Selammmm yine ve yine ben.
Bu bölüm bir önceki bölüm ile alakası yoktur Erkurt için yazdığım özel bölümdür.
Ve evet bu bölümde hikayemize 3 yeni karakter ekleniyorrrr neyse fazla uzatmayim ben hadi okuyun.Şarkı:
Fikrimin İnce gülü
Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır, diyor Khaled Hosseini. Onun dışındaki bütün günahlar hırsızlığın çeşitlemesidir... Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun. Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Kendisine ait olmayan bir şeyi alan insan, bu ister bir can olsun isterse bir dilim ekmek, adi bir insandır. Çalmaktan daha kötü bir suç yoktur.
Erkurt içinde böyleydi, hayatında yalana dolana yer yoktu, eğer hayatında yalan söyleyen biri varsa Erkurt için yoktur.
♠️
YAŞ 14
Yine harika bir sabahtı Ormancı ailesi için. Tüm işler düzenli, herkes sağlıklıydı. Erkurt yavaşça yataktan kalktı banyoya gidip elini yüzünü yıkadı ve sonra kardeşlerini uyandırmaya gitti.
Zeynep ve Selen ikizler, ikisi birbirinden tatlı iki kız çocuğuydu. Erkurt'dan bir yaş küçüklerdi. Erkurt yavaşça odalarına girdi ve kardeşlerini uyandırmaya başladı.
"Yaramaz hanımlar hadi kalkın kahvaltı hazır!"
Zeynep yatağında kıpırdandı, hafif uykulu bir sesle.
"Tamam abi kalktık kalktık bağırma hemen" dedi. Ama Selen'de gram bir kıpırdama yoktu.
"Selen uyanmıyor ya niye böyle bu kız?" dediği sırada odaya anneleri girdi.
"Babasına çekmiş ya ikisinde uykuyu seviyor oğlum." dedi Bade.
"Anne bak hâlâ uyanmıyor bu!" diye sitem etti Zeynep ve Erkurt.
Bade Selen'in yanına gitti ve kulağına birşey fısıldadı, Selen annesinin dediğini duyar duymaz kıpırdanmaya başladı.
"Ya noluyor bu evde ya?! Niye uykumdan uyandırılıyorum ben?!" dedi minik kız.
"İtiraz istemiyorum 10 dakika içinde aşağı kahvaltıda bekliyorum, hepinizi." dedi ve odadan çıktı.
"Annemi duydunuz kızlar hadi kalkın artık gidiyorum ben." dedi ve üstünü giyinmek için odadan çıktı.
O sırada babaları Orhan Bey'in önemli işleri vardı. Orhan Bey büyük bir şirkette patrondu, yaptığı iş; kuyumculuk denebilir ama daha derindi.
"Aşkım hadi kahvaltı hazır inelim aşağı." dedi karısı Bade Hanım.
"Tamam hayatım inelim." dedi ve karı koca el ele aşağı indiler.
"Anne hadi biz acıktık!" diye söyleniyordu Zeynep ve Selen ikilisi.
"Ay geldik kızım sakin olun." dedi kıkırdayarak kızlarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzler
Teen FictionAileleri vasıtasıyla bir araya gelen minik Lorah ve Selim aslında yıllar önce tanışmışlardı.Lorah ve ailesi Almanyaya dönünce bazı durumlar sebebiyle bağlantıları kesildi....Aradan geçen zamanla beraber ikiside meslek sahibi olmuştu.Lorah;Cumhuriyet...