-KÖR GÖZLER-

54 7 5
                                    

Ya selamlar ben geldim bir ay bir hafta sonraaa
Bana sövmeyin olur mu 😭

Vee kitabimizin karakterlerine parodi açacağızzz

İyi okumalar bölüm çok çok kısa oldu ama en yakın bakın cidden en yakın zamanda yenisi gelecek

*Sınır: 30 yorum 10 vote*

Şarkı:
Ezhel-Felaket💗

ERTESİ GÜN

O kişinin bana yazması üzerinden birgün geçmişti, ve ben şuan gideceğimiz cafe için konum atmasını bekliyorum. Evet yaptığım aptalca olabilir ama tek olmayacaktım. Emniyetten birkaç arkadaşımda güvenliğim için orada bizi gözetliyor olacaktı.

Bekleyişim sürerken telefonuma mesaj geldi, o kişiden di.

BİLİNMEYEN NUMARA:
merkezin çıkışında olan cafe'ye gel.

Bekliyordum zaten bunu. uzak biryer seçecekti...

Vakit kaybetmeden üstümü giyindim, emniyetten arkadaşıma haber verip yola koyuldum. Arabamla tam buluşağımız yere 150m kala arabamın onunu 2 araç kesti.

"Noluyor ya‽" dedim bağırarak arabadan çıktım. Hah! çok güzel Selim Beyciğimizin arkadaşları.

"Lorah Hanım napıyorsunuz burada?" dedi 1.90 boylarında kumral ve subay arması olan.

"Pardon ben kime hesap veriyorum? Size mi? Karşınızda Cumhuriyet Savcısı var!" dedim ne hakla benim aracımın önünü kesmişlerdi?

"Bakın Lorah Hanım burası tehlikeli, güvenliğiniz için diyoruz."  dedi Asteğmen arması olan asker, en yüksek rütbeli oydu.

"Benim güvenliğim size mi kaldı kim gönderdi sizi buraya?"

"Lorah Hanım burası bizler tarafından korunuyor isterseniz Selim komutanımı çağırayım onunla konuşun bu olayı?" dedi Bora. Ben arardım şimdi onu ne hakla aracımın önünü kestiler uzaktan koruyabilirlerdi.

Sakin bir şekilde aracıma geçtim ve domuz suratlıyı aradım.

"Efendim Lorah?" dedi

"Lorah Hanım diyeceksin ve ayrıca sen niye benim yanıma timi gönderiyorsun?"

"Güvenliğin için o, ve ben göndermedim onlar her zaman orada. İstersen çekeyim onları istediğin yere git ha pardon istediğiniz."

"Öyle olacak zaten. Bekliyorum." dedim ve telefonu yüzüne kapattım.

Kafamı kaldırdım ve Teker teker arabalarına binmeye başladılar ve gittiler.

"Şükür yani oh" dedim.

Arabayı cafenin bahçesinde ki otoparka bıraktım ve o kişiye yazmak için telefonu elime aldım.

Ben:
Hani nerdesin?

Cevap anında geldi.

Bilinmeyen numara:
4 numaralı masadayım, bekliyorum.

İzlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin