Saat gece bir di ve ben hala tv izliyordum, kapım çaldığında kaşlarımı çattım, bu saatte kim gelebilirdi ki.
Kapı bu sefer daha agresif şekilde çaldığında korkarak mutfağa gidip bıçak aldım ve kapıya gittim, yavaşça kapıyı açtığımda ağlayan bir yoongi vardı.
Kafamı eğerek kapıyı açtım, bıçağı portmanto ya koyarak yoongi'ye döndüm.
"Ne var bu saatte"
"Ben.. Ben şey"
O kadar çok içmişti ki yerinde sallanıyordu, kolunu tutarak içeri aldım, salona geçtik.
Oturttuğumda beni kucağına çekti, bacaklarına oturduğumda belime sarıldı.
"Kızıl bebeğim"
Göz devirdim, kollarından çıkmaya çalıştım ama izin vermedi, göz yaşları yeniden akmaya başladı ve yanağımı öptü.
"Seni çok özledim"
Elini yanağıma koyarak okşadı, gözlerini açarak bana baktı, gözleri ağlamaktan şişmişti.
Dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, onu çok özlemiştim, ellerimi yanaklarına koyarak okşadım, tombul yanakları gitmişti.
Geri çekildik, kafasını boynuma yasladı ve derin bir nefes aldı, kollarından çıktım.
"Çık yukarı duşa gir"
"Beraber girelim"
Kalkarak belime sarıldığında ittim.
"İğrenç kokuyorsun yoongi,git ve duş al"
Kafasını sallayarak yukarı çıktı, nasıl bu kadar sarhoş olup bu kadar ayık durabiliyordu hala anlamamıştım.
Yeniden koltuğa oturdum ve öylesine film açtım, bir saat sonra aşşağı geldi, mutfağa girip kahve yapmaya başladı.
10 dakika sonra yanıma gelip oturdu.
"Özür dilerim"
Konuşmadan tv'ye baktım, yaklaştı.
"Hoseok canım yanıyor, lütfen beni görmezden gelme"
"Ne istiyorsun yoongi, cidden bıktırdın artık, seni istemiyorum, bitti"
"İstemiyorsan neden karşılık verdin? Neden öpüşüme karşılık verdin?"
"İhtiyaç"
"Hala yalan söyleyemiyorsun"
Kafamı çevirdiğimde elini çeneme koyarak kendine çevirdi, dudağıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Hoseok, lütfen inan bana, yemin ederim onu gömdüm, benim için o artık yok"
Ses çıkartmadım ve sadece gözlerine baktım, derin bir nefes aldı.
"Bana inanman için ne yapmalıyım? Ne istersen yaparım, yeter ki bana geri dön"
"Bir şey yapmana gerek yok, Sen. Bende. Bittin."
"Yalan söyleyemediğini söylemiştim hoseok, sen bana aitsin, ben sana aitim, bize eziyet etme"
"Ben mi eziyet ediyorum, güldürme beni, bizi bitiren sensin"
"Özür diledim, yalvardım,ağladım, daha ne yapmalıyım hoseok, daha ne yapmalıyım"
Kalkarak ellerini ittim.
"Kanıtla, beni sevdiğini kanıtla"
"Tamam, yapıcam, kanıtlıyacağım"
Kalktı ve dudaklarıma yapıştığında yutkunarak karşılık verdim, kollarını belime sıkıca sardı.
Geri çekildik,kollarından çıktım.
"Burada yat, gerizekalı"
"Yanında uyusam"
"Rüyanda uyursun"
Yukarı çıkarak örtü ve yastık aldım, koltuğun üstüne bırakarak geri odama gittim ve yatağa uzandım, yine aynı evde olmak beni heyecanlandırmıştı.
/+/+/
Benim yoongi ye kıyamamam şakamı(!) LFŞVVŞŞFLFCŞŞCCLŞCM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Contradiction
Fanfiction"Bu saçmalığa bir yıl dayandım, ne o,bir kadını mı bekliyordun? Bir kadın için mi bana bir yıl işteyim diyerek yalan söylüyordun, artık bitti, daha fazla canımı yakmana müsade etmeyeceğim, şimdi o beklediğin tepeye gidip yeniden bekle"