Herkese merhaba!
Umarım iyisinizdir.
İyi okumalar!
🦋
UYARI: Alkol sağlığa zararlıdır. Bölümde alkol geçen kısımlar özendirmek için değildir.
UYARI 2: Lütfen intihar veya benzeri düşünceleriniz varsa ya da çevrenizde bu düşüncelere sahip birisi varsa lütfen 112'yi arayıp durumu anlatın. Başkalarından destek almaya çekinmeyin. Hepinizin hayatı çok değerli. Uzman desteği ile zorlukların üstesinden gelebilirsiniz.
🦋
Sena Şener & Cem Adrian - Yine mi Yol
"Sesimi kimse duymuyor
Hiç kimse kurtaramıyor
Uçurumun dibinde
Yine mi yol yine mi yol..."
Kazadan 2 ay sonra, Ankara...
Tik. Tak. Tik. Tak.
Zaman geçiyor. Zaman hızlıca geçiyor.
Sahi, zaman ne çabuk geçiyor?
Tik. Annem yaşıyor. Tak. Annem yaşamıyor.
Tik. Babam yaşıyor. Tak. Babam yaşamıyor.
Tik. Ben yaşıyorum. Tak. Ben yaşamak istemiyorum.
"Hanımefendi çok içtiniz, isterseniz daha fazla içmeyin. Birisini arayıp haber vermemi ister misiniz?"
Barmenin cümleleriyle gözlerimi bardaktan çektim ve barmenin gözlerine diktim. Gerçekten endişeli gözüküyordu.
Endişeli oluşuna dayanamadım ve kahkaha attım.
Yazık. Çok yazık.
Alkolü fazla kaçırdım diye benim için endişelenen bu kişi zihnimden geçenleri duysa ne hissederdi acaba?
Yazık. Çok yazık. Ama bana yazık.
Barmene ücreti bırakıp çıktım.
Zihnim çok kalabalık. Artık hiçbir düşünceme yetişemiyorum.
*
Kazadan 3 ay sonra, Ankara...
Saat akşam on.
Yine ıssız bir sokağa girdim.
Zihnimi susturamıyorum. Düşüncelerimin kalabalığına katlanamıyorum.
Zihnimin kalabalığından kaçamıyorum diye insanların kalabalığından kaçmaya çalışıyorum.
Şimdi cebimdeki bıçağı alıp tam kalbime saplasam susar mı zihnim, diner mi tüm acılar?
Cebimdeki bıçağı çıkarıp bileğime yasladım. Yıllar önce kendimi korumam için babam vermişti bu bıçağı.
"Kendimi korumam için verdiğin bıçakla kendime zarar versem çok üzülür müsün baba?"
"Bence çok üzülür. Bunu yapma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bak Bana | Yarı Texting
Short Story@mahrufirat: Merhaba, ben Mahru. Dün konserde seninle birlikte Sena Şener'le fotoğraf çektiren kişiyim. Acilen gitmen gerektiğini, fotoğrafları şimdi atamayacağını söyleyip Instagram hesabını verip gitmiştin. @mahrufirat: Müsait olduğunda fotoğrafla...