2. Bölüm: Sırlar ve anlamsızlıklar

27 5 0
                                    

Deli gibi çığırtan hizmetli sonunda aklını başına toplayıp tepemde dikilmeye başladı.
"Ah, vah zavallı genç efendi! Yine bilinci gitti!

Geçen sefer uyandırmak için bir kova soğuk su dökmüştüm.

Sonra bir yığın böceğin içinde bırakmıştım.

Çok huzurlu yattığınıza bakarsak eğer!

Popona kazık ya da şişle dalmayı düşünürken uyandınız... sevinmiştim ama!

Sanırım bunları sterilize etmeye başlamalıyım..!"

Elindeki kebaplık şişleri bir köşeye ayrılmış ispirto ocağına getirdi.

Ateşi hızla kuvvetlendirerek "Ohh, genç efendi, zavallı efendi! Uyanmazsanız şu yaşta hadım kalacaksınız~"

"..."

Yavaşça yorganı araladım. Göz ucuyla bitik bir enerjiyle hizmetçiye bakıyorum.

Kız da beni fark etti ama hiç uğraşmaktan geri kalmıyor, devam ediyordu.

"Gelecekte evleneceksiniz ve eşiniz sizi hadım olduğu için terk edecek.

Gelecekte herkesin torunu olacak ama siz yanlız yaşlı bi bunak!"

"..."

Yorganı üzerimden atarak huysuzca homurdandım.

Ben zaten yaşlı ve yalnız bir bunaktım!

Ve evet, cidden kırdı ve incitti!

"Bana bak kızım, senin tüm sülalenden, soyundan daha yaşlıyım ben ayağını denk al!"

Birden duraksadım.

Kaç yıl yaşadım ki ben ? Şimdii, o dünyada nerden baksan bir 60 civari vardı da...

Hizmetliye çevirdim başımı. Alışık gibi söylemlerime, hiç tepki vermedi. Sadece başını kaldırdı ve dil çıkarttı.

"Ama ne yapmalı genç efendi ? Şimdi sadece 9 yaşında bir bücürsün? Boyun bile dizimi aşmıyor, peltek dilinle de herkesten şirin duruyorsun!"

"..."

Alay ediyor! Bu kadın onla alay ediyor!

Yatağa geri uzandım.

Senin gibilere tek kelime harcayacak enerjime yazıktı.

Suç bende kabahat bende.

"Genç efendi, genç efendi uyanın"
Bir gölge gibi dibimde bitti ve kolumu parmakla dürtükleyip durdu.

"..."

"Ee genç efendi, Engerek ailesi artık bizi evinde istemiyor ki!" Başımı kaldıracak halim yoktu sadece göz kırparak devam etmesini söyledim.

Hizmetçi "..."

"Akademiye atıldık. Bir nevi terk edildik" kız gerçekten biraz endişeli gibiydi.

"Sana ne oluyor ? Sen yetenekli bir kadınsın. Kaldı ki aile bile yanımda durmanın israf olduğunu söylüyor ?"
Hizmetçiye bakmadan konuştum.

"Ama genç efendi! Siz çok ilginçsiniz! Diğer efendilere bakıyorum sonra bir de size! Dünyanın neresinde böyle bir eğlence var olabilir ?"

"..."

Bu kadını boğmak istiyorum!

Anhelm, benim yanımda çalışan yetenekli bir kadın. Silah ve tuzaklar üzerinde hobileri var ve yetenekli de.

Ama gel gör ki, bu kadın "genç efendinin aptallıkları ve sakarlıkları bana ilham veriyor" diyerek yanımda kalmayı tercih etti!

Gümüş Engerek ailesi, yani içinde bulunduğum aile bu yeteneğe karşı her zaman daha öncelikli olduğu için bir gözünü açıp diğerini kapattı.

Hiçliğin Hükümdarlığı: Sıfırın TanımsızlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin