yenik düşerken söyledikleri beni parçalamıştı.
"Sana dayanamıyorum artık"
/+/
Ehe new book KDJXLXPXKCKCKCMCL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Contradiction
Fanfiction"Bu saçmalığa bir yıl dayandım, ne o,bir kadını mı bekliyordun? Bir kadın için mi bana bir yıl işteyim diyerek yalan söylüyordun, artık bitti, daha fazla canımı yakmana müsade etmeyeceğim, şimdi o beklediğin tepeye gidip yeniden bekle"