𝙴𝚗𝚝𝚛𝚢 #2
𝚃𝚘 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛,
𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘 𝚘𝚗 𝚊𝚗 𝚎𝚙𝚒𝚌 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚎𝚝?
□ 𝚈𝚎𝚜 :)
□ 𝙽𝚘 :(𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍, 𝚋𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊 𝚏𝚛𝚊𝚣𝚣𝚕𝚎𝚍, 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚢, 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍𝚘 𝚘𝚏 𝚊 𝚑𝚎𝚛𝚘.
𝙸𝚝’𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚕𝚘𝚟𝚎. 𝚃𝚑𝚊𝚝’𝚜 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝. 𝙽𝚘𝚝 𝚊 𝚕𝚊𝚜𝚝. 𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗’𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚊𝚜𝚝, 𝙸 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎.
𝙸’𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞’𝚕𝚕 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝚃𝚑𝚎𝚗, 𝚢𝚘𝚞’𝚕𝚕 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚑𝚘𝚠 𝚎𝚗𝚍 𝚞𝚙 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚕𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙰𝚗𝚍, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚙𝚒𝚌 𝚠𝚊𝚢.
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢. 𝚈𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗’𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚒𝚖. 𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚗𝚊𝚖𝚎, 𝚊𝚝𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝. 𝚁𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚗 𝙸 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝? 𝚃𝚑𝚊𝚝’𝚜 𝚑𝚒𝚖. 𝙷𝚎’𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊 𝚛𝚊𝚝. 𝙸𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜. 𝙸’𝚍 𝚙𝚊𝚜𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚒𝚏 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚈𝚘𝚜𝚑𝚒 𝚊𝚜 𝚊 𝚛𝚊𝚝, 𝚖𝚊𝚗. 𝙸 𝚍𝚘𝚗’𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎. 𝙻𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝙽𝚎𝚠 𝚈𝚘𝚛𝚔.
𝙱𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗 𝙹𝚊𝚙𝚊𝚗, 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝙾‘𝚛𝚘𝚘𝚔𝚒𝚎’ 𝚂𝚊𝚔‘𝚒𝚍𝚒𝚘𝚝’ 𝚋𝚞𝚛... 𝚠𝚊𝚒𝚝, 𝚝𝚑𝚊𝚝’𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝙸 𝚍𝚘𝚗’𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞’𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚎𝚗𝚝𝚘𝚛… 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚈𝚘𝚜𝚑𝚒'𝚜 𝚠𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜𝚌𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚎𝚊𝚛𝚝𝚑 (𝙼𝚊𝚢 𝚙𝚘𝚘𝚛 𝚃𝚊𝚗𝚐 𝚂𝚑𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎). 𝙷𝚎 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛 (𝙼𝚊𝚢 𝚙𝚘𝚘𝚛 𝙼𝚒𝚠𝚊 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎).
𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝙹𝚊𝚙𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚟𝚒𝚜𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝙸 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘𝚘. 𝚆𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚢𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚗, 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚛𝚊𝚢 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍𝚗’𝚝 𝚊𝚍𝚘𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚞𝚛𝚝𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚑𝚘𝚠 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊 𝚛𝚊𝚝 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙳𝚘 𝚖𝚎 𝚊 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗, 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎. 𝙵𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗’𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗’𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚑𝚎’𝚜 𝚊𝚍𝚘𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚒𝚍𝚜 (𝚑𝚎’𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚔𝚒𝚍𝚜) 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎.
𝙿.𝚂: 𝚃𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚘𝚕. 𝙰𝚕𝚜𝚘, 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞.
YOU ARE READING
TMNT Cuz' It's 6:06 In The Morning
Fanfiction◃──Vᴀʀɪᴏᴜs! 2012! Tᴍɴᴛ X Fᴇᴍ! Rᴇᴀᴅᴇʀ──▹ ✧. ┊𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑰'𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝐅𝐢𝐠𝐡𝐭 。˚ ✧ ── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 𝐅𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐮𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐮𝐫𝐭𝐥𝐞𝐬, after spending...