/
Bitiriş tarihinizi yazıın 😹
/Uyanarak gerindim, ellerim ile yüzümü ovduğumda kaşlarımı çatarak elime baktım.
Yutkunarak kalktım.
"Yoongi"
Elime bakarak odadan çıktım, aşşağı indiğimde mutfaktan çıktı, yanına gittim.
"Bu ne?"
"Yüzük?"
"Nereden geldi bu"
"Ben taktım"
Beni kucağına alarak yanağımı öptü, elimi tutunca onda da vardı, gülerek omuzunu ısırdım.
"Evlencekmiyiz biz şimdi"
"İstersen evet bebeğim"
"Evlenelim, ne zaman evlecez"
"Bilmiyorum, sen karar ver"
"Fransada evleneliim"
"İstediğin gibi olucak ama yemek ye"
Masaya oturduk, kucağına yerleştim ve beni doyurmasını bekledim, boynunu öptüğümde güldü.
Yemekten sonra diğerleri geldi, oturduklarında jin'e elimi gösterdim, tutarak beni kendine çektiğinde koltuktan düştüm.
"Amk"
Jin elimi salldı.
"Lan bu yüzük ne, evlenceniz mi?"
Hepsi güldüğünde yoongi beni kendine çekerek kaldırdı.
"Evet jin, yüzük bu anlama geliyo"
"Bende istiyorum"
Ağlamaklı konuşunca namjoon kafasını salladı.
"Doğru bir zamanda-"
"Lan biz 6 yıldır çıkıyoruz, daha doğru zaman gelmedi mi?"
"Gelmedi"
"İyi"
Jin ona arkasını dönerek surat astığında namjoon beline sarılıp kendine çekti.
"Bu sabah edecektim ama yoongi ve hoseok' un mutluluğunu kutlamalıyız, tamam mı?"
"Tamam"
Jin namjoon'a yaslanarak kafasını omuzuna koyduğunda namjoon siyah saçları öptü.
Jimin güldü.
"Hayırlı olsun"
Gülerek yoongi'ye sıkıca sarıldım, burnumu yanağına sürttüğümde saçlarımı okşadı.
Jungkook geri yaslandı ve jimin'i kendine çekti, taehyung kalkarak zıpladı.
"Kalkın lan %90 indirim kazandım, yemeğe gidelim"
Jin hemen kalktığında biz de gülerek kalktık, bu gün yemekler taehyung'dan dı.
/+/
Çarşamba yeni kitap yayımlıycam😹😹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope: Contradiction
Fanfiction"Bu saçmalığa bir yıl dayandım, ne o,bir kadını mı bekliyordun? Bir kadın için mi bana bir yıl işteyim diyerek yalan söylüyordun, artık bitti, daha fazla canımı yakmana müsade etmeyeceğim, şimdi o beklediğin tepeye gidip yeniden bekle"