5

331 35 40
                                    

Buluşmak için yazdıklarında giyinip hazırlandım, gözlerimin kızarıklığı belli olmasın diye lens takarak göz altlarıma hafif makyaj yaptım.

Sporları da giyerek evden çıktım, yutkunarak ileride olan arabaya gittim, kapıyı açtım, kafalar bana döndü ve taehyung güldü.

"Günaydın hoşik"

Arabaya geçerek yoongi'nin yanına oturdum, hepimizin yeri belliydi.

"Günaydın"

Namjoon arabayı çalıştırdığında dışarı bakıyordum, yoongi elimi tutunca çektim, bana dokunmasını istemiyordum.

Yüzü çökmüş,sevdiğim tombul yanakları yok olmuştu, gözleri kızarmış bana bakıyordu.

Üstüme gelerek yanağımı öptü, arkada olduğumuz için kimse görmüyordu, yoongi'yi iterek kendimden uzaklaştırdım.

"Uzak dur benden"

Diğerleri bizi duyuyordu ama müdehale etmiyordu.

Gözleri doldu ve kafasını eğdi,cama döndüm ve durana kadar öyle kaldım.

Deniz kenarında durduk, inerek etrafa baktım, ilerlediğimizde namjoon yanıma geldi.

"İyi görünüyorsun"

"İyiyim çünkü"

"Makyaj ile evet, iyi duruyorsun"

"Sırası değil namjoon"

"Hiç sormadın mı? Bir yıl boyunca"

"Bekledim, vazgeçer sandım, yanıldım"

"Konuşsanız?"

"İstemiyorum"

Sustu, jin'de yanımıza geldi.

"Hobi"

"Hm"

"Nasılsın?"

"İyi,sen"

"İyi, konuşsan?"

"İstemiyorum"

Sessiz kaldık, ileride jungkook ile konuşarak gidiyordu, jimin ve tae konuşarak ilerliyordu, kalbim ağrıyordu ama bu durumdan bıkmıştım artık, bana yalan söylemesinden bıkmıştım.

Kahvaltı için paket yaptırdık, denize yakın olan banka oturduk, sona oturmuştum ki tam karşıma oturdu.

Yemeye başladık, kafamı tabağımdan kaldırmadım, sürekli önüme bir şeyler koyuyordu, anlımı ovduğumda durdu ve geri çekildi.

Jimin koluma dokunduğunda ona döndüm, kaşlarını çattı.

"İyimisin?"

"Evet"

Önüne döndüğünde bende döndüm, doyduğumda suyumu içerek etrafa baktım, elimi tutunca geri çektim.

"Bana dokunma"

"Konuşalım,lütfen"

"O dönem geçti artık"

Diğerleri kalktığında sinir ile ellerimi kenetledim, yoongi kalkarak yanıma oturdu.

"Özür dilerim, anlatmalıydım"

"Beni kullandığını mı?  Merak etme ben zaten biliyordum"

"Hoseok lütfen öyle söyleme, biliyorum birini beklediğimi söylemeliydim, ben yıllardır onu bekliyorum, gitti ve geri gelmedi, söz verdi,bekle dedi, özür dilerim"

"Git ve beni rahat bırak, bir daha da bana dokunma"

"Lütfen,yapma hoseok, seni kullanmadım yemin ederim"

"Git yoongi"

"Hoseok ben.. Ben seni seviyorum, lütfen yapma"

"Sevdiğini söylerken bile tereddüt ediyorsun, sana inanmamı bekleme"

Kalktığımda kolumu tuttu, kalkarak beni kendine çekti, cidden yüzüne yumruk atıcaktım sonra da öperek sevicektim, ben tam bir maldım.

Elini yanağıma koydu, gözleri dolu dolu olmuştu.

"Lütfen hoseok, lütfen inan bana"

"Ben sana inanamayı bir yıl önce bıraktım, her gece sen o tepeye giderken peşinden geldim ben, bırakırsın sandım ama beni yanılttın, şimdi git ve onu beklemeye devam et"

"Bıraktım, yemin ederim, sadece sen varsın"

"Beni ittiğinde düşünseydin"

Geri çekilecek iken kollarını sıklaştırdı.

"Bırakma beni,yalvarırım"

Sadece gözlerine baktım, içimi yakıyordu, dolmuş ve kızarmış gözleri beni mahfediyordu.

Dudaklarımı öptüğünde ellerimi omuzlarına koydum ve ittim ama kıpırdamadı, elini çeneme sarıp kafamı çevirmeme izin vermedi.

Elini tuttum ve kafasını ittim.

"Beni sinirlendirme yoongi"

"Kapında köpek olurum hoseok,yemin ederim seni seviyorum"

"Sen önce o kalbinde olan kadını göm"

"Kan kanserydi hoseok,çok sevdim, kabul senden çok sevdim ama gelmedi, ailesini bulamadım, onu bulamadım, öldümü bilmiyorum bile, onu arkamda bırakmam gerektiğini anladım, lütfen şans ver"

"Geçti yoongi, vazgeçmek için geç kaldın"

Kafasını eğerek omuzuma koydu, ağlamaya başladığında kollarım  iki yanda sallandı sadece, ona sarılmak istiyordum ama kendimi sıktım.

Geri çekildiğinde kollarından çıkarak ilerledim, taksi çağırdım ve bekledim, geldiğinde geçtim ve evimin adresini verdim.

Ağlamamak için zor duruyordum.

/+/

Bu aralar bir şey yazmak zor geliyor :(

sope: ContradictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin