Bu gün diğerleri dolaşmaya çıktığında yukarıda olan yoongi'nin yanına gittim, odaya girdiğimde soyunuyordu.
"Pişt yakışıklı"
Gülerek bana döndü, yanına giderek sarıldım, beni kucağına alarak yatağa oturdu, boynumu öptüğünde ellerimi saçlarına koyarak kendime bastırdım.
Dili ve dişlerini hissettiğimde nefeslerim hızlandı ve ona sürtündüm.
Geri çekilince üstümdeki t-shirtü çıkarttım, bacaklarından kalkarak şort ve boxerı da çıkartarak yeniden üstüne gittim.
Uzandığında kasıklarına oturarak dudaklarını öptüm, ellerini kalçama getirdi ve okşadı, kendimi ona iterken sesler çıkartıyordum ki beni aletinin üstüne oturttuğunda sürtünmeye başladım.
Dudaklarını bırakarak boynuna indim ve emere ısırdım,çenesine gelerek dilimi gezdirdim.
"Üstte ben olucam"
"Siktir,olmaz"
"Nasıl olmaz, söz verdin"
Kalkarak aletine sert şekilde oturduğumda inledi.
"Ahh hoba"
"Üstteyim"
"İyi"
Gülerek kıpırdandım ve eğilerek izler bırakmaya başladım, kalkarak kasıklarına kadar geldim ve dilimi gezdirdim, baldırına elimi sarıp sıktım.
"Arkanı dön"
Güldüğümde homurdanıp arkasını döndü.
((Gülmekten smut un nasıl yazıldığını unuttum amk😹))
Üstünde yükselerek sırtına da izler bıraktım, geri çekilerek parmaklarımı dudaklarına götürdüm, bileğimi tutarak kendine çekip yalamaya başladı.
Bu durumdan memnun olmadığı belliydi ama ben çok eğleniyordum, parmaklarımı geri çekerek deliğine getirdiğimde sıkıca çarşafı tuttu.
"Hayır amk hayır ya"
"Of yoongi susar mısın"
"Tamam"
Parmağımı deliğine soktuğumda kasıldı, diğer parmağımıda soktuğum da çarşafa kafasını gömdü.
Makas hereketi ile içini açmaya çalıştım, çok dardı, belkide hep seme olduğu içindi.
"Sen hep üstteydin dimi?"
"Aksi söylenemez bile"
"İlk benim ukem oldun?"
"Ne ukesi lan, bir seferlik bir şey bu"
"Yoongi!"
"Evet, ilk senin ukenim"
"Güzel, şimdi kaldır kalçaları"
"Vaz geçicem şimdi"
"Geçti artık"
Kalçalarını kaldırdığında parmaklarımı çektim, ayh çok heyecanlanmıştım.
Kendimi çekerek deliğine bir anda girdiğimde kafasını yastığa gömdü ve ellerini sıktı.
"Siktir çok dar"
Vuruşlarımı yapmaya başladığımda beline ellerimi koyarak sırtını öptüm ve yalayarak ısırdım, zevk ile indeğinde aynı yere vurmaya başladım ve ellerimi göğüslerine getirip okşadım.
Sesi odaya yayılırken kendimi çok iyi hissediyordum ve bu semelik hoşuma gitsede benim yerim onun altıydı.
Boşalacağımı anladığımda ellerimi aletine sardım, iki elim anca yetiyordu.
Çekmeye başladım.
"Geliyorum ben yoongi"
"Bende"
Boşaldığımızda içinden çıktım ve yana uzandım, yoongi beni kendine çekti, gülerek boynuna sarıldım.
"Ben seme olmalıyım"
"Hoseok bir seferlikti, hayallere dalma"
"Of tamam be, ben zaten uke olmak için doğmuşum, o kadar zevk vermedi"
"Haklısın bebeğim, sen benim ukem olmak için doğmuşsun, şimdi içimdekileri temizle"
"Tamam"
Kalkarak deliğindeki menilerimi çıkarttım ve yeniden yanına uzandım ve kolları arasına girdim.
Kalktığında acı ile yüzünü buluşturdu.
"Siktir amk"
Güldüğümde beni ters çevirip kalçama vurdu.
"Ahh acıdı"
Eğilerek sırtımı öperek kalçalarımı okşadığında kendimi ona bıraktım, geri çekilerek beni kucağına aldı.
"Ağrım geçsin,minik deliğini parçalayacağım"
Gülerek göğüsüne sindim, beni yıkamasını seviyordum.
/+/
Finale az kaldıı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Contradiction
Fanfiction"Bu saçmalığa bir yıl dayandım, ne o,bir kadını mı bekliyordun? Bir kadın için mi bana bir yıl işteyim diyerek yalan söylüyordun, artık bitti, daha fazla canımı yakmana müsade etmeyeceğim, şimdi o beklediğin tepeye gidip yeniden bekle"