Selamlar iyi okumalarrr
Bölümde size cringe gelen yerler olabilir haberiniz olsun
Şarkı:Adamlar-Zombi
(1 HAFTA SONRA)
Diyarbakır/Bağlar
Turan timi bir haftalık görevden gelmişti. Hepsi yorgundu, ama Selim Yüzbaşı bu yorgunluğa rağmen merkeze inecek ve Lorah Hanım ile konuşacak idi. Geçen haftaki konuşmasında pek birşey dememişti.
Selim'i bu düşüncelerden kaldıran Erkurt Ormancı olmuştu.
"Ne oldu Mermi nereye daldın?" demişti gevşek gevşek.
"Sanane oğlum, hem ben senin komutanınım nasıl konuşuyorsun benle?" dedi sakin bir şekilde.
"Geçen hafta niye Savcı ile görüştünüz komutanım." dedi Bora Işık.
"Sanane Boracım neyapacaksın benim niye Savcı ile görüştüğümü?" dedi ne meraklı bir time sahipti, ama zekaları aklın dışında bir zeka idi.
"Komutanım yani ne bileyim yenge varken Savcı ile kahve içmeniz..." dedi mırıltı içinde.
"Boracım karışma kardeşim sen benim işime."
"Emredersiniz komutanım."dedi ve bazasına geçti.
Selim ise telefonunu eline aldı ve Lorah'a yazmaya başladı.
Ben:
Merhaba Lorah Hanım, Elvin'i araştırınız mi birşey buldunuz mu?Niye böyle yazmıştı birden? Başka konu yoktu sanki.
Lorah ise bu anı bekliyormuş gibi anında yazdı.
Savcı Lorah:
Merhaba Selim Bey, evet araştırdım gayet normal bir hayatı olan bir insan, neden iftira atsın size?Ben:
Lorah Hanım bence bunu böyle konuşmayalım, buluşabiliriz tabi size uygunsa?Savcı Lorah:
Tabiki Selim Bey yarın konum atarsınız gelirim ben.Ben:
Tamamdır Lorah Hanım iyi geceler.Savcı Lorah:
İyi geceler Selim Bey...Üç nokta atmıştı. Değşik bir insandı Lorah Hanım. Selim merakına yenik düştü ve Lorah'ı araştırmaya başladı.
"Komutanım ne yapıyorsunuz, daha yeni geldik görevden." dedi Erkut.
"Ne yapacaksın Erkurt? Amma ne meraklısınız tim olarak benim özelime." Erkurt yüzünü ekşitti.
"Ben meraklı değilim Mermi, kardeşimi merak etmem en doğal hakkım." Haklıydı Erkurt. Selim ve Erkurt kardeş gibiydiler. Selim KHO okurken tanışmışlardı ve kardeş gibi olmuşlardı.
"Evet kardeşim en doğal hakkın ama bunu rütbede iken yapma. Tabur dışında yap kardeşim."
"Of tamam Mermi sanada birşey söylenmiyor. Bari söyle neyi araştırıyorsun? Şu savcıyı mı?"
Bu Erkut bu kadar zeki olmak zorunda mı diye iç geçirdi Selim."Evet kardeşim rahatladın mı?"
"Rahatladım da niye aşık mısın?" yandan bir bakış attı Selim Erkurt'a bu ona yetmişti ve sonra Erkurt birşey demeden odadan çıktı.
Selim araştırmasına devam ederken soy ismi gözüne çarptı. Süer. Sanki hatırlıyordu bu soyismini ama nerden? Babasının adını görünce net emin oldu bu o Lorah'tı. Çocukluğunun en güzel 1 haftasını yaşatan kız çocuğu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzler
Teen FictionAileleri vasıtasıyla bir araya gelen minik Lorah ve Selim aslında yıllar önce tanışmışlardı.Lorah ve ailesi Almanyaya dönünce bazı durumlar sebebiyle bağlantıları kesildi....Aradan geçen zamanla beraber ikiside meslek sahibi olmuştu.Lorah;Cumhuriyet...