11. Bölüm

208 4 18
                                    

Herkese merhaba!

Umarım iyisinizdir.

İyi okumalar!


🦋


Sena Şener - Back to Black (cover)


"You go back to her

And I go back to

Black."


Mahru tedaviye başladıktan iki hafta sonra, Ankara...

"Mahru'm, güzel kızım. Alışabildin mi buraya bir tanem?"

Kader abla dolu gözleriyle bana bakıyordu. Benim için endişelendiği gözlerinden okunuyordu. Buraya alışamamamdan, tedaviyi yarıda bırakmamdan korkuyordu. Anlıyordum onu.

"İyiyim abla. Gerçekten iyiyim. Sen boş ver şimdi beni. Dayım nasıl? Kara oğlanın nasıl? Ay abla hadi söyle bir haftadır meraktan öldüm burada!"

"Kız vallahi terlikle döverim seni! Ölüm kelimesini bir daha ağzına bile almayacaksın. Alırsan bak bakayım sana kara kızandan haber getiriyor muyum?"

Söyledikleriyle gözlerim büyüdü, vücudumdan titreme geçti. Buğra'dan haber almadan bir hafta zor dayanmıştım, daha fazlasına ne yüreğim ne de zihnim dayanırdı.

"Kader abla valla şaka yaptım kız, gül diye."

"Ben senin içini biliyorum zilli kız. Neyse,"

Omzundan sarkan saçlarını bileğindeki tokayla topladı ve konuşmaya devam etti.

"Dayın turp gibi, iki gün önce göreve gitti. Gitmeden önce de Gürkan amcanla konuştu. Sana bir şey anlatmaları gerekiyormuş ama dayın göreve gitmek zorunda kalınca yanına gelemediler. Gürkan amcan tek başına gelecekmiş yarın."

"Ne anlatacaklar ki? Kimseye bir şey olmadı değil mi? Murat dayım, Gürkan amcam ikisi de iyi değil mi abla?"

(Kaç bölümdür dayısının adı geçmemişti bu bölümü yazarken fark edince hemen araya sıkıştırdım ahhahgsafhsdj

"Korkma kızım hepsi turp gibi, hele dayın davar gibi. Murat duymasın da iyice göbek yapmaya başladı.Bu adam dağda bayırda nasıl koşuyor aklım almıyor vallahi."

"Abla, şey..."

"Ney ablasının bir tanesi? Buğra'yı mı soracaksın?"

"Evet abla. Buğra'm nasıl? İyi mi? Sevgilisiyle barıştı mı? Arkadaşlarıyla arası düzeldi mi? Öğrenebildin mi?"

"Mahru, ay kızım. Sana bir şey söyleyeceğim ama sakin ol, tamam mı güzelim?"

"Buğra'ma bir şey mi oldu abla?"

"Kız bir dur felaket tellallığı yapma. Bir şey olmadı kara kızana. Senin Buğra var ya, meğer bizim Gürkan'ın oğluymuş ya kız!"

Bak Bana | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin