𝙴𝚗𝚝𝚛𝚢 #4
𝚃𝚘 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛,
𝚃𝚘𝚍𝚊𝚢, 𝙸'𝚟𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚎𝚝. 𝙽𝚘𝚠, 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗 𝚎𝚙𝚒𝚌 𝚑𝚎𝚛𝚘. 𝙱𝚞𝚝, 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝.
𝙷𝚎𝚛𝚘𝚎𝚜 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚎𝚜.
𝚂𝚘, 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚝𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚞𝚐𝚕𝚢, 𝚐𝚊𝚙-𝚝𝚘𝚘𝚝𝚑𝚎𝚍, 𝚗𝚎𝚛𝚍𝚢, 𝚜𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚛 𝚍𝚞𝚍𝚎, 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚛𝚗 𝚢𝚘𝚞. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚏𝚞𝚗.
𝙱𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜, 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝙼𝚞𝚕𝚝𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜𝚎 𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕.
(𝙸𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝, 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚞𝚗 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚞𝚙𝚙𝚎𝚝.)𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢, 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢.
𝙸 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚍𝚊𝚢. 𝚂𝚞𝚗 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚞𝚙 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚢, 𝚋𝚒𝚛𝚍𝚜 𝚌𝚑𝚒𝚛𝚙𝚒𝚗𝚐, 𝙽𝚎𝚠 𝚈𝚘𝚛𝚔𝚎𝚛𝚜 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐. 𝙵𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚍𝚊𝚢 𝚘𝚏 𝚂𝚙𝚛𝚒𝚗𝚐.
𝚃𝚑𝚎𝚗, 𝚊𝚖𝚒𝚍𝚜𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚍𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚠𝚊𝚕𝚔, 𝚊 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗, 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 20 𝚘𝚛 21, 𝚑𝚊𝚍 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚔𝚎𝚛𝚌𝚑𝚒𝚎𝚏. 𝙸𝚝 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚐 𝚢𝚎𝚝, 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍𝚗'𝚝 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑, 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍𝚗'𝚝, 𝚊 𝚖𝚊𝚗, 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚍, 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝙷𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚒𝚝. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐, 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝙰𝚗𝚍, 𝚘𝚑, 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚋𝚎𝚊𝚞𝚝𝚒𝚏𝚞𝚕 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛! 𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍, 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛, 𝚜𝚙𝚎𝚎𝚌𝚑𝚕𝚎𝚜𝚜. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔, 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍.
"𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝.
𝙷𝚎 𝚐𝚞𝚕𝚙𝚎𝚍, 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚔𝚎𝚛𝚌𝚑𝚒𝚎𝚏 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍. "𝙷𝚎𝚛𝚎," 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚞𝚙 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚞𝚜𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍𝚗𝚎𝚜𝚜.
YOU ARE READING
TMNT Cuz' It's 6:06 In The Morning
Fanfiction◃──Vᴀʀɪᴏᴜs! 2012! Tᴍɴᴛ X Fᴇᴍ! Rᴇᴀᴅᴇʀ──▹ ✧. ┊𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓𝒔 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑰'𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒐 𝐅𝐢𝐠𝐡𝐭 。˚ ✧ ── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 𝐅𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐮𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐮𝐫𝐭𝐥𝐞𝐬, after spending...