𝙴𝚗𝚝𝚛𝚢 #3
𝚃𝚘 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛,
𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎.
𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍. 𝙽𝚘𝚛 𝚍𝚒𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚌𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝. 𝙸'𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚋𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙳𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗 𝚒𝚗 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙲𝚕𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚕𝚌𝚘𝚗𝚢, 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚊𝚖𝚎𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚢 𝚍𝚘𝚐𝚜 𝚗𝚎𝚊𝚛, 𝚋𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚒𝚝.
𝙸 𝚛𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚘𝚏 𝙱/𝙽'𝚜 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚐𝚞𝚗𝚜. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝙼/𝙽 𝚑𝚊𝚍 𝚠𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚞𝚙. 𝚂𝚘, 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚎. 𝚆𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚕𝚌𝚘𝚗𝚢. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝.
𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏 (𝙸'𝚖 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚘𝚘𝚕, 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠).
𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚌𝚘𝚕𝚍𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝙼/𝙽 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛, 𝚠𝚑𝚘 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢. 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚔𝚒𝚍. 𝙱/𝙽 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚎𝚗 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚕𝚌𝚘𝚗𝚢. 𝙼𝚊𝚗, 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚢 𝚜𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚖. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚜𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚏𝚎, 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛.
𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑. 𝙽𝚘𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝. 𝚆𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚝𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚒𝚐𝚑𝚋𝚘𝚛𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚙𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚗𝚘 𝚖𝚒𝚗𝚍. 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗, 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎, 𝚂𝚞𝚜𝚊𝚗. 𝚃𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚢 𝚠𝚒𝚏𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗 𝚎𝚙𝚒𝚌 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚒𝚍𝚎𝚊 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚌𝚑𝚎𝚛𝚢 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚒𝚕𝚊𝚐𝚎𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞. 𝙸 𝚍𝚎𝚜𝚎𝚛𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚛𝚊𝚒𝚜𝚎.
𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚌𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚌𝚔𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜.
𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎'𝚜 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎.
𝙸𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍. 𝙱𝚞𝚝, 𝚒𝚝'𝚜 𝚝𝚛𝚞𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚑𝚎𝚛𝚘 𝚒𝚜 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚟𝚒𝚕𝚕𝚊𝚒𝚗 𝚒𝚜 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎.
𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗, 𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚎𝚛𝚘𝚎𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚕𝚕𝚊𝚒𝚗𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎.
𝙱𝚞𝚝, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐, 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚛 𝚋𝚊𝚍, 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎. 𝙵𝚕𝚊𝚠𝚜, 𝚍𝚞𝚖𝚋 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝙰𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘𝚘 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚜 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎. 𝙰𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘𝚘 𝚒𝚖𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚒𝚜 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎.
𝙿𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎. 𝙰𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚒𝚜𝚜𝚞𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚎. 𝙱𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚖𝚊𝚛𝚝 𝚒𝚜 𝚊 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚛𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚃𝚘𝚗𝚢. 𝙱𝚘𝚝𝚝𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚒𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚜 𝚋𝚊𝚍.
𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎 𝚊𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎. 𝚂𝚘, 𝚒𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝. 𝙳𝚎𝚜𝚙𝚒𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚍𝚞𝚖𝚙𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚛𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙱/𝙽 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚛𝚘𝚠 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚘𝚕𝚎𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛 (𝚈𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚔𝚒𝚍 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚕𝚕), 𝙸 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎. 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚏𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚗𝚍 𝚞𝚙 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚔𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚘𝚛, 𝚒𝚏 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚌𝚌𝚒𝚍𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊 𝚌𝚊𝚛.
𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚜𝚝𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚖𝚒𝚍𝚜𝚝 𝚊 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑. 𝚃𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜. 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝... 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎, 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎.
𝙿.𝚂: 𝚃𝚛𝚢 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚎𝚡𝚊𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝. 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜. 𝙰𝚕𝚜𝚘, 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞.
YOU ARE READING
TMNT Cuz' It's 6:06 In The Morning
Fanfiction◃──Vᴀʀɪᴏᴜs! 2012! Tᴍɴᴛ X Fᴇᴍ! Rᴇᴀᴅᴇʀ──▹ ✧. ┊𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑰'𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝐅𝐢𝐠𝐡𝐭 。˚ ✧ ── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 𝐅𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐮𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐮𝐫𝐭𝐥𝐞𝐬, after spending...