Yoongi'nin kucağında oturmuş film izliyordum, bana sıkıca sarılmış yanağımı okşuyordu.
Filmin sonlarına doğru yanağımı öpmeye başladığında güldüm, bir birimize temas etmeyi çok seviyorduk.
Sıkıca dudaklarını yanağıma bastırdı, dudaklarını öptüm ve sıkıca sarıldım, eli belimi okşadı ve kafasını yana eğip öpüşümüzü derinleştirdi.
Dilini ağızıma gönderdiğinde kabul ettim, dillerimiz birleştiğinde kendimi ona sürttüm ve mırıldandım.
Elini kalçama koyarak okşadığında elini biraz daha aşşağı indirdim, parmağını deliğime getirip baskı uyguladığında zevk ile dudaklarını bıraktım.
Boynuma eğilerek dudaklarını bastırdı, beni sıkıca tutarak kalktı, koltukta sevişmeyi sevmiyordum, çok dardı.
Yukarı çıktı, beni yatağa bırakıp üstünü çıkartmaya başladığında sırıtıp bende soyundum ve bacaklarımı açarak geri giderek uzandım.
Hemen üstümde yerini alınca kollarımı cilve ile boynuna sarıp kıkırdadım, elini boynuma getirip okşadı.
"Çok fenasın, biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum dady, şimdi beni sev"
"Seni çok sevicem bebeğim, emin olabilirsin"
Eğilerek dudaklarını dudaklarıma bastırıp yavaş ve yoğun şekilde öptüğünde arzu ile karşılık verdim ve kendimi ona teslim ettim.
Elleri vücudumda dolaşmaya soğuk elleri sıcak tenimi kavurmaya başladığında bacaklarımı beline sardım.
Dudaklarımı yavaşça bıraktı, yanağıma yumuşak bir öpücük bırakarak boynuma indi ve emerek ısırmaya izlerini bırakmaya başladı ve bıraktığı izlerin üzerinden yeniden geçti.
İzleri üstümden bir hafta da anca sileneceğe benziyordu ki onun izlerini üstümde taşımayı seviyordum.
Aşşağılara inerek dudaklarını sol göğüsüme getirip emmeye başladığında elleri kalçalarıma kaydı ve sıkarak okşamaya başladı.
Elimi saçlarına sarıp kendime bastırdım, kalçama vurduğunda sızlandım, yeniden vurduğunda saçlarını çektim.
Geri çekilerek sırıttı ve yatakta da geri gitti, kafasını bacak arama soktu ve bacak içimi öptü, öpücükleri aşşağı inerek deliğimde durdu.
Dudaklarını deliğime bastırdı, dili dudaklarından sızarak içime girdi ve yalamaya, içimi keşve çıktı ki bu his bütün bedenime zevk dalgası yayarken kendimi diline ittim ve elimi saçlarına koyarak kafasını deliğime bastırdım.
Geri çekildi, elini aletime koyarak biraz okşadıktan sonra elini çekti ve aletimi ağızına aldı, inleyerek kafamı geri attım.
"Ahh bunu özlemişim yoon"
Dişlerini aletime sürttüğünde yutkundum, aletimi ağızından çıkartıp geri boğazına kadar aldı ve dilini değdirip yanaklarını içe çekip vakumluyordu.
"B-boşalıcam"
Geri çekilerek dudaklarını yaladı.
"Dady için biraz daha dayan"
"T-tamam"
Üstümde yükselerek yüzüme yaklaştı.
"Sert mi davranmalıyım bebeğim, yoksa yumuşak mı?"
Elini baldırıma koyup sıktığında nefeslerim daha da hızlandı.
"Sert ol dady"
Dudaklarımı bükerek konuştuğumda elini çeneme koyup okşadı ve geri çekildi, avucunu açtığında bundan nefret etsemde eline tükürdüm, baş parmağını alt dudağıma sürttü ve geri çekildi.
Aletini çekerek deliğime konumladı, aniden içime girdiğinde kendimi sıktım.
"Siktir yoon~"
Çıkarak yeniden girdi ve vuruşlarını yapmaya başladı, ismini inlerken elini çeneme koydu ve eğilerek dudaklarımı öptü, karşılık vermeye çalışsamda veremedim.
Geri çekilerek izlerine iz ekledi, boynumun tamamen morardığını hissediyordum.
Yeniden çıkarak girdi ve kendini sonuna kadar içime soktu, göbek deliğimin iki parmak üstüne kadar şişmişti ve elini üstüne koyarak kendini ezdi ve sırıttı.
Kendimden geçmiş gibi ismini inliyordum, elini aletime atarak çekmeye başladığında sesim daha da yükseldi.
Eline kendimi daha fazla tutamadan boşaldığımda bir kaç vuruş sonra içimden çıkarak kendini çekip eline boşaldı.
Ellerini yandaki mendile sildi ve yanıma uzandı, yanağımı öptü ve kalkarak beni altına alarak üstüme uzandı.
Gülerek boynuna sarıldım ve öptüm, omuzumu öperek ısırdı.
"Bebeğim benim"
Gülerek sıkıca sarıldığımda yeniden omuzumu öptü ve belime kollarını sardı, esnediğimde kafasını kaldırdı.
"Hadi uyuyalım aşkım"
Kafamı salladım ve göğüsüne yaslandım, gülerek gözlerimi kapattım.
Onun ile olduğum için mutlu ve huzurlu hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Contradiction
Fanfiction"Bu saçmalığa bir yıl dayandım, ne o,bir kadını mı bekliyordun? Bir kadın için mi bana bir yıl işteyim diyerek yalan söylüyordun, artık bitti, daha fazla canımı yakmana müsade etmeyeceğim, şimdi o beklediğin tepeye gidip yeniden bekle"