7

258 24 44
                                    

Uyandığımda bana sarılmış yoongi'yi gördüm ve göz devirdim.

Kolları arasında daha da kayarak kafamı boynuna sakladım, mırıldanarak kollarını sıklaştırdı.

"Hoba seni seviyorum"

Kafamı kaldırarak uyuyan yüzüne baktım, yine mırıldanarak aynı şeyi söylediğinde elimi yanağına koyarak burnumuzu sürttüm.

"Yoongi uyan"

Kaşlarını çattığında dudaklarını öptüm.

"Uyan hadi"

Kıpırdanarak gözlerini açtı, bana bakarak güldü ve dudaklarımı öptü.

"Minik hobam"

Diğer tarafa benide alarak döndü ve kollarını sıklaştırıp kafasını saçlarıma gömdü.

Göz devirdim.

"Ben sana demedim mi yanıma gelme diye"

Ses çıkartmadığında karnına vurdum.

"Cevap ver bana"

"Özledim işte,neyi sorguluyorsun"

"Defol yanımdan"

"Hoseok lütfen"

"Sus"

Kalkmaya çalıştım ama izin vermedi, üstüme gelerek boynumu öptü.

"Sustur"

Öpücükleri devam ederken yutkundum,  nefeslerim hızlanmaya başladığında omuzlarını itmeye çalıştım ama olmadı, geri çekilerek dudaklarımı öptüğünde kendimi sıktım.

Alt dudağımı dişleri ile çekiştirdiğinde dayanamayarak karşılık verdim, büyük elleri belimi okşarken ellerimi yanaklarına koydum.

Sürtündüğünde dudağını ısırdım,sesli şekilde dudaklarımı bıraktı, öpücükleri yanağımdan boynuma doğru iler iken çenemi tutarak kafamı geri yatırdı.

Kendimi sıkarak onu ittim ve kalktım, boynumu ovdum.

"Bir daha buna kalkışma"

Kalkarak belime sarılıp beni kendine çekti, burnunu boynuma dayadı.

"Sende beni özledin, dokunuşlarımı, böyle yaparak beni kendinden uzaklaştıramazsın bebeğim, sen benimsin"

Ellerini kasıklarıma getirip okşadığında ellerini iterek kalktım ve lavaboya girdim, şerefsiz herif, beni her an etkisi altına alabilmeyi iyi biliyordu.

Üstümü çıkartarak duşa girdim, soğuk suyun altına girdim, kapı çaldığında göz devirdim.

"Sıkıştım hoseok, girebilir miyim?"

"Hayır"

"Lütfen"

Anlımı ovdum.

"İyi"

Kapıyı açtığında göz devirdim, beni ilk çıplak görüşü değildi sonuçta.

Şarkı açtığında güldüm, genelde şarkı açarak duş alırdım. (Ben😁)

Bir kaç dakika bekledim ama kapı kapanma sesi gelmedi, belime ellerini koyduğunda titredim, dilini kulağımda gezdirdi.

"Beraber duş alalım mı?"

Yutkunarak kendime gelmeye çalıştım.

"Beni daha fazla sinirlendirmeye mi çalışıyorsun?"

"Hadi bebeğim, istediğini biliyorum"

Elini bacağımda gezdirip kalçama getirdi, soğuk su içinde sıcak basmıştı beni.

Omuzuma dudaklarını bastırdı ve dilini sürttü, bacaklarım titremeye başlamıştı, ellerimi belimde ki kollara koydum, kalın sesi ile güldüğünde ona dönerek dudaklarını öptüm.

Hemen karşılık verdiğinde kollarımı boynuna sardım, üstüme gelerek beni soğuk duvara yasladığında soğuktan dolayı inledim.

Elleri kalçama kayarak sıktığında kendimi eline ittim, eli kalça arama girerek deliğime baskı yaptığında boynuna sıkıca sarıldım.

Sertleşmiştim ve o ise kıyafetleri ile ıslak şekilde duruyordu ki çok seksi görünüyordu.

Geri çekildi ve boynuma indi, eli aletimi kavradığında kafamı geri attım.

"Ahh~"

Soğuk ve uzun parmaklarını itiraf etmeliyim ki özlemiştim, beni çekerken boynumu öpüyordu, parmağı deliğime girdiğinde omuzunu sıktım, diğer iki parmağını da aniden soktuğunda inledim.

"Yoon ah"

Parmakları direkt zevk noktama değdiğinde saçlarını çektim, boynumdan omuzlarıma kayıyor ve dili ile göğüsüme kadar iz bırakıyordu.

Daha fazla kendimi tutamayıp boşaldığımda geri çekildi, elini temizledi ve beni yıkadı.

Kendi de soyundu ve giyindi, beni de giydirip yanıma uzandı.

Aleti demir gibiydi ama umursamadım, sarıldı ve beni kendine çekti, yanağımı öperek burnunu sürttüğünde güldüm, dudaklarımı öptü ve anlını anlıma yasladı.

Kokusunu içime çekerek öylece göğüsüne yaslı durdum.

sope: ContradictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin